Aha, oke, dat had ik gemist. Thanx.quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze kwam van de week uit de DBK en vertelde dat ze van BB niet meer mocht fluisteren met Roel en geen tentje meer mocht bouwen in bed.Ik neem aan dat ze onder de dekens hebben liggen klooien.Maar het kan ook pietpraat van Dido zijn,en dat ze voor haar drank opdracht naar de DBK moest.
haha, okequote:Op maandag 28 november 2005 14:09 schreef essie05 het volgende:
Ze zeiken(klagen) al genoeg de hele dag door toch?
Yep...BB harder dan ooit.quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hier hoort dan ook bij 'geen scheermesjes, om de damesbenen te scheren'![]()
en waarom zit Ingrid niet te kauwen?quote:Op maandag 28 november 2005 14:10 schreef Snaptnix het volgende:
In de jacuzzi is het ook weer erg boeiend. Ze weten iig nog steeds niet wie er genomineerd zijn. Ze wachten af.
[afbeelding]
Wangen opgegeten inmiddels?quote:
Treffende opmerkingquote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
Jaaaa Lieske ga zo door. Je bent voor mij nu Chantal Junior.![]()
BB5 is niet hard maar heel erg soft in echt alles.quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef redhair het volgende:
[..]
Tja het is niet BB5 de hardste ooit.![]()
Het is een BB vakantiehuis.
![]()
WAAAAAAAAAH Dido niet over nomineren praten?Behalve dan als madam zelf genomineerd staat...quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Dido is eigenlijk de enige in het huis die het nooit over het nomineren heeft,de rest heeft er ellenlange gesprekken over
ja goed he, dat lerend vermogen van jonge mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
Dat zal je goed bevallen als chantal fan.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Dido is eigenlijk de enige in het huis die het nooit over het nomineren heeft,de rest heeft er ellenlange gesprekken over
Geloof jij altijd roddel en achterklap?quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen![]()
dat dit echt niet kan en ze hem er per direct uit moeten schoppen.
Ja onze koninklijke hoogheid Dido is heilig (behalve als ze zelf op de bank zit dan toch)quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
In het geval van Rob wel,ik zie hem hiertoe echt in staat.quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Geloof jij altijd roddel en achterklap?
Nee hoor ze heeft het nooit over alleen als ze genomineerd is praat ze 24/7 over.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef riri het volgende:
Zelfs dát hoort bij het spel.quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef essie05 het volgende:
Ik heb trouwens vannacht wakker gelegen van dat verhaal over Rob die zijn vriendjes geld heeft gegeven om voor hem te smsen.Stel je eens voor dat het nog werkt ook.Dan heeft hij gewoon zijn overwinning gekocht.Ik dacht er zelfs over om BB te mailen![]()
dat dit echt niet kan en ze hem er per direct uit moeten schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |