Ik wist niet dat die hokjes zo groot waren.quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft bij mij bij de wc's gestaan
En hoe is het gegaan bij Antigone?quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou daar zijn we dan
vragen, geen vragen?
ok dan
MAMAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou daar zijn we dan
vragen, geen vragen?
ok dan
Hier Chardonnay uit Zuid Africa 2003quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh nee?
(*heeft nog een wit wijntje koud staan)
Met spiegelsquote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die hokjes zo groot waren.
Ik blijf bezig met jullie.quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Mag het woordje 'On' in de TT vervangen worden door 'At'?.
Hier een Sauvignon uit Frankrijk 2004quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier Chardonnay uit Zuid Africa 2003![]()
Zalk dan maar weer ff een topic report maken en NJ vragen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Mag het woordje 'On' in de TT vervangen worden door 'At'?.
[quote]Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef NJ het volgende:quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zalk dan maar weer ff een topic report maken en NJ vragen?
Hij richt een wapen op ons!quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Al die homos in NJ's fotoboek gluren.
jij dus ookquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Sweet Dreams DennisMoore, en laat die schilderskwast nu maar los hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn goede daad is gedaan.
De plicht zit erop.
Het bed roept.
Kom.
Ik vind het ook een beetje eng eerlijk gezegd....quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
Timmah, toch, wat walgelijk cultureel.
Dan mag het.quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje eng eerlijk gezegd..... Het was verplicht enzo. Heb nu het vak Theorie en Analyse van Theater/Dans.
.
Kan jij dat op commando?quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn goede daad is gedaan.
De plicht zit erop.
Het bed roept.
Kom.
Ja, maar ik ben nog niet klaar!quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams DennisMoore, en laat die schilderskwast nu maar los hoor![]()
Is al lang gebeurdquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Nietes!quote:Op zondag 27 november 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met spiegelsDaarom kwam ie natuurlijk naar boven toen ik moest plassen
Hij heeft een mouwloze t-shirt, én geschoren oksels!quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
Daar is ie voor.quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef TehRockstar het volgende:
vanavond was voor mijn gevoel de minste, maar het was wel een van mijn mooiste rollen ooit.quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan bij Antigone?
tevreden?
en heeft Ang3l wel hard genoeg geapplaudiseerd voor je?
Maar een oud Hollands spreekwoord luidt tochquote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog niet klaar!.
Hij was ook om in te koppen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hardop hiero.
Je was woest sexyquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanavond was voor mijn gevoel de minste, maar het was wel een van mijn mooiste rollen ooit.
Cultuur is het enige wat de mens heeft...quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
Timmah, toch, wat walgelijk cultureel.
Dan is t goequote:
*ook maar even gluur dan*quote:
Hoe kom je daaaar nou weer bij?quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goe
HP was trouwens bagger..
Draagt bij aan innerlijke verrijkingquote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Cultuur is het enige wat de mens heeft...
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios.quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan is t goe
HP was trouwens bagger..
Ik vond zeker het eerste uur echt een hele slechte film. Er is teveel uitgeknipt, omgegooid.. die gozers acteren allemaal als een houte plank..waaronder zelfs Daniel Radcliffe in een aantal scenes...quote:
Doe mij hem van Diggory maarquote:
Oh dat wel maar dat zijn de boeken ook. Alleen juist omdat het de boeken gebruikt als basis vind ik het een bagger film..quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios..
Ik vond die rechter sexyquote:
dat hak-takkerig was bij drie al. Dus dat viel te verwachtenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als je daar Harry Potter mee bedoeld ben ik het niet bepaald met je eens. Het tempo lag te hoog, belangrijke dingen werden weggelaten, en het verhaal was wat "van-de-hak-op-de-takkerig", maar ik vond het nog altijd een stuk beter dan een hoop rommel die je tegenwoordig tegenkomt in de bios..
Nee, jakkes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe mij hem van Diggory maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |