Een nieuw deel openen
Vorige delen
Dat deed ze eerder niet? Vindt ze CB heel lekker? Dan kan het zijn dat ze gewoon te snel schrokt. Dat gebeurt bij Banjer ook regelmatig als ik hem vlees geef.quote:Op zondag 27 november 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
Nee. Roosje kotst alleen wel soms..
Ze deed het eerder niet nee, in ieder geval niet een paar keer in een paar weken.. Ze vindt het ewl erg lekker, en als ze kotst is het inderdaad vlak nadat ze gegeten heeft, en komt ook alles er uit..quote:Op zondag 27 november 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat deed ze eerder niet? Vindt ze CB heel lekker? Dan kan het zijn dat ze gewoon te snel schrokt. Dat gebeurt bij Banjer ook regelmatig als ik hem vlees geef.
Sorry, ik ga na vandaag mijn leven beterenquote:Op zondag 27 november 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Maakt niet uit, ik heb zin in ruzie en rellen.
Dan komt het idd omdat ze te snel eet.quote:Op zondag 27 november 2005 20:05 schreef Alicey het volgende:
Ze deed het eerder niet nee, in ieder geval niet een paar keer in een paar weken.. Ze vindt het ewl erg lekker, en als ze kotst is het inderdaad vlak nadat ze gegeten heeft, en komt ook alles er uit..
Ik had sowieso geen zin in een rel met jou.quote:Op zondag 27 november 2005 20:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry, ik ga na vandaag mijn leven beteren [afbeelding]
Hmm dta is de vraag.. Want de katten eten beurtelings..quote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan komt het idd omdat ze te snel eet.Misschien dat kleine beetjes met enkele minuten ertussen dat kunnen oplossen.
Verdunnen met wat water zodat ze het niet zo snel op kan schrokken?quote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
Hmm dta is de vraag.. Want de katten eten beurtelings..
Ik doelde er meer op dat ik een rel zou triggeren die jij over kon nemenquote:Op zondag 27 november 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Ik had sowieso geen zin in een rel met jou.
Zou het dan juist niet sneller gaan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Verdunnen met wat water zodat ze het niet zo snel op kan schrokken?
Klinkt haast als voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 20:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ik een rel zou triggeren die jij over kon nemen![]()
Nog voorwaarden stellen ook?quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef -Trinity- het volgende:
Met mij mag best ruzie gemaakt worden, zo lang ik maar op tijd mijn bed in kan.
Ok.quote:Op zondag 27 november 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ze geen hele stukken pakken.
Dat wist je nog niet na mij te hebben meegemaakt op een meet met liv erbij?quote:
Ah leuk, wordt een echte bitchfight dan!quote:Op zondag 27 november 2005 21:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet na mij te hebben meegemaakt op een meet met liv erbij?
Ehm, meisjesachtig, en meestal spring ik op mensen, hoewel ik weet dat het weinig uitmaakt met mijn lengte en gewicht. En ik schop liever dan dat ik sla.
Ik ga zo maar eens slapen. Trusten alvast![]()
.
Soort van mijn lengte dus.quote:Op zondag 27 november 2005 21:33 schreef Bensel het volgende:
hmm.. deeltje 333 alweer.. das de helft van het getal van de duivel.. dus we zijn nu dwergduivels...
Hmmm, zelfs in Enschede is dat dan nog makkelijk mogelijk. Bovendien is de snackbar hier vlakbij nog wel tot na middernacht openquote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kun je echt wel vergeten in Friesland tegen tienen.
Hier gaat 'ie om tien uur schluss. Stomme kutchinezen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef Reya het volgende:
Hmmm, zelfs in Enschede is dat dan nog makkelijk mogelijk. Bovendien is de snackbar hier vlakbij nog wel tot na middernacht open![]()
De patatwinkel hier is van een stel Chinezen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Bensel het volgende:
de chinees hoeft niet perse vet te zijn hoor.. Het toppunt van vet dat ik ooit gehad heb was fish and chips in engeland, en dan biet bij zo'n restaurantje, maar een kraampje op een evenementen veld.. het vet droop werkelijk van de vis af, en de chips kon je uitknijpen als een spons..
Slaap ze mopquote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje koesies doen. Laatste loodjes deze week.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef Bensel het volgende:
Wie wil er nou niet een pak rammel krijgen van Alicey
Oei, succes. Die zijn hier ook weer in aantocht: 40 minuten rooster \o/. Ik ben volgens mij woesndag, donderdag en vrijdag vroeg uit, en dat kan ik écht wel gebruikenquote:Op maandag 28 november 2005 07:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gister na mijn vertrek weinig meer gebeurd...
Rapportvergaderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |