quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gezoend en geneukt op de plee
quote:
En die arme CDP dan?quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gezoend en geneukt op de plee
En dat neuken is dan wel vroom?quote:
Die heeft bij mij bij de wc's gestaanquote:
Wat?!quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft bij mij bij de wc's gestaan
Hendig sjiek?quote:
Ja, ook goed. Als je de lakens maar verschoont.quote:Trouwens, dat zoenen en neuken was gewoon 's nachts hoor, in m'n droom
We hebben gepraat hoor!quote:
Dank NJ voor je suppersnelle reaktiequote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef NJ het volgende:
Ik heb de link in de OP gefixed.
De reden dat je het bericht niet kon aanpassen is een bug in Replique. Als een post te lang is dan kan hij de wijzigingen niet doorvoeren.
Om dat te omzeilen moet je de hele post kopiëren, leeg maken en dan opnieuw editten. Je plaatst dan de post die nog onder je CTRL-V zit en je kan je wijzigingen aanpassen..
Nopequote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef TehRockstar het volgende:
Ik..
Ik begrijp het niet NJ. Ik voorkom wel dat ik een nieuw topic moet openen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank NJ voor je suppersnelle reaktie![]()
Ja en dat is dan ook nog eens MIJN schuldquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
En nu zit die arme NJ zo'n 300 posts met een homo-reeks in z'n MAT....
Als ik dat echt erg had gevonden, dan had ik wel even onder een kloon ingelogd ofzo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Straks is het nogquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Stroekie het volgende:
Ja en dat is dan ook nog eens MIJN schuld![]()
Of ik homo.quote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straks is het nogbesmettelijk
.
Worden we allemaal een beetje blauw...
Ik denk dat ze wel het een en ander gewend zijnquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
nee hoor, er gaat vandaag geen hele fles wijn doorheen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
Worden we allemaal een beetje blauw...
Oh nee?quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, er gaat vandaag geen hele fles wijn doorheen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |