Ik werk in ieder geval op Zondagen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam iets van 10 keer langs de Dungeon deze week en ik moest elke keer aan jou denken. Volgende keer ga ik naar binnen. Wanneer werk je ook alweer?
maar die afternoon is alweer uren voorbij, anders had dat wel in TT gestaan jaquote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
Laaaaazy sunday afternoon...
Ik vind Dennis een leuke naamquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik kan er maar niet aan wennen.
Moniseur Beaverquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. Ik denk ik post hier ook eens iets.
Ah, erkenningquote:
Omdat IK daar al op zat!quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom stapte je dan in mijn auto, ipv bij hem achterop de fiets?
die regenboog, hoe toepasselijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.ednetuk.com/pommedeterre/.
jullie zijn allebei niet al te breed, dat had best gepastquote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Omdat IK daar al op zat!
Had ik moeten lopen dan?!
Hoi Beav, leuk om jou ook te zienquote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaj Beav!!!quote:Op zondag 27 november 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
En ik sliep in dezelfde kamer. Had ik de hele tijd dat afgrijselijke gehijg en gekreun aan moeten horen!!! En daarna, als dan de cd van mariah Carey afgelopen was, zeker ook nog sexgeluiden!!quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jullie zijn allebei niet al te breed, dat had best gepast
Puta sucioquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Had ik de hele tijd dat afgrijselijke gehijg en gekreun aan moeten horen!!! En daarna, als dan de cd van mariah Carey afgelopen was, zeker ook nog sexgeluiden!!
quote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoi Beav, leuk om jou ook te zien
Als dat een enge ziekte is dan laat ik hem ff verplegen door de dokterquote:
Nee, niet jammer. Maar daarom blijf ik je hardnekkig Dennis noemenquote:
XMN8Rquote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan is je telraampje waarschijnlijk stuk![]()
of worden er valse roddels verspreid?!en, veel erger nog! waarom ken ik die roddels dan niet?!!
quote:Op zondag 27 november 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
En ik sliep in dezelfde kamer. Had ik de hele tijd dat afgrijselijke gehijg en gekreun aan moeten horen!!! En daarna, als dan de cd van mariah Carey afgelopen was, zeker ook nog sexgeluiden!!
Ohw. Dan wil ik ook wel een stukje puta sucio.quote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat een enge ziekte is dan laat ik hem ff verplegen door de dokter
Beviel niet?quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
Het enige meisje met wie ik ooit gezoend etc heb, was een Maaike.
das één kraaltje teveelquote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
XMN8R
Vlarp
Xman
JP
CDP
zo kom ik dus met de kraaltjes tot 5 personen in jouw auto![]()
jawel, die had toch JP op schoot zitten omdat CDP d'r niet meer naast wou zittenquote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp was toch niet mee in de eauteau?
Het zal wel.quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jawel, die had toch JP op schoot zitten omdat CDP d'r niet meer naast wou zitten
Ik kwma vandaag langs de Dungeonquote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw. Dan wil ik ook wel een stukje puta sucio..
Trusten Waxjequote:
Had naar binnen gelopen en je had mij getroffen. Bij de Tickets.quote:
my neither, maar dat maakte ik uit de posts hier op,quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal wel.. Ik was er niet bij.
Je bent van slag hequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.gay.nl/PaulSince1978
Die schatte ik eigenlijk een jaartje of 20 ouder.
Ja Malibu Mark moest naar z'n werk, want de Pearl moest open om 13:00, dus we hadden een beetje haast. Maar ik ga echt een x naar binnen want 't lijkt me wel stoerquote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Had naar binnen gelopen en je had mij getroffen. Bij de Tickets..
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo...quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Malibu Mark moest naar z'n werk, want de Pearl moest open om 13:00, dus we hadden een beetje haast. Maar ik ga echt een x naar binnen want 't lijkt me wel stoer
Wat liefquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat?! Ben jij al 27?
Ik dacht dat je jonger was...
Wat is dat eigenlijk. Een soort museumachtigiets ofzo?quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo....
Mźn ik lijk wel een levend reclamebord zo..
Oh, ik had een "Hoe wil je sterven?" verwacht.quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat liefik hou ook van jou.
maar ja, ik ben inderdaad al 27
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even meequote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Je bent van slag he
Dat was ik ook gister. En die kut-[HOMO]'s hielpen NIET bepaald!
Ja ik ben kei van slag. En tis allemaal jouw schuld!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent van slag he
Dat was ik ook gister. En die kut-[HOMO]'s hielpen NIET bepaald!
Is dit iets om op te nemen voor een volgende meet b.v. als topic 1500 geopend wordt, of als op 26 feb het 3 jarige bestaan gevierd moet worden ??quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo....
Mźn ik lijk wel een levend reclamebord zo..
Sorry?!quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even mee.
Tis een museum , maar dan met acteurs die je terugnemen naar de Duistere Tijden van Amsterdam. Dingen als de Pest, Heksenverbrandingen, Marteling en dat soort zaken komen allemaal aan bod. Het zijn een soort van Live-shows waar je soms zelf deel van uit maakt, en aan het eind hebben we als finale een klein achtbaantje.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Een soort museumachtigiets ofzo?
Ik heb 'm dezelfde avond al teruggekregen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even mee.
damn, daar gaat je alibi !quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 'm dezelfde avond al teruggekregen hoor
O, dat had ik je nog niet ingewreven inderdaadquote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry?!
Dr McDreamy? Ang3l? Ring? WTF!.
Ik doe niks, je bent te jongquote:
Is er nog meer soms? Doe dat dan ook maar meteen erbij gooien..quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik je nog niet ingewreven inderdaadMy bad
We hebben gezoend en geneukt op de pleequote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is er nog meer soms? Doe dat dan ook maar meteen erbij gooien...
* scheermesjes klaarleg *quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gezoend en geneukt op de plee
quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
En die arme CDP dan?quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat neuken is dan wel vroom?quote:
Die heeft bij mij bij de wc's gestaanquote:
Wat?!quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft bij mij bij de wc's gestaan
Hendig sjiek?quote:
Ja, ook goed. Als je de lakens maar verschoont.quote:Trouwens, dat zoenen en neuken was gewoon 's nachts hoor, in m'n droom
We hebben gepraat hoor!quote:
Dank NJ voor je suppersnelle reaktiequote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef NJ het volgende:
Ik heb de link in de OP gefixed.
De reden dat je het bericht niet kon aanpassen is een bug in Replique. Als een post te lang is dan kan hij de wijzigingen niet doorvoeren.
Om dat te omzeilen moet je de hele post kopiėren, leeg maken en dan opnieuw editten. Je plaatst dan de post die nog onder je CTRL-V zit en je kan je wijzigingen aanpassen..
Nopequote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef TehRockstar het volgende:
Ik..
Ik begrijp het niet NJ. Ik voorkom wel dat ik een nieuw topic moet openen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank NJ voor je suppersnelle reaktie![]()
Ja en dat is dan ook nog eens MIJN schuldquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
En nu zit die arme NJ zo'n 300 posts met een homo-reeks in z'n MAT....
Als ik dat echt erg had gevonden, dan had ik wel even onder een kloon ingelogd ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Straks is het nogquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Stroekie het volgende:
Ja en dat is dan ook nog eens MIJN schuld![]()
Of ik homo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks is het nogbesmettelijk
.
Worden we allemaal een beetje blauw...
Ik denk dat ze wel het een en ander gewend zijnquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
nee hoor, er gaat vandaag geen hele fles wijn doorheen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
Worden we allemaal een beetje blauw...
Oh nee?quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, er gaat vandaag geen hele fles wijn doorheen hoor![]()
Ik wist niet dat die hokjes zo groot waren.quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft bij mij bij de wc's gestaan
En hoe is het gegaan bij Antigone?quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou daar zijn we dan
vragen, geen vragen?
ok dan
MAMAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou daar zijn we dan
vragen, geen vragen?
ok dan
Hier Chardonnay uit Zuid Africa 2003quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh nee?
(*heeft nog een wit wijntje koud staan)
Met spiegelsquote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die hokjes zo groot waren.
Ik blijf bezig met jullie.quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Mag het woordje 'On' in de TT vervangen worden door 'At'?.
Hier een Sauvignon uit Frankrijk 2004quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier Chardonnay uit Zuid Africa 2003![]()
Zalk dan maar weer ff een topic report maken en NJ vragen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Mag het woordje 'On' in de TT vervangen worden door 'At'?.
[quote]Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef NJ het volgende:quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zalk dan maar weer ff een topic report maken en NJ vragen?
Hij richt een wapen op ons!quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Al die homos in NJ's fotoboek gluren.
jij dus ookquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Sweet Dreams DennisMoore, en laat die schilderskwast nu maar los hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn goede daad is gedaan.
De plicht zit erop.
Het bed roept.
Kom.
Ik vind het ook een beetje eng eerlijk gezegd....quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
Timmah, toch, wat walgelijk cultureel.
Dan mag het.quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje eng eerlijk gezegd..... Het was verplicht enzo. Heb nu het vak Theorie en Analyse van Theater/Dans.
.
Kan jij dat op commando?quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn goede daad is gedaan.
De plicht zit erop.
Het bed roept.
Kom.
Ja, maar ik ben nog niet klaar!quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams DennisMoore, en laat die schilderskwast nu maar los hoor![]()
Is al lang gebeurdquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Nietes!quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met spiegelsDaarom kwam ie natuurlijk naar boven toen ik moest plassen
Hij heeft een mouwloze t-shirt, én geschoren oksels!quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Daar is ie voor.quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
vanavond was voor mijn gevoel de minste, maar het was wel een van mijn mooiste rollen ooit.quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan bij Antigone?
tevreden?
en heeft Ang3l wel hard genoeg geapplaudiseerd voor je?
Maar een oud Hollands spreekwoord luidt tochquote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog niet klaar!.
Hij was ook om in te koppen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hardop hiero.
Je was woest sexyquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond was voor mijn gevoel de minste, maar het was wel een van mijn mooiste rollen ooit.
Cultuur is het enige wat de mens heeft...quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
Timmah, toch, wat walgelijk cultureel.
Dan is t goequote:
*ook maar even gluur dan*quote:
Hoe kom je daaaar nou weer bij?quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goe
HP was trouwens bagger..
Draagt bij aan innerlijke verrijkingquote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Cultuur is het enige wat de mens heeft...
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios.quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goe
HP was trouwens bagger..
Ik vond zeker het eerste uur echt een hele slechte film. Er is teveel uitgeknipt, omgegooid.. die gozers acteren allemaal als een houte plank..waaronder zelfs Daniel Radcliffe in een aantal scenes...quote:
Doe mij hem van Diggory maarquote:
Oh dat wel maar dat zijn de boeken ook. Alleen juist omdat het de boeken gebruikt als basis vind ik het een bagger film..quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios..
Ik vond die rechter sexyquote:
dat hak-takkerig was bij drie al. Dus dat viel te verwachtenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios..
Nee, jakkes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe mij hem van Diggory maar.
Ik vond zelfs die oude gast sexeh.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die rechter sexyop deze foto is ie een beetje eng maar in de film is ie sexy
quote:
Krum lijkt op Bradleyquote:
Sweet Dreams Timmahquote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Timmah het volgende:
Ik ben eens mn bedje opzoeken. 6 Uur gaat de wekker alweer...
.
Maarrr, heeft Bradley ook een geil accent?quote:
Brad kan zo'n beetje elk accent nadoen, dus JAquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maarrr, heeft Bradley ook een geil accent?
Cultuur is een zeer ruim begrip; het omvat vaardigheden/techniek, taal(gevoel), implicaties, feiten benadering, én kunst en muziek.quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Draagt bij aan innerlijke verrijking![]()
dus kan nooit te veel zijn
Ruilen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad kan zo'n beetje elk accent nadoen, dus JA
Hell no!quote:
En op welk Nederlands tijdstip is Bradley nu straks weer thuis ?quote:
Dan val ik al gelijk afquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen,en dromen over zware zachte zoete sexy stemmen, en mannelijke ruige handen die me liefkozend en beschermend vatspakken, en dat gecombineerd met ogen die me doorzien en een mond om te zoenen....
Sweet Dreams voor Ang3l en dat je ook het nagerecht Tiramisu maar voorbij mag zien komen in die dromenquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen,en dromen over zware zachte zoete sexy stemmen, en mannelijke ruige handen die me liefkozend en beschermend vatspakken, en dat gecombineerd met ogen die me doorzien en een mond om te zoenen....
Toch jammer dat ik er nu niet ben hequote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt leuk, veel droomplezier. Dan ga ik zachtjes naast de zakjapanner liggen en mn laptop op z'n rug zetten.quote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
Als het vliegtuig op tijd is, landt hij over een anderhalf uur, en dan moet ie nog naar huis rijden in de spits. Dus nog tweeeneenhalf uur, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En op welk Nederlands tijdstip is Bradley nu straks weer thuis ?
kortom hoeveel uur is hij onderweg voordat hij weer echt thuis is
Oh, via google, nu ja, hierzoquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"valt van z'n stoel"
jemig waar heb je die fraaie smiley nou weer gevonden![]()
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?quote:
Je hebt wel een sexy stem.quote:
En je kookzin want we gaan oefenen op m'n ballenquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er nu niet ben he
ik zal vrijdag mijn ring meenemen![]()
Een 7,1.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil een rapportcijfer: http://www.gay.nl/elchico
4- Wat een patsertje.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
O hell yeah!quote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams voor Ang3l en dat je ook het nagerecht Tiramisu maar voorbij mag zien komen in die dromen![]()
*geeft Ang3l zo'n zacht fluisterkusje met z'n licht door wijn bevochtigde rode lipjesquote:Op maandag 28 november 2005 00:16 schreef Ang3l het volgende:
voor foto 4 een 8 want die is echt mooi en staat hij goed opquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik val op patsersquote:
Geen idee.. dat mag jij beoordelenquote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?
Hoertjes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op patsers(vandaat ook de stoere hetero fetish) En Dr Dreamy is ook wel een beetje een patser
Een krappe 5.5, alleen omdat 'ie wellicht een lekker lichaam heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond 'm ei'k best wel op Dr Dreamy lijkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een krappe 5.5, alleen omdat 'ie wellicht een lekker lichaam heeft.
Ik niet *ril*quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val op patsers(vandaat ook de stoere hetero fetish) En Dr Dreamy is ook wel een beetje een patser
Zeg mams!quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn jouw handen niet ruig en mannelijk?
[/quote
nee zijn handen zijn nog erg zacht en jong
die worden vast nog mannelijk
maar geloof me beschermend is hij zeker
]
8.5quote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik me die foto kan herinneren vind ik hem mooier.
Ik vond m in t echt iets mooier..dan lacht ie tenminstequote:
Mee eens maar dan moet hij wel gewoon foto 4 als openingsfoto gebruiken want die er nu staat is niet goedquote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
8.5
Mannelijk
Attitude
Goed Lichaam
Mysterieuze Ogen
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan wasquote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
8.5
Mannelijk
Attitude
Goed Lichaam
Mysterieuze Ogen
Hij heeft ook langre haar nuquote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond m in t echt iets mooier..dan lacht ie tenminste![]()
Ja ga jij eens slapen. of moet je eerst nog Fuzz gaan vangen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan was
Nou, goed geheugen (ik weet nl niet wie hij is)
O ja, ik ging slapen
En je hoort het van CDP, in het echt is ie mooierquote:
Nog meer concurrentiequote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan was
Nou, goed geheugen (ik weet nl niet wie hij is)
O ja, ik ging slapen
en wat te denken van een rijp robuust vol karakterquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoertjes.
Hoertjes zijn leuker.
Juh.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hoort het van CDP, in het echt is ie mooier
Nah!quote:
Een wie?quote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat te denken van een rijp robuust vol karakter
Met heerlijk moederlijke boezemquote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat te denken van een rijp robuust vol karakter
Jij hebt gewoon een spleetoogfetishquote:
Ja hoor, alsof ik iets te kiezen heb!quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu moet Ang3l dus kiezen tussen jouw druifjes of de Tiramisu van de doktor![]()
Zeg wrijf t dr ff inquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu moet Ang3l dus kiezen tussen jouw druifjes of de Tiramisu van de doktor![]()
Door wie denk je dat dat komt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een spleetoogfetish
mijn tiramissu is altiijd beterquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst die blind date nog maar zien te overleven maandag avondquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg wrijf t dr ff inGa jij maar achter JP de Tuinkabouter aan
![]()
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!quote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn tiramissu is altiijd beter
*Zegt iets over lekker strakke oogholtequote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een spleetoogfetish
Welk slachtoffer?quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
Weet je wel hoe oud het slachtoffer is?
Niet met jou en je zakjapquote:
Geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof ik iets te kiezen heb!
Anders wil JP wel voor op t lijstjequote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst die blind date nog maar zien te overleven maandag avond
Heel fijn hoor zo'n vriendin die naar anderhalf jaar in Spanje terugkomt, je uitnodigd om bij te kletsen en dan tussen neus en lippen door verteld dat ze je die avond wel even zal koppelen![]()
*baard in fik steekquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Zegt iets over lekker strakke oogholte
*pakt z'n jas
ik weet helemaal niets van hemquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
Weet je wel hoe oud het slachtoffer is?
En een duotje met mij dan?quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet met jou en je zakjap
[..]
Geen idee![]()
[..]
Anders wil JP wel voor op t lijstje
Jackie Chan?quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Door wie denk je dat dat komt.
geloof d'r niks van want dan had hij de vorige keer in glij paleis wel z'n slag geslagenquote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anders wil JP wel voor op t lijstje
"Oooh hij kan zo'n lekker tiramisu maken kwek kwek kwek" en dan blijkt het gewone diepvries euroshopper spul te zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!
Da's een Chinees. Chinezen zijn goor.quote:
quote:
De dokter is een gladde aalquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!
Ik zei "al is 't"quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Oooh hij kan zo'n lekker tiramisu maken kwek kwek kwek" en dan blijkt het gewone diepvries euroshopper spul te zijn?.
.
Maar ja. Als je met koken een man in bed kon krijgen, dan had ik in mijn leven wel wat meer kerels verslonden..
Ik ga voor de liefde!quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De dokter is een gladde aal
als ik jou was zou ik maar eens voor de liefde gaan
dat is veel gezonder
en dat zeg ik die vanavond nog de orde en de gevoelloosheid predikte
Oh moeten we Leon de brandweer man dan ook weer dit topic inslepen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef TehRockstar het volgende:
*baard in fik steek
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.quote:
Dat roep ik ook al tijden lang, maar denk maar niet dat hij luistert.quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De dokter is een gladde aal
als ik jou was zou ik maar eens voor de liefde gaan
dat is veel gezonder
Not like THAT's ever gonna happen! Zeker nietmet mannen zoals Sjoerd i/d buurt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.
Wat een slut ben je toch.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]er wordt hier helemaal NIETS bestegen zonder mijn toestemming!
![]()
Been there, done thatquote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dat zeg ik die vanavond nog de orde en de gevoelloosheid predikte
quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not like THAT's ever gonna happen! Zeker nietmet mannen zoals Sjoerd i/d buurt.
En jullie hebben dan de indruk dat hij daar gevoelig voor is ?quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat roep ik ook al tijden lang, maar denk maar niet dat hij luistert..
Zullen we Ang3l een keer samen streng toespreken?![]()
Nee sure.. hij nodigde je zowat uit in zn broek (weliswaar met een omweg in de Exit)...quote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik maak niet eens KANS bij Sjoerd!
Is ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee sure.. hij nodigde je zowat uit in zn broek (weliswaar met een omweg in de Exit)...
Nu ja, 't is toch zondag, 'k heb m'n baard nu toch afgeschoren,quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh moeten we Leon de brandweer man dan ook weer dit topic inslepen?
Hallooooo..jij wou om een of andere vage reden niet naar de Exit..kan ik wat aan doen dat jouw brein de kansen die je worden aangeboden niet aanpakt?quote:
De exit, dat kost alleen al een vermogen om er in te kunnen, en dat noem IK geen vage reden.quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallooooo..jij wou om een of andere vage reden niet naar de Exit..
Ook voor Wonderer Sweet Dreams, dan die maar over de afgelopen week mogen gaanquote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
ik ga ook, ik trek het niet meer. Dag mannen
Dag Wondererquote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
ik ga ook, ik trek het niet meer. Dag mannen
Sweet Dreams voor ons moederquote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
MaMa gaat naar bed toe nu
ik ben erg moe
maar geloof me, zolang ik er nog iets over te zeggen heb
heb ik er nog iets over te zeggen
ja d'r zat hier vanaaf wel een aardig tempo in jaquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En toen keerde de rust trug?
Nou dat kan vrij snel gedaan zijn hoor, maar ik wil wel voor 01.30 uur in me nest liggenquote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog 31 berichtjes? Dat is wel wat veel om vol te maken..
Vooruit, dan schenk ik me nog eentje inquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
okay ff off topic
wat gaan we doen, jakkeren we dit topic nog even vol, of kan ik gerust gaan slapen en jullie hier nog een fijne dag toe wensen?
Roddelnichtquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
truste .. geen nieuwe roddels.. dan maar slapen
Ben je zo slaapverwekkendquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
God. Het slaapt weer.Teleurstelling.
nieuwe roddels, nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
truste .. geen nieuwe roddels.. dan maar slapen
My Active Topicsquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe weten jullie trouwens hoeveel berichten er nog moeten worden geplaatst voordat 't vol is?
Spiritueel inzicht.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe weten jullie trouwens hoeveel berichten er nog moeten worden geplaatst voordat 't vol is?
Nou, dan blijf ik nog vijf minuutjesquote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog 31 berichtjes? Dat is wel wat veel om vol te maken..
En was je beslissing om gisteren niet naar de kroeg te gaan achteraf goed geweestquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vooruit, dan schenk ik me nog eentje in
Ga etenquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik nog vijf minuutjesIk moet eigenlijk nog wat eten, mijn suikerspiegel is nogal laag en ik voel me zweverig. Maar dat kan ook zijn omdat ik baggermoe ben,
Oh, wat gemeen.quote:
Ach da's dan wel liefquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, wat gemeen..
Ik kreeg tenminste wel een zoen. Puh.![]()
Deelsquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En was je beslissing om gisteren niet naar de kroeg te gaan achteraf goed geweest
heb je vandaag nog een aantal achterstallige klussen kunnen fiksen?
links op de link van een poster klikken, je komt dan terug in het overzicht en dan staat er in de kolommen rechts het aantal postsquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
of gewoon op My Active Topics drukkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
links op de link van een poster klikken, je komt dan terug in het overzicht en dan staat er in de kolommen rechts het aantal posts
Akela ik doe mijn bestquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou doorposten wijffies!
Ik ook heur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |