Peuter zequote:Op maandag 28 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga maar eens behang van muren peuteren![]()
![]()
en pinksteren is de uitstorting van de Heilige Geest over de apostelen Joost....
Hoe kom je aan die bijnamen dan?quote:Op maandag 28 november 2005 12:46 schreef essie05 het volgende:
Ik keek net even naar de bijnamen van Roel en Dido.
Roel de machinist en Dido Dootje chaootje.
Nu snap ik de chaos op het spoor.
Van de Talpa site.quote:
Ze was daarna wel over haar buik aan het wrijven........... Oh, het zal toch niet???? Die Ralphquote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie bezig met bevallingsgymnastiek op de laatste foto??
Zeg me dat dit een foto is waar Rob gevierendeeld gedrieendeeld wor door een woedende menigte?quote:
om precies te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef essie05 het volgende:
En ik was Naat nog vergeten:Nana Love
Dat stond niet op de site en heeft zij daar dus ook blijkbaar niet opgegeven,ik had van iedereen de bijnamen overgenomen van de site.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 28 november 2005 12:59 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de site en heeft zij daar dus ook blijkbaar niet opgegeven,ik had van iedereen de bijnamen overgenomen van de site.
Maar bedankt voor je aanvulling![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef essie05 het volgende:
Ralph:Ralafa
Ieeeek dat had nou ook weer niet gehoeven hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef doka het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nana Love in volle glorie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik schrok me ook al kapotquote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ieeeek dat had nou ook weer niet gehoeven hoor...
Die zijn in het huis bedacht toch?quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Menno was in elk geval 'Men' en teringdwerg toch?
Van je familie moet je het hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die zijn in het huis bedacht toch?
Oh nee Menno zei dat ze dat thuis ook tegen hem zeggen,ik kan me voorstellen dat hij dat niet heeft opgegeven.
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdquote:Op maandag 28 november 2005 13:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die zijn in het huis bedacht toch?
Oh nee Menno zei dat ze dat thuis ook tegen hem zeggen,ik kan me voorstellen dat hij dat niet heeft opgegeven.
Is niet nodig hoor,ik was misschien ook niet helemaal duidelijk...quote:Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdhet zijn de nicknames die ze thuis en zo al hadden.......
sorry, ik ga wel even in de hoek
![]()
en roel een derde handjequote:Op maandag 28 november 2005 12:58 schreef Kleintje het volgende:
He bommie, kom op... hij heeft ook nog een derde been....
Dus niet zo LULlig tegen Rob doen...
Over de knie!quote:Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, wacht ff... ik begrijp het verkeerdhet zijn de nicknames die ze thuis en zo al hadden.......
sorry, ik ga wel even in de hoek
![]()
Tuurlijk mag iedereen dat. Hoe meer hoe beter!quote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Sjet het volgende:
*Murmelt in het hoekje;
'mag iedereen streamverslagen schrijven? Want nu is er niemand die het overgenomen heeft'*
Inderdaad, ze vind hem gewoon echt leuk. Maar ze baalt van zijn hersenloze-actie's.quote:Op maandag 28 november 2005 13:17 schreef farceman het volgende:
Dido probeert kwasd te zijn op roel maar het lukt haar toch niet helemaal..
Werkzequote:Op maandag 28 november 2005 13:20 schreef Kleintje het volgende:
Het is overal rustig.
Dus dan ga ik maar even werken.
Tot later!
Ja, hoor ga je gangquote:Op maandag 28 november 2005 13:10 schreef Sjet het volgende:
*Murmelt in het hoekje;
'mag iedereen streamverslagen schrijven? Want nu is er niemand die het overgenomen heeft'*
Dido vind dit gewoon leuk een man die voor haar in het stof bijt.quote:Op maandag 28 november 2005 13:17 schreef farceman het volgende:
Dido probeert kwaad te zijn op roel maar het lukt haar toch niet helemaal..
middag Snaptnixquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Het is weer een grandioos feest in het huis zie ik. Gezellig kaarten![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet van je verwacht
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
Ja.... kaarten en douchenquote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |