Hij heeft ook langre haar nuquote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond m in t echt iets mooier..dan lacht ie tenminste![]()
Ja ga jij eens slapen. of moet je eerst nog Fuzz gaan vangen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan was
Nou, goed geheugen (ik weet nl niet wie hij is)
O ja, ik ging slapen
En je hoort het van CDP, in het echt is ie mooierquote:
Nog meer concurrentiequote:Op maandag 28 november 2005 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Hij zegt dat ie me herkent als de jongen die 5 jaar geleden niet van de blokken van de DansSalon af te slaan was
Nou, goed geheugen (ik weet nl niet wie hij is)
O ja, ik ging slapen
en wat te denken van een rijp robuust vol karakterquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoertjes.
Hoertjes zijn leuker.
Juh.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hoort het van CDP, in het echt is ie mooier
Nah!quote:
Een wie?quote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat te denken van een rijp robuust vol karakter
Met heerlijk moederlijke boezemquote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat te denken van een rijp robuust vol karakter
Jij hebt gewoon een spleetoogfetishquote:
Ja hoor, alsof ik iets te kiezen heb!quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu moet Ang3l dus kiezen tussen jouw druifjes of de Tiramisu van de doktor![]()
Zeg wrijf t dr ff inquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nu moet Ang3l dus kiezen tussen jouw druifjes of de Tiramisu van de doktor![]()
Door wie denk je dat dat komt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een spleetoogfetish
mijn tiramissu is altiijd beterquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst die blind date nog maar zien te overleven maandag avondquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg wrijf t dr ff inGa jij maar achter JP de Tuinkabouter aan
![]()
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!quote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mijn tiramissu is altiijd beter
*Zegt iets over lekker strakke oogholtequote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een spleetoogfetish
Welk slachtoffer?quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
Weet je wel hoe oud het slachtoffer is?
Niet met jou en je zakjapquote:
Geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof ik iets te kiezen heb!
Anders wil JP wel voor op t lijstjequote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst die blind date nog maar zien te overleven maandag avond
Heel fijn hoor zo'n vriendin die naar anderhalf jaar in Spanje terugkomt, je uitnodigd om bij te kletsen en dan tussen neus en lippen door verteld dat ze je die avond wel even zal koppelen![]()
*baard in fik steekquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Zegt iets over lekker strakke oogholte
*pakt z'n jas
ik weet helemaal niets van hemquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef TehRockstar het volgende:
Weet je wel hoe oud het slachtoffer is?
En een duotje met mij dan?quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet met jou en je zakjap
[..]
Geen idee![]()
[..]
Anders wil JP wel voor op t lijstje
Jackie Chan?quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Door wie denk je dat dat komt.
geloof d'r niks van want dan had hij de vorige keer in glij paleis wel z'n slag geslagenquote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anders wil JP wel voor op t lijstje
"Oooh hij kan zo'n lekker tiramisu maken kwek kwek kwek" en dan blijkt het gewone diepvries euroshopper spul te zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!
Da's een Chinees. Chinezen zijn goor.quote:
quote:
De dokter is een gladde aalquote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al is het diepvries tiramisu wat ie me voorschoteld!
Ik zei "al is 't"quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Oooh hij kan zo'n lekker tiramisu maken kwek kwek kwek" en dan blijkt het gewone diepvries euroshopper spul te zijn?.
.
Maar ja. Als je met koken een man in bed kon krijgen, dan had ik in mijn leven wel wat meer kerels verslonden..
Ik ga voor de liefde!quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De dokter is een gladde aal
als ik jou was zou ik maar eens voor de liefde gaan
dat is veel gezonder
en dat zeg ik die vanavond nog de orde en de gevoelloosheid predikte
Oh moeten we Leon de brandweer man dan ook weer dit topic inslepen?quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef TehRockstar het volgende:
*baard in fik steek
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.quote:
Dat roep ik ook al tijden lang, maar denk maar niet dat hij luistert.quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De dokter is een gladde aal
als ik jou was zou ik maar eens voor de liefde gaan
dat is veel gezonder
Not like THAT's ever gonna happen! Zeker nietmet mannen zoals Sjoerd i/d buurt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, dan ga je Ang3l maar bestijgen.
Wat een slut ben je toch.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]er wordt hier helemaal NIETS bestegen zonder mijn toestemming!
![]()
Been there, done thatquote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dat zeg ik die vanavond nog de orde en de gevoelloosheid predikte
quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not like THAT's ever gonna happen! Zeker nietmet mannen zoals Sjoerd i/d buurt.
En jullie hebben dan de indruk dat hij daar gevoelig voor is ?quote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat roep ik ook al tijden lang, maar denk maar niet dat hij luistert..
Zullen we Ang3l een keer samen streng toespreken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |