Hier hebben de leerlingen de hele dag vrij.quote:Op maandag 28 november 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
Oei, succes. Die zijn hier ook weer in aantocht: 40 minuten rooster \o/. Ik ben volgens mij woesndag, donderdag en vrijdag vroeg uit, en dat kan ik écht wel gebruiken. Ben altijd benieuwd wat ze over mij zeggen/of ze überhaupt over me praten.
Sommigen krijgen juist een hekel aan je als je gedrag problematisch is, maar je cijfers goed.quote:Op maandag 28 november 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als je goede cijfers haalt, wordt er waarschijnlijk weinig over je gezegd. Tenzij je gedrag erg problematisch is.
Dat is ook erg lastig. Dan kun je iemand namelijk niet aanspreken op de gevolgen van zijn gedrag, want die blijven dus uit. Onvoldoendes zijn goede wapens in de strijd tegen obstinate leerlingen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:34 schreef Alicey het volgende:
Sommigen krijgen juist een hekel aan je als je gedrag problematisch is, maar je cijfers goed.
Dan zal dat het probleem wel zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2005 10:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is ook erg lastig. Dan kun je iemand namelijk niet aanspreken op de gevolgen van zijn gedrag, want die blijven dus uit. Onvoldoendes zijn goede wapens in de strijd tegen obstinate leerlingen.
The pupil from Hell.quote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Dan zal dat het probleem wel zijn geweest.
Hier is het lekker zonnig, en als ik achterom kijk zie ik groene weilanden.quote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef Reya het volgende:
Ik ga zo eens definitief een pad uitgraven zodat ik op de fiets wegkan
quote:
Wat heb ik gedaan?quote:
Jaquote:We zijn alleen geloof ik.
Kun je een voorbeeldactie geven?quote:
In een boom klimmen?quote:Op maandag 28 november 2005 15:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldactie geven?![]()
* livEliveD vanuit de boom met wireless internetquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
In een boom klimmen?
En als dat lukt het record boomzitten verbeteren.![]()
En dan de brandweer bellen.
Hoe lang ga je zitten?quote:Op maandag 28 november 2005 15:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
* livEliveD vanuit de boom met wireless internet
Alles goed daar?
He, jammer.. Ik zag al een stel Twentse studenten door Rotterdam-Zuid lopen met een horde tolken er achteraan.quote:Op maandag 28 november 2005 15:19 schreef Reya het volgende:
Overigens zag mijn projectbegeleider ook de moeilijke punten aan veldonderzoek naar huisvesting van illegalen aan de andere kant van het land, dus we mogen ons nu beroepen op recent onderzoek van derden![]()
Hmmm, die tolken waren er ws niet eens bij geweest om financiele redenenquote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
He, jammer.. Ik zag al een stel Twentse studenten door Rotterdam-Zuid lopen met een horde tolken er achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |