Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.quote:Op maandag 28 november 2005 12:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij van![]()
Levert wel voor ons kijkers leuke beelden op,dus laat die explosie maar komen hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tis een eng mannetje jaquote:Op maandag 28 november 2005 12:12 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.
Tenzij hij samen met Dido explodeert... Mja camera's erbij he....quote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
Denk niet dat Roel in deze BB nog eens explodeert, hij is veel te bang dat ie Dido dan echt kwijtraakt
Ik dacht eerst echt ff 'wie is dat'??? Dacht dat je iemand bij een bushalte op de kiek had gezet.......quote:
En dan krijg je nachtmerries zeker?quote:Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
Nou een leuke vrouwen kop en de kamera gaat na beneden en daar hangt iets.
In ieder geval gebruiken zij meer plamuur in 3 maanden dan ik in mijn hele leven.quote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al dat 'geverf' van die dames?
Hoeveel make-up zou er doorheen gaan eigenlijk?
tientallen euro's per weekquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Uitgemaakte zaak uiteraard..................... hondje gaat naar het vrouwtjequote:Op maandag 28 november 2005 12:18 schreef regenworm het volgende:
Roel op bed en Dido op de bank wordt tijd voor actie.
Wie zal naar wie gaan
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisquerenquote:Op maandag 28 november 2005 12:17 schreef Sjet het volgende:
Ja noodrantsoen.... ook make-up inleveren.....quote:Op maandag 28 november 2005 12:22 schreef Wup het volgende:
[..]
het minste wat BB kan doen is een keertje al die troep confisqueren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |