Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.quote:Op maandag 28 november 2005 12:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij van![]()
Levert wel voor ons kijkers leuke beelden op,dus laat die explosie maar komen hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tis een eng mannetje jaquote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tenzij hij samen met Dido explodeert... Mja camera's erbij he....quote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
Denk niet dat Roel in deze BB nog eens explodeert, hij is veel te bang dat ie Dido dan echt kwijtraakt
Ik dacht eerst echt ff 'wie is dat'??? Dacht dat je iemand bij een bushalte op de kiek had gezet.......quote:
En dan krijg je nachtmerries zeker?quote:Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
Nou een leuke vrouwen kop en de kamera gaat na beneden en daar hangt iets.
In ieder geval gebruiken zij meer plamuur in 3 maanden dan ik in mijn hele leven.quote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al dat 'geverf' van die dames?
Hoeveel make-up zou er doorheen gaan eigenlijk?
tientallen euro's per weekquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Uitgemaakte zaak uiteraard..................... hondje gaat naar het vrouwtjequote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef regenworm het volgende:
Roel op bed en Dido op de bank wordt tijd voor actie.
Wie zal naar wie gaan
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisquerenquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Ja noodrantsoen.... ook make-up inleveren.....quote:Op maandag 28 november 2005 12:22 schreef Wup het volgende:
[..]
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisqueren
Wbquote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fucking kutland. Op het moment dat ik wil paardrijden gaat het keihard regenen. Zeiknat geregend. Nu kom ik thuis... stralend zonnetje!
Het is niet eerlijk.
Goed, nog even wat eten en dan ben ik er weer, eerder dan dat ik had beloofd...
Is de schuld van Mennoquote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fucking kutland. Op het moment dat ik wil paardrijden gaat het keihard regenen. Zeiknat geregend. Nu kom ik thuis... stralend zonnetje!
Het is niet eerlijk.
Goed, nog even wat eten en dan ben ik er weer, eerder dan dat ik had beloofd...
Zijn verstand zit echt in zijn lul(letje).quote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Roel begrijpt er dus gewoon geen zak van![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef doka het volgende:
Goedzo Ingrid: shake-em
Je hebt er voor betaald, dus laten zien dat je ze hebt ook
En daar gaat 'ie weer................. in gestrekte draf...... koffie halen voor madam......quote:Op maandag 28 november 2005 12:27 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zijn verstand zit echt in zijn lul(letje).
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:25 schreef doka het volgende:
Goedzo Ingrid: shake-em
Je hebt er voor betaald, dus laten zien dat je ze hebt ook
ik ook nietquote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef Sjet het volgende:
Roel begrijpt er dus gewoon geen zak van![]()
Als hij het niet voor d'r had gehaald had ze wel een ander voor haar karretje gespannen.Dat mokkel is echt te lui om iets te doenquote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
En daar gaat 'ie weer................. in gestrekte draf...... koffie halen voor madam......![]()
Kwantumkorting?quote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..
Neuh... niet mee eens...quote:
aardig zijn voor de chirurgquote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze schijnt er niet veel voor betaald te hebben vertelde ze vanochtend.Hoe dat komt kon ze niet zeggen..
Het bekende toneelstukje van Dido is weer aan de gang.quote:Op maandag 28 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook nietDido wilde hem toch niet? Ze moest toch zo nodig de ijskoningin uithangen? En het hem dan nu wel kwalijk nemen dat hij met linda wat gerommeld heeft
Waarom zou hij zich nu moeten verantwoorden dan
zal wel een vrouwen-logica achter zitten
Nee daar ging het nu even niet zo precies om..... Roel begon wat te zeveren. Hij had gezegd dat hij het vervelend vond als ze ergens mee zat en hij er niks aan kon doen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook nietDido wilde hem toch niet? Ze moest toch zo nodig de ijskoningin uithangen? En het hem dan nu wel kwalijk nemen dat hij met linda wat gerommeld heeft
Waarom zou hij zich nu moeten verantwoorden dan
zal wel een vrouwen-logica achter zitten
Alijd leuk die gesprekken waarbij iedereen het over iets anders heeftquote:Op maandag 28 november 2005 12:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee daar ging het nu even niet zo precies om..... Roel begon wat te zeveren. Hij had gezegd dat hij het vervelend vond als ze ergens mee zat en hij er niks aan kon doen.
Dido: "ja, nou ja, ik ook. Maar gaat wel weer weg" [ik weet niet meer de precieze bewoordingen maar hier kwam het op neer]
Dus Roel weer "Ik begrijp het wel. Ik kan er ook niet tegen als jij dan dingen verteld"
Hij was best wel wat vaag. Volgens mij bedoelde hij dat als Dido iets verteld over een vroegere relatie, dat Roel daar niet tegen kan..... [stront jaloers dus]
Ze hadden het op dat moment dus over 2 verschillende dingen. Vandaar dat ik concludeerde "dat Roel er geen zak van begreep"![]()
Maar zo goed kan onze LOI-psych-Roel dus luisteren......quote:Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alijd leuk die gesprekken waarbij iedereen het over iets anders heeft![]()
Oke...dan is het nu echt tijd voor een nieuwe weekopdracht.quote:Op maandag 28 november 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oh god.. vanavond een debat-avond hoor ik Joost net zeggen....![]()
dat klinkt niet goed hoor....quote:Op maandag 28 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
right.. ik ga maar eens behang van muren peuteren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |