Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag hopelijk een leuke weekopdracht.
En het zoveelste goedmaakgesprek tussen Dido en Roel, een deja vu van een deju vu
[afbeelding]
Idd... Normaliter heb je dat in 10 min uitgesproken, maar door die domme opmerkingen van Roelemans kan dat weleens uitlopen tot 3 uur...quote:Op maandag 28 november 2005 10:45 schreef regenworm het volgende:
Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.
Denk zelf wel positief maar roel kan soms erg domme opmerkingen maken.
En dan is het maar de vraag hoe dido reageert.
Welke blunder zal Roel gaan maken?quote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Idd... Normaliter heb je dat in 10 min uitgesproken, maar door die domme opmerkingen van Roelemans kan dat weleens uitlopen tot 3 uur...![]()
Hij ziet eruit als de beul van Aalsmeerquote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Sjet het volgende:
Het is misschien al vaker gezegd............ maar ik kan me gewoon niet inhouden nu; wat een idioot hoofd heeft Rob met dat kapsel....... echt niet normaal![]()
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...quote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef regenworm het volgende:
Welke blunder zal Roel gaan maken?
Gisteren zei hij dat hij vanaf dag1 al verliefd op Dido was.
Hahahahaaaaaa dat noemde ze vroeger een bloempotten-modelquote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Sjet het volgende:
Het is misschien al vaker gezegd............ maar ik kan me gewoon niet inhouden nu; wat een idioot hoofd heeft Rob met dat kapsel....... echt niet normaal![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als de beul van Aalsmeer
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!quote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...
Voor het leven... Opzeggen is niet mogelijk!quote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef MienJung het volgende:
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!
Jaar- of maandabonnementen ? Voor je het weet zit je er weer aan vast. Kosten ?![]()
en dat voor iemand die psychologie heeft gestudeerd.quote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...
Nee, dank je dat geld kan ik beter voor andere doel gebruikenquote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef MienJung het volgende:
[..]
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!
Jaar- of maandabonnementen ? Voor je het weet zit je er weer aan vast. Kosten ?![]()
Het is en blijft een man! Die luisteren slecht naar vrouwen...quote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
en dat voor iemand die psychologie heeft gestudeerd.
op zoek naar OpperSmurfquote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, NatteLie gaat het bos in................................ mag ze dan ook heel erg verdwalen?Ja he, ja he, ja he
![]()
![]()
Idd, Roels excuses zijn altijd met mitsen en maren, en daardoor is het constant 1 stap vooruit, 2 terug.quote:Op maandag 28 november 2005 10:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.
Denk zelf wel positief maar roel kan soms erg domme opmerkingen maken.
En dan is het maar de vraag hoe dido reageert.
Dat ligt er meestal aan hoe generaliserend de vrouwen praten hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is en blijft een man! Die luisteren slecht naar vrouwen...![]()
Dat is waar... Niet alle mannen luisteren slecht, maar het gros wel... Vooral tijdens een voetbalwedstrijd op televisie...quote:Op maandag 28 november 2005 11:05 schreef pullup het volgende:
Dat ligt er meestal aan hoe generaliserend de vrouwen praten hoor![]()
Kan die haar dan ook in de kerker van de grote paddestoel gooien? En de sleutel aan de haatsmurf geven?quote:
Daarom ben ik benieuwd hoe dat gesprek afloopt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, Roels excuses zijn altijd met mitsen en maren, en daardoor is het constant 1 stap vooruit, 2 terug.
Prima ideequote:Op maandag 28 november 2005 11:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan die haar dan ook in de kerker van de grote paddestoel gooien? En de sleutel aan de haatsmurf geven?![]()
BB is net zo consequent met het handhaven van de voorschriften als de bewoners met het naleven...quote:Op maandag 28 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
BB zijn de bewoners weer op vakantie let op de kleding voorschriften
Genoeg om een sanctie te geven:weg met die kaartenquote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
BB is net zo consequent met het handhaven van de voorschriften als de bewoners met het naleven...![]()
en ik heb mijn woord gehouden.quote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel Dido nog gaan bekennen dat het meerdere keren is gebeurd?
Dan hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
BBMenno - woensdag 16 november 2005 @ 12:14
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
Ja tis bijna niet meer bij te houden...... er gebeurt zoveel..........................................quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan de weekopdracht aub beginnen wordt gek van die kut kaarten
ja graag heel graag.quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan de weekopdracht aub beginnen wordt gek van die kut kaarten
zei je wat ?quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is waar... Niet alle mannen luisteren slecht, maar het gros wel... Vooral tijdens een voetbalwedstrijd op televisie...
Juist wel een kut opdracht. Laat ze maar lekker ploeteren die luie flikkers.quote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja graag heel graag.
Nu maar hopen dat het geen kut opdracht is.
Nee schat ga maar weer slapen...quote:
Tja..dat siert je regenworm,chapeau.quote:
Oh god! Er komen weer borsten in beeld...quote:
Zijn dat borsten??Dat noemen ze toch 2 erwtjes op een plankie?quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh god! Er komen weer borsten in beeld...![]()
Ja hoe durven die wijvenquote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar wordt ik niet warm van die DD (Doperwt Doperwt) borstenquote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
He Sjet, jouw streams lopen voor.quote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef Sjet het volgende:
Kan Rob ook kappen met zingen? Tis om te janken![]()
En nu begint Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat weer![]()
Wat mij betreft gaan die 2 sufkutten in een aparte kamer, en wordt er 1 stream toegewezen aan hun gezeikstraal. Hoeft iedereen alleen nog maar die stream uit te zetten om van dit eeuwige gemiep af te zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel Dido nog gaan bekennen dat het meerdere keren is gebeurd?
Dan hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
He Sjet, jouw streams lopen voor.
Ja dat was nou wel weer leukquote:Op maandag 28 november 2005 11:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
En Roel gaat vandaag maar eens Dido bashen,hij geeft haar de schuld.
Hier gaat Roel alweer naar bed.quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
sorry
![]()
Had ik al gezegd dat de bewoners hier net uit hun bed komen?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 11:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hier gaat Roel alweer naar bed.
(maar dat heeft niets met snelheid te maken,die gaat meerdere keren per dag naar bed)
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.quote:Op maandag 28 november 2005 11:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar als je Roel niet kent zou je toch ernstig in de war raken met je dag en nacht ritme.......
![]()
Of gelijk je provider boos opbellen......." @#$%^&*^%#!@$%^ !!! verbinding hartstikke slecht, Roel nog steeds in bed #$%^&*@#$%^ "![]()
Eerst je tieten zien!quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee schat ga maar weer slapen...![]()
Vanavond ok?quote:
dat zou idd kicken zijn:quote:Op maandag 28 november 2005 11:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.![]()
Linda die vraagt aan Roel of Dido het net zo lekker doet als zij...quote:Op maandag 28 november 2005 11:53 schreef essie05 het volgende:
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.![]()
Zou pas raar zijn als je er niet agressief van werd,dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef BB5kijker het volgende:
Godverdegodver, Natte Lie zet weer zo'n stemmetje op. Ik word opeens agressief. Raar?
Gelukkig maar. Had die bevestiging even nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 12:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zou pas raar zijn als je er niet agressief van werd,dus maak je geen zorgen.
Altijd nog beter dan een transsexueel die naakt onder de douche staat.quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 november 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
Altijd nog beter dan een transsexueel die naakt onder de douche staat.
Kwam zo'n filmpje tegen bij BB Tsjechië
Met een tafeltje op hun hoofd.................................................quote:Op maandag 28 november 2005 12:02 schreef essie05 het volgende:
Allemachtig opa en oma (Joost en Naat) maken een wandelingetje door de tuin.
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij vanquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef BB5kijker het volgende:
Gelukkig vermaakt Roel zich ook opperbest.
quote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef essie05 het volgende:
Roel ligt weer helemaal klaar voor een sessie met Dido..
Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.quote:Op maandag 28 november 2005 12:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij van![]()
Levert wel voor ons kijkers leuke beelden op,dus laat die explosie maar komen hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tis een eng mannetje jaquote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tenzij hij samen met Dido explodeert... Mja camera's erbij he....quote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
Denk niet dat Roel in deze BB nog eens explodeert, hij is veel te bang dat ie Dido dan echt kwijtraakt
Ik dacht eerst echt ff 'wie is dat'??? Dacht dat je iemand bij een bushalte op de kiek had gezet.......quote:
En dan krijg je nachtmerries zeker?quote:Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
Nou een leuke vrouwen kop en de kamera gaat na beneden en daar hangt iets.
In ieder geval gebruiken zij meer plamuur in 3 maanden dan ik in mijn hele leven.quote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al dat 'geverf' van die dames?
Hoeveel make-up zou er doorheen gaan eigenlijk?
tientallen euro's per weekquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Uitgemaakte zaak uiteraard..................... hondje gaat naar het vrouwtjequote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef regenworm het volgende:
Roel op bed en Dido op de bank wordt tijd voor actie.
Wie zal naar wie gaan
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisquerenquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Ja noodrantsoen.... ook make-up inleveren.....quote:Op maandag 28 november 2005 12:22 schreef Wup het volgende:
[..]
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisqueren
Wbquote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fucking kutland. Op het moment dat ik wil paardrijden gaat het keihard regenen. Zeiknat geregend. Nu kom ik thuis... stralend zonnetje!
Het is niet eerlijk.
Goed, nog even wat eten en dan ben ik er weer, eerder dan dat ik had beloofd...
Is de schuld van Mennoquote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fucking kutland. Op het moment dat ik wil paardrijden gaat het keihard regenen. Zeiknat geregend. Nu kom ik thuis... stralend zonnetje!
Het is niet eerlijk.
Goed, nog even wat eten en dan ben ik er weer, eerder dan dat ik had beloofd...
Zijn verstand zit echt in zijn lul(letje).quote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Roel begrijpt er dus gewoon geen zak van![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef doka het volgende:
Goedzo Ingrid: shake-em
Je hebt er voor betaald, dus laten zien dat je ze hebt ook
En daar gaat 'ie weer................. in gestrekte draf...... koffie halen voor madam......quote:Op maandag 28 november 2005 12:27 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zijn verstand zit echt in zijn lul(letje).
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef doka het volgende:
Goedzo Ingrid: shake-em
Je hebt er voor betaald, dus laten zien dat je ze hebt ook
ik ook nietquote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Roel begrijpt er dus gewoon geen zak van![]()
Als hij het niet voor d'r had gehaald had ze wel een ander voor haar karretje gespannen.Dat mokkel is echt te lui om iets te doenquote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
En daar gaat 'ie weer................. in gestrekte draf...... koffie halen voor madam......![]()
Kwantumkorting?quote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..
Neuh... niet mee eens...quote:
aardig zijn voor de chirurgquote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..
Het bekende toneelstukje van Dido is weer aan de gang.quote:Op maandag 28 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook nietDido wilde hem toch niet? Ze moest toch zo nodig de ijskoningin uithangen? En het hem dan nu wel kwalijk nemen dat hij met linda wat gerommeld heeft
Waarom zou hij zich nu moeten verantwoorden dan
zal wel een vrouwen-logica achter zitten
Nee daar ging het nu even niet zo precies om..... Roel begon wat te zeveren. Hij had gezegd dat hij het vervelend vond als ze ergens mee zat en hij er niks aan kon doen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook nietDido wilde hem toch niet? Ze moest toch zo nodig de ijskoningin uithangen? En het hem dan nu wel kwalijk nemen dat hij met linda wat gerommeld heeft
Waarom zou hij zich nu moeten verantwoorden dan
zal wel een vrouwen-logica achter zitten
Alijd leuk die gesprekken waarbij iedereen het over iets anders heeftquote:Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee daar ging het nu even niet zo precies om..... Roel begon wat te zeveren. Hij had gezegd dat hij het vervelend vond als ze ergens mee zat en hij er niks aan kon doen.
Dido: "ja, nou ja, ik ook. Maar gaat wel weer weg" [ik weet niet meer de precieze bewoordingen maar hier kwam het op neer]
Dus Roel weer "Ik begrijp het wel. Ik kan er ook niet tegen als jij dan dingen verteld"
Hij was best wel wat vaag. Volgens mij bedoelde hij dat als Dido iets verteld over een vroegere relatie, dat Roel daar niet tegen kan..... [stront jaloers dus]
Ze hadden het op dat moment dus over 2 verschillende dingen. Vandaar dat ik concludeerde "dat Roel er geen zak van begreep"![]()
Maar zo goed kan onze LOI-psych-Roel dus luisteren......quote:Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alijd leuk die gesprekken waarbij iedereen het over iets anders heeft![]()
Oke...dan is het nu echt tijd voor een nieuwe weekopdracht.quote:Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oh god.. vanavond een debat-avond hoor ik Joost net zeggen....![]()
dat klinkt niet goed hoor....quote:Op maandag 28 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga maar eens behang van muren peuteren![]()
![]()
Peuter zequote:Op maandag 28 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga maar eens behang van muren peuteren![]()
![]()
en pinksteren is de uitstorting van de Heilige Geest over de apostelen Joost....
Hoe kom je aan die bijnamen dan?quote:Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef essie05 het volgende:
Ik keek net even naar de bijnamen van Roel en Dido.
Roel de machinist en Dido Dootje chaootje.
Nu snap ik de chaos op het spoor.
Van de Talpa site.quote:
Ze was daarna wel over haar buik aan het wrijven........... Oh, het zal toch niet???? Die Ralphquote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie bezig met bevallingsgymnastiek op de laatste foto??
Zeg me dat dit een foto is waar Rob gevierendeeld gedrieendeeld wor door een woedende menigte?quote:
om precies te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef essie05 het volgende:
En ik was Naat nog vergeten:Nana Love
Dat stond niet op de site en heeft zij daar dus ook blijkbaar niet opgegeven,ik had van iedereen de bijnamen overgenomen van de site.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 12:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de site en heeft zij daar dus ook blijkbaar niet opgegeven,ik had van iedereen de bijnamen overgenomen van de site.
Maar bedankt voor je aanvulling![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef essie05 het volgende:
Ralph:Ralafa
Ieeeek dat had nou ook weer niet gehoeven hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef doka het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nana Love in volle glorie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schrok me ook al kapotquote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ieeeek dat had nou ook weer niet gehoeven hoor...
Die zijn in het huis bedacht toch?quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Menno was in elk geval 'Men' en teringdwerg toch?
Van je familie moet je het hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die zijn in het huis bedacht toch?
Oh nee Menno zei dat ze dat thuis ook tegen hem zeggen,ik kan me voorstellen dat hij dat niet heeft opgegeven.
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die zijn in het huis bedacht toch?
Oh nee Menno zei dat ze dat thuis ook tegen hem zeggen,ik kan me voorstellen dat hij dat niet heeft opgegeven.
Is niet nodig hoor,ik was misschien ook niet helemaal duidelijk...quote:Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdhet zijn de nicknames die ze thuis en zo al hadden.......
sorry, ik ga wel even in de hoek
![]()
en roel een derde handjequote:Op maandag 28 november 2005 12:58 schreef Kleintje het volgende:
He bommie, kom op... hij heeft ook nog een derde been....
Dus niet zo LULlig tegen Rob doen...
Over de knie!quote:Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdhet zijn de nicknames die ze thuis en zo al hadden.......
sorry, ik ga wel even in de hoek
![]()
Tuurlijk mag iedereen dat. Hoe meer hoe beter!quote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Sjet het volgende:
*Murmelt in het hoekje;
'mag iedereen streamverslagen schrijven? Want nu is er niemand die het overgenomen heeft'*
Inderdaad, ze vind hem gewoon echt leuk. Maar ze baalt van zijn hersenloze-actie's.quote:Op maandag 28 november 2005 13:17 schreef farceman het volgende:
Dido probeert kwasd te zijn op roel maar het lukt haar toch niet helemaal..
Werkzequote:Op maandag 28 november 2005 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Het is overal rustig.
Dus dan ga ik maar even werken.
Tot later!
Ja, hoor ga je gangquote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Sjet het volgende:
*Murmelt in het hoekje;
'mag iedereen streamverslagen schrijven? Want nu is er niemand die het overgenomen heeft'*
Dido vind dit gewoon leuk een man die voor haar in het stof bijt.quote:Op maandag 28 november 2005 13:17 schreef farceman het volgende:
Dido probeert kwaad te zijn op roel maar het lukt haar toch niet helemaal..
middag Snaptnixquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Het is weer een grandioos feest in het huis zie ik. Gezellig kaarten![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet van je verwacht
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Ja.... kaarten en douchenquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Haha die Nana Love site is echt TE foutquote:
Ja, kijk nu voel ik me alweer schuldig, maar het was wel even lekkerquote:
Nou okay, vooruit dan maar, als het jou even gelukkig heeft gemaaktquote:Op maandag 28 november 2005 13:43 schreef doka het volgende:
[..]
Ja, kijk nu voel ik me alweer schuldig, maar het was wel even lekker![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:42 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Haha die Nana Love site is echt TE foutNathalie die mensen advies gaat geven over sex hehehe, de gedachte alleen al...
Waarom zie ik dan de hele tijd dit voor me..
[afbeelding]
Gaan zich verdrinken in hun "verdriet"quote:Op maandag 28 november 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zitten ze nou alweer aan het bier? Tssssssss![]()
HZTGAAMquote:Op maandag 28 november 2005 13:55 schreef essie05 het volgende:
Gaan zich verdrinken in hun "verdriet"![]()
![]()
Of ze drinken alvast in voor een hete nacht vanachtquote:Op maandag 28 november 2005 13:55 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gaan zich verdrinken in hun "verdriet"![]()
![]()
Tja het is niet BB5 de hardste ooit.quote:Op maandag 28 november 2005 13:54 schreef Sjet het volgende:
Zitten ze nou alweer aan het bier? Tssssssss![]()
Hopen dan dat het leuke beelden oplevert,tentje bouwen mag niet meer van BB.quote:Op maandag 28 november 2005 13:57 schreef doka het volgende:
[..]
Of ze drinken alvast in voor een hete nacht vanacht
Ja................. keihard het vakantiehuis in...................................quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef redhair het volgende:
[..]
Tja het is niet BB5 de hardste ooit.![]()
Het is een BB vakantiehuis.
![]()
Ja ik kan er ook echt niet bij, erger me er kapot aan, ook steeds die contacten die ze toch hebben, totaal afgesloten van de buitenwereld, yeah right..die gasten hebben het daar beter dan de gemiddelde mens in Nederland, als dit de hardste ooit moet voorstellen dan is het leven kennelijk fucking easy wat het verre van is...echt enorme afknapper, en dan ook nog allemaal van die sullen in huis waar werkelijk niets mee te beleven valt...quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef redhair het volgende:
[..]
![]()
Huh, dat snap ik niet. Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 14:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hopen dan dat het leuke beelden oplevert,tentje bouwen mag niet meer van BB.
En als ze wel een opdracht halen is het omdat BB heel veel door de vingers ziet.quote:Op maandag 28 november 2005 14:01 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
En dan ook echt werkelijk geen opdracht halen, dit is echt het grootste stelletje afhakers dat ik ooit bij elkaar heb gezien...
het nut hiervan ontgaat me evenquote:Op maandag 28 november 2005 14:06 schreef essie05 het volgende:
Max.3x per dag gebruik van toilet
Ze kwam van de week uit de DBK en vertelde dat ze van BB niet meer mocht fluisteren met Roel en geen tentje meer mocht bouwen in bed.Ik neem aan dat ze onder de dekens hebben liggen klooien.Maar het kan ook pietpraat van Dido zijn,en dat ze voor haar drank opdracht naar de DBK moest.quote:Op maandag 28 november 2005 14:03 schreef doka het volgende:
[..]
Huh, dat snap ik niet. Hoe bedoel je?
Hier hoort dan ook bij 'geen scheermesjes, om de damesbenen te scheren'quote:Op maandag 28 november 2005 14:06 schreef essie05 het volgende:
Geen make-up in huis
Aha, oke, dat had ik gemist. Thanx.quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kwam van de week uit de DBK en vertelde dat ze van BB niet meer mocht fluisteren met Roel en geen tentje meer mocht bouwen in bed.Ik neem aan dat ze onder de dekens hebben liggen klooien.Maar het kan ook pietpraat van Dido zijn,en dat ze voor haar drank opdracht naar de DBK moest.
haha, okequote:Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef essie05 het volgende:
Ze zeiken(klagen) al genoeg de hele dag door toch?
Yep...BB harder dan ooit.quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier hoort dan ook bij 'geen scheermesjes, om de damesbenen te scheren'![]()
en waarom zit Ingrid niet te kauwen?quote:Op maandag 28 november 2005 14:10 schreef Snaptnix het volgende:
In de jacuzzi is het ook weer erg boeiend. Ze weten iig nog steeds niet wie er genomineerd zijn. Ze wachten af.
[afbeelding]
Wangen opgegeten inmiddels?quote:
Treffende opmerkingquote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
Jaaaa Lieske ga zo door. Je bent voor mij nu Chantal Junior.![]()
BB5 is niet hard maar heel erg soft in echt alles.quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef redhair het volgende:
[..]
![]()
WAAAAAAAAAH Dido niet over nomineren praten?Behalve dan als madam zelf genomineerd staat...quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Dido is eigenlijk de enige in het huis die het nooit over het nomineren heeft,de rest heeft er ellenlange gesprekken over
ja goed he, dat lerend vermogen van jonge mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
Dat zal je goed bevallen als chantal fan.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Dido is eigenlijk de enige in het huis die het nooit over het nomineren heeft,de rest heeft er ellenlange gesprekken over
Geloof jij altijd roddel en achterklap?quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen![]()
dat dit echt niet kan en ze hem er per direct uit moeten schoppen.
Ja onze koninklijke hoogheid Dido is heilig (behalve als ze zelf op de bank zit dan toch)quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
In het geval van Rob wel,ik zie hem hiertoe echt in staat.quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Geloof jij altijd roddel en achterklap?
Nee hoor ze heeft het nooit over alleen als ze genomineerd is praat ze 24/7 over.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Zelfs dát hoort bij het spel.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Geloof jij altijd roddel en achterklap?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:19 schreef essie05 het volgende:
Ga even mijn jongste meisje uit school halen.
Later![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
en dat verbaast mij nou helemaal niks......quote:Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
Rob probeert al heel smiechterig een deal te smeden.....![]()
Ja Chantal heeft het idd goed voor mekaar. Lieske gedraagt zich nu eigenlijk precies hetzelfde met het verschil dat Lieske nog steeds op zoek is naar bevestigingen en roddelvrienden (zoals ze nu kansloos bij Rob probeert). Terwijl Chantal toch wel zeker van zichzelf was.quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
ja goed he, dat lerend vermogen van jonge mensen.
Drie maanden indoctrinatie van Chantal maakt die 19 jarige opvoeding echt compleet. Haar moeder zal er wel blij mee zijn![]()
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.quote:Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef riri het volgende:
Lieske is nadat Chantal het huis is uitgegaan totaal veranderd,ze is ineens erg hard geworden en ze roddelt al net zoals Chantal.
Vraag me af of haar moeder blij is dat ze zich zo aan Chantal en Ingrid heeft gelieerd.
Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.quote:Op maandag 28 november 2005 14:25 schreef Sjet het volgende:
Rob probeert al heel smiechterig een deal te smeden.....![]()
Nee inderdaad...................... en ook waar hij het nu weer mee probeert af te sluiten 'maar je moet lekker doen waar je zelf zin in hebt'quote:Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat verbaast mij nou helemaal niks......![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen.
Weleens van bronvermelding gehoord?quote:Op maandag 28 november 2005 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Weet jij zeker dat het niet zo is dan? Als er ook maar enige kern van waarheid inzit (wat op zich best mogelijk is IMO) mag het best worden uitgezocht. Omkoperij is valsspelen naar mijn mening.
Aan de andere kant of er nu wel of geen geld wordt achtergelaten vrienden/familie/bekenden zullenw aarschijnlijk toch wel tot het uiterste gaan om "hun" naaste in het huis te houden. Dus zou het enig nut hebben, waarschijnlijk niet.
ach, dat spelletje heeft ze toch al door.quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee volgens mij probeert die zichzelf veilig te stellen bij die 2 om Lieske vervolgens zo gauw hij weer de kans krijgt te nomineren.
ah, ik vind het ook een collectors itemquote:Op maandag 28 november 2005 14:14 schreef Snaptnix het volgende:
Wangen opgegeten inmiddels?
Was net zo blij haar eindelijk een keer redelijk normaal te pakken te hebben. Zo'n uitzonderlijke situatie.![]()
Als hij zulke rijke vrienden heeft zouden die hem toch wel helpen als hij een zangcarriere zou willen opstarten. Niet dat ik daar op zit te wachten.... Volgens mij lult hij gewoon wat en probeert daarmee de andere mensen in huis te overtuigen van "ach als ik hem nomineer blijft hij er toch in dus heeft geen nut" of iets dergelijks...quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:
[..]
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
![]()
![]()
Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat gezeik over roddelen altijd. Iedereen roddelt het is gewoon menseigen. Vind Lieske niet op een erg valse manier roddelen iig.
Zou jij een aantal maanden met wildvreemden in een huis kunnen wonen zonder ooit over de anderen te praten? Gebeurt automatisch vooral als je langer bij elkaar zit en over je achtergrond wel bent uitgesproken.
Zijn zaken waar je je aan gaat irriteren, zijn mensen waar je het minder mee kan vinden, je gaat je vervelen,, gespreksstof raakt op. etc etc
Waar moeten ze het anders over hebben, het weer ofzo![]()
Zolang het niet vals is, gelogen is, of achterbaks gedoe laat ze lekker doen. Dit laatse kan je juist op Rob betrekken trouwen. Die is altijd op een sneaky manier bezig.
Ook niet als al is gebleken dat een discussie met de persoon zelf nergens toe lijdt bijvoorbeeld. Denk namelijk dat ik me er in die situatie wel degelijk schuldig aan zou maken, omdat je zelf ook ergens heen wil met je verhaal en je gevoel. Thuis zoek je dan je vrienden op, daar kan je niet anders als met d andere bewoners voor de camera erover praten.quote:Op maandag 28 november 2005 14:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je hebt wel ergens gelijk maar als IK in dat huis zit en ik erger me dood aan een Roel ga ik niet in zijn gezicht lachen en hem in een bubbelbad zwart maken, ook al stonden er geen camera's. Dát vind ik persoonlijk zo laag en laf.
Lieske deed in het begin (toen was ze in mijn ogen een leuk onschuldig meisje) niet aan zwartmakerij totdat ze door Chantal werd bewerkt. Daarom struikel ik ook over haar en niet over Ingrid want zij deed er vanaf het begin al aan (Rob zwart maken bij alle bewoners, Roel/Dido zwart maken met Lieske en Chantal).
Dat vind ik dus een beetje jammer.
Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.quote:Op maandag 28 november 2005 14:27 schreef redhair het volgende:
[..]
De eerste dag in het huis vertelde hij al, dat al zijn rijke vrienden op hem gaan stemmen.Vandaar dat hij er zo zeker van is dat hij gaat winnen.
![]()
![]()
Wedden dat Hummie beslist dat Roel of Dido donderdag eruit moetquote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
stream 3 + 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alles is weer goed had niet anders verwacht.
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloogquote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef regenworm het volgende:
Lieske staat 2e in de talpa poll en heeft Dido ingehaald![]()
![]()
![]()
Ik wilde dus hetzelfde schrijven,eerste wat ik weer zag was die twee pubers aan het kleffenquote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.
Maar wie of wat is er nu weer stom?
Doe eens lief zeg.quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloog![]()
![]()
![]()
Mooi toch dan heb je toch je zin.quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Menno stond volgens mij ook 2de toen hij eruit vloog![]()
![]()
![]()
Lieske gaat er niet uit ik denk eerder aan Roel of Dido en misschien als het geld op is Rob.quote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens lief zeg.![]()
![]()
![]()
Lieske mag er helemaal niet uit.. Dan lig ik er ook uit![]()
Ik hoop met je mee..quote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, en zou een verklaring kunnen zijn dat hij elke nominatie ronde overleeft.
Nu maar hopen dat het geld op is![]()
![]()
Vind mw Kak te ordinair,doen ze niet in haar kringen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Waarom tongen dido en roel eigenlijk nooit? Zijn altijd van die kusjes
Ik denk omdat Roel wel weet dat Dido dat voorlopig nog niet pikt. Hoewel als ik nu naar de streams kijk, kon het best wel eens snel gebeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Dat kennen ze in Heemstede niet.quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hierquote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens lief zeg.![]()
![]()
![]()
Lieske mag er helemaal niet uit.. Dan lig ik er ook uit![]()
kunnen ze niet.....quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer.quote:Op maandag 28 november 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Kom terug en eerste wat ik hoor is Dido met haar "is toch stom" Kijken en jawel liggen de verliefde pubertjes weer te kleffen. Getverdegetver wordt er moe van.
Maar wie of wat is er nu weer stom?
...omdat Dido nooit weet waar Roel zijn tong nog meer heeft ingestoken....quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef farceman het volgende:
Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee..
Maar een vriendin(nog wel) van mij ziet alleen maar de uitzendingen en vind Rob helemaal top![]()
Ik krijg het niet aan haar verstand dat ze er echt helemaal naast zit...
Blijf toch wel je mental coach hoorquote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier![]()
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
Goed idee.quote:Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef redhair het volgende:
[..]
Kan BB ze niet laten wonen in de baby kamer.![]()
Dan zijn wij van dat geklef en pubergedrag af.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik gezegd,en heeft ze braaf gedaan,maar ws niet op de goede momenten gekeken.Of ze wil het gewoon niet zien.Ik spreek haar morgen weer,ik ben benieuwd hoe ze er nu over denkt.quote:Op maandag 28 november 2005 14:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje de BB streams laten zien en het moet over zijn.
Gooi ze maar over de muur Ing! Ik vang ze wel op!quote:Op maandag 28 november 2005 14:57 schreef essie05 het volgende:
Ik vond Ing net wel een beetje zielig hoor:Channie,Channie,Channie ik heb sigaretten om te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |