Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaag hopelijk een leuke weekopdracht.
En het zoveelste goedmaakgesprek tussen Dido en Roel, een deja vu van een deju vu
[afbeelding]
Idd... Normaliter heb je dat in 10 min uitgesproken, maar door die domme opmerkingen van Roelemans kan dat weleens uitlopen tot 3 uur...quote:Op maandag 28 november 2005 10:45 schreef regenworm het volgende:
Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.
Denk zelf wel positief maar roel kan soms erg domme opmerkingen maken.
En dan is het maar de vraag hoe dido reageert.
Welke blunder zal Roel gaan maken?quote:Op maandag 28 november 2005 10:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Idd... Normaliter heb je dat in 10 min uitgesproken, maar door die domme opmerkingen van Roelemans kan dat weleens uitlopen tot 3 uur...![]()
Hij ziet eruit als de beul van Aalsmeerquote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Sjet het volgende:
Het is misschien al vaker gezegd............ maar ik kan me gewoon niet inhouden nu; wat een idioot hoofd heeft Rob met dat kapsel....... echt niet normaal![]()
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...quote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef regenworm het volgende:
Welke blunder zal Roel gaan maken?
Gisteren zei hij dat hij vanaf dag1 al verliefd op Dido was.
Hahahahaaaaaa dat noemde ze vroeger een bloempotten-modelquote:Op maandag 28 november 2005 10:50 schreef Sjet het volgende:
Het is misschien al vaker gezegd............ maar ik kan me gewoon niet inhouden nu; wat een idioot hoofd heeft Rob met dat kapsel....... echt niet normaal![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als de beul van Aalsmeer
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!quote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...
Voor het leven... Opzeggen is niet mogelijk!quote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef MienJung het volgende:
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!
Jaar- of maandabonnementen ? Voor je het weet zit je er weer aan vast. Kosten ?![]()
en dat voor iemand die psychologie heeft gestudeerd.quote:Op maandag 28 november 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij zal wel weer met een half oor luisteren en een raar antwoord geven...
Nee, dank je dat geld kan ik beter voor andere doel gebruikenquote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef MienJung het volgende:
[..]
ChantalC fanclub: Versabommie, Demins, Maurisico, APK... Wordt lid!
Jaar- of maandabonnementen ? Voor je het weet zit je er weer aan vast. Kosten ?![]()
Het is en blijft een man! Die luisteren slecht naar vrouwen...quote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef regenworm het volgende:
en dat voor iemand die psychologie heeft gestudeerd.
op zoek naar OpperSmurfquote:Op maandag 28 november 2005 11:02 schreef Sjet het volgende:
Jeetje, NatteLie gaat het bos in................................ mag ze dan ook heel erg verdwalen?Ja he, ja he, ja he
![]()
![]()
Idd, Roels excuses zijn altijd met mitsen en maren, en daardoor is het constant 1 stap vooruit, 2 terug.quote:Op maandag 28 november 2005 10:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe die gesprekken gaan aflopen.
Denk zelf wel positief maar roel kan soms erg domme opmerkingen maken.
En dan is het maar de vraag hoe dido reageert.
Dat ligt er meestal aan hoe generaliserend de vrouwen praten hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het is en blijft een man! Die luisteren slecht naar vrouwen...![]()
Dat is waar... Niet alle mannen luisteren slecht, maar het gros wel... Vooral tijdens een voetbalwedstrijd op televisie...quote:Op maandag 28 november 2005 11:05 schreef pullup het volgende:
Dat ligt er meestal aan hoe generaliserend de vrouwen praten hoor![]()
Kan die haar dan ook in de kerker van de grote paddestoel gooien? En de sleutel aan de haatsmurf geven?quote:
Daarom ben ik benieuwd hoe dat gesprek afloopt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, Roels excuses zijn altijd met mitsen en maren, en daardoor is het constant 1 stap vooruit, 2 terug.
Prima ideequote:Op maandag 28 november 2005 11:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kan die haar dan ook in de kerker van de grote paddestoel gooien? En de sleutel aan de haatsmurf geven?![]()
BB is net zo consequent met het handhaven van de voorschriften als de bewoners met het naleven...quote:Op maandag 28 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
BB zijn de bewoners weer op vakantie let op de kleding voorschriften
Genoeg om een sanctie te geven:weg met die kaartenquote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
BB is net zo consequent met het handhaven van de voorschriften als de bewoners met het naleven...![]()
en ik heb mijn woord gehouden.quote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel Dido nog gaan bekennen dat het meerdere keren is gebeurd?
Dan hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
BBMenno - woensdag 16 november 2005 @ 12:14
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
Ja tis bijna niet meer bij te houden...... er gebeurt zoveel..........................................quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan de weekopdracht aub beginnen wordt gek van die kut kaarten
ja graag heel graag.quote:Op maandag 28 november 2005 11:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Kan de weekopdracht aub beginnen wordt gek van die kut kaarten
zei je wat ?quote:Op maandag 28 november 2005 11:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is waar... Niet alle mannen luisteren slecht, maar het gros wel... Vooral tijdens een voetbalwedstrijd op televisie...
Juist wel een kut opdracht. Laat ze maar lekker ploeteren die luie flikkers.quote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja graag heel graag.
Nu maar hopen dat het geen kut opdracht is.
Nee schat ga maar weer slapen...quote:
Tja..dat siert je regenworm,chapeau.quote:
Oh god! Er komen weer borsten in beeld...quote:
Zijn dat borsten??Dat noemen ze toch 2 erwtjes op een plankie?quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh god! Er komen weer borsten in beeld...![]()
Ja hoe durven die wijvenquote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Daar wordt ik niet warm van die DD (Doperwt Doperwt) borstenquote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
He Sjet, jouw streams lopen voor.quote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef Sjet het volgende:
Kan Rob ook kappen met zingen? Tis om te janken![]()
En nu begint Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat weer![]()
Wat mij betreft gaan die 2 sufkutten in een aparte kamer, en wordt er 1 stream toegewezen aan hun gezeikstraal. Hoeft iedereen alleen nog maar die stream uit te zetten om van dit eeuwige gemiep af te zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel Dido nog gaan bekennen dat het meerdere keren is gebeurd?
Dan hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
quote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef essie05 het volgende:
[..]
He Sjet, jouw streams lopen voor.
Ja dat was nou wel weer leukquote:Op maandag 28 november 2005 11:43 schreef essie05 het volgende:
[..]
En Roel gaat vandaag maar eens Dido bashen,hij geeft haar de schuld.
Hier gaat Roel alweer naar bed.quote:Op maandag 28 november 2005 11:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
sorry
![]()
Had ik al gezegd dat de bewoners hier net uit hun bed komen?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 11:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hier gaat Roel alweer naar bed.
(maar dat heeft niets met snelheid te maken,die gaat meerdere keren per dag naar bed)
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.quote:Op maandag 28 november 2005 11:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar als je Roel niet kent zou je toch ernstig in de war raken met je dag en nacht ritme.......
![]()
Of gelijk je provider boos opbellen......." @#$%^&*^%#!@$%^ !!! verbinding hartstikke slecht, Roel nog steeds in bed #$%^&*@#$%^ "![]()
Eerst je tieten zien!quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee schat ga maar weer slapen...![]()
Vanavond ok?quote:
dat zou idd kicken zijn:quote:Op maandag 28 november 2005 11:53 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.![]()
Linda die vraagt aan Roel of Dido het net zo lekker doet als zij...quote:Op maandag 28 november 2005 11:53 schreef essie05 het volgende:
Hoelang zal het duren voor Dido weer bij hem in bed kruipt?Hoop dat Bridget donderdag nog ff een bommetje werpt en verteld dat het meerdere keren is gebeurd.Of nog mooier Linda zelf.![]()
Zou pas raar zijn als je er niet agressief van werd,dus maak je geen zorgen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:59 schreef BB5kijker het volgende:
Godverdegodver, Natte Lie zet weer zo'n stemmetje op. Ik word opeens agressief. Raar?
Gelukkig maar. Had die bevestiging even nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 12:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Zou pas raar zijn als je er niet agressief van werd,dus maak je geen zorgen.
Altijd nog beter dan een transsexueel die naakt onder de douche staat.quote:Op maandag 28 november 2005 11:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 november 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
Altijd nog beter dan een transsexueel die naakt onder de douche staat.
Kwam zo'n filmpje tegen bij BB Tsjechië
Met een tafeltje op hun hoofd.................................................quote:Op maandag 28 november 2005 12:02 schreef essie05 het volgende:
Allemachtig opa en oma (Joost en Naat) maken een wandelingetje door de tuin.
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij vanquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef BB5kijker het volgende:
Gelukkig vermaakt Roel zich ook opperbest.
quote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef essie05 het volgende:
Roel ligt weer helemaal klaar voor een sessie met Dido..
Het is echt een psychopaat. Ik zie Roel nog wel een keer gaan flippen. Hoe hij nu is, is hij normaal niet. Wat een softie, terwijl hij van nature nogal agressief is. Hoop voor de andere bewoners niet dat het opeens explodeert.quote:Op maandag 28 november 2005 12:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig?....................... voor hemzelf misschien....... maar ik wordt er niet blij van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |