my neither, maar dat maakte ik uit de posts hier op,quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het zal wel.. Ik was er niet bij.
Je bent van slag hequote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.gay.nl/PaulSince1978
Die schatte ik eigenlijk een jaartje of 20 ouder.
Ja Malibu Mark moest naar z'n werk, want de Pearl moest open om 13:00, dus we hadden een beetje haast. Maar ik ga echt een x naar binnen want 't lijkt me wel stoerquote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Had naar binnen gelopen en je had mij getroffen. Bij de Tickets..
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo...quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Malibu Mark moest naar z'n werk, want de Pearl moest open om 13:00, dus we hadden een beetje haast. Maar ik ga echt een x naar binnen want 't lijkt me wel stoer
Wat liefquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat?! Ben jij al 27?
Ik dacht dat je jonger was...
Wat is dat eigenlijk. Een soort museumachtigiets ofzo?quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo....
Mên ik lijk wel een levend reclamebord zo..
Oh, ik had een "Hoe wil je sterven?" verwacht.quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat liefik hou ook van jou.
maar ja, ik ben inderdaad al 27
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even meequote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Je bent van slag he
Dat was ik ook gister. En die kut-[HOMO]'s hielpen NIET bepaald!
Ja ik ben kei van slag. En tis allemaal jouw schuld!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent van slag he
Dat was ik ook gister. En die kut-[HOMO]'s hielpen NIET bepaald!
Is dit iets om op te nemen voor een volgende meet b.v. als topic 1500 geopend wordt, of als op 26 feb het 3 jarige bestaan gevierd moet worden ??quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kom op een zondag en ik kan vast wel iets van korting regelen ofzo....
Mên ik lijk wel een levend reclamebord zo..
Sorry?!quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even mee.
Tis een museum , maar dan met acteurs die je terugnemen naar de Duistere Tijden van Amsterdam. Dingen als de Pest, Heksenverbrandingen, Marteling en dat soort zaken komen allemaal aan bod. Het zijn een soort van Live-shows waar je soms zelf deel van uit maakt, en aan het eind hebben we als finale een klein achtbaantje.quote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk. Een soort museumachtigiets ofzo?
Ik heb 'm dezelfde avond al teruggekregen hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als dr. Sjoerd je ring komt terugbrengen helpt-ie je daar vast wel even mee.
damn, daar gaat je alibi !quote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 'm dezelfde avond al teruggekregen hoor
O, dat had ik je nog niet ingewreven inderdaadquote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry?!
Dr McDreamy? Ang3l? Ring? WTF!.
Ik doe niks, je bent te jongquote:
Is er nog meer soms? Doe dat dan ook maar meteen erbij gooien..quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dat had ik je nog niet ingewreven inderdaadMy bad
We hebben gezoend en geneukt op de pleequote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is er nog meer soms? Doe dat dan ook maar meteen erbij gooien...
* scheermesjes klaarleg *quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gezoend en geneukt op de plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |