Nee sure.. hij nodigde je zowat uit in zn broek (weliswaar met een omweg in de Exit)...quote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik maak niet eens KANS bij Sjoerd!
Is ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee sure.. hij nodigde je zowat uit in zn broek (weliswaar met een omweg in de Exit)...
Nu ja, 't is toch zondag, 'k heb m'n baard nu toch afgeschoren,quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh moeten we Leon de brandweer man dan ook weer dit topic inslepen?
Hallooooo..jij wou om een of andere vage reden niet naar de Exit..kan ik wat aan doen dat jouw brein de kansen die je worden aangeboden niet aanpakt?quote:
De exit, dat kost alleen al een vermogen om er in te kunnen, en dat noem IK geen vage reden.quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hallooooo..jij wou om een of andere vage reden niet naar de Exit..
Ook voor Wonderer Sweet Dreams, dan die maar over de afgelopen week mogen gaanquote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
ik ga ook, ik trek het niet meer. Dag mannen
Dag Wondererquote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef wonderer het volgende:
ik ga ook, ik trek het niet meer. Dag mannen
Sweet Dreams voor ons moederquote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
MaMa gaat naar bed toe nu
ik ben erg moe
maar geloof me, zolang ik er nog iets over te zeggen heb
heb ik er nog iets over te zeggen
ja d'r zat hier vanaaf wel een aardig tempo in jaquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En toen keerde de rust trug?
Nou dat kan vrij snel gedaan zijn hoor, maar ik wil wel voor 01.30 uur in me nest liggenquote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog 31 berichtjes? Dat is wel wat veel om vol te maken..
Vooruit, dan schenk ik me nog eentje inquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
okay ff off topic
wat gaan we doen, jakkeren we dit topic nog even vol, of kan ik gerust gaan slapen en jullie hier nog een fijne dag toe wensen?
Roddelnichtquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
truste .. geen nieuwe roddels.. dan maar slapen
Ben je zo slaapverwekkendquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
God. Het slaapt weer.Teleurstelling.
nieuwe roddels, nee hoorquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
truste .. geen nieuwe roddels.. dan maar slapen
My Active Topicsquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe weten jullie trouwens hoeveel berichten er nog moeten worden geplaatst voordat 't vol is?
Spiritueel inzicht.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe weten jullie trouwens hoeveel berichten er nog moeten worden geplaatst voordat 't vol is?
Nou, dan blijf ik nog vijf minuutjesquote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog 31 berichtjes? Dat is wel wat veel om vol te maken..
En was je beslissing om gisteren niet naar de kroeg te gaan achteraf goed geweestquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vooruit, dan schenk ik me nog eentje in
Ga etenquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik nog vijf minuutjesIk moet eigenlijk nog wat eten, mijn suikerspiegel is nogal laag en ik voel me zweverig. Maar dat kan ook zijn omdat ik baggermoe ben,
Oh, wat gemeen.quote:
Ach da's dan wel liefquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, wat gemeen..
Ik kreeg tenminste wel een zoen. Puh.![]()
Deelsquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En was je beslissing om gisteren niet naar de kroeg te gaan achteraf goed geweest
heb je vandaag nog een aantal achterstallige klussen kunnen fiksen?
links op de link van een poster klikken, je komt dan terug in het overzicht en dan staat er in de kolommen rechts het aantal postsquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
of gewoon op My Active Topics drukkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
links op de link van een poster klikken, je komt dan terug in het overzicht en dan staat er in de kolommen rechts het aantal posts
Akela ik doe mijn bestquote:Op maandag 28 november 2005 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou doorposten wijffies!
Ik ook heur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |