quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
...openen als niemand anders het doet ?
IK heb een kloon!!! En ik weet er niet eens iets van!!!!!
Shark-Food
Uv (bescherming) of Polarisatie (mooie luchten)quote:Op maandag 28 november 2005 07:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Nog iemand een tip voor een filter op mijn Canon 28-300 mm IS USM lens? Ik wil in eerste instantie die lens bescherming geven, maar eigenlijk ook een filter waarmee ik ook de luchten weer eens mooier weergeven kan.
Kost me die Pola filter veel aan lichtsterkte?quote:Op maandag 28 november 2005 08:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Uv (bescherming) of Polarisatie (mooie luchten)
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.quote:Op maandag 28 november 2005 08:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Kost me die Pola filter veel aan lichtsterkte?
Welk merk kan ik het beste voor gaan?
Thnx Xil, zal eens kijken wat de schade wordt als ik 1 van B&W ga kopen. Tja, vroegah had ik ook dit merk, dus zal er dan weinig veranderen.quote:Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.
Ik heb er iig nooit nadelige gevolgen van ondervonden.
En Het beste merk is zeker B&W, maar daar betaal je ook goed voor.
Eg wel, en als je terug denkt in Guldens .....quote:Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef HMaster-II het volgende:
Moggehhh![]()
@PW
Ja die 77mm pola's zijn zeer prijzig.
*Kuch*quote:Op maandag 28 november 2005 08:35 schreef Xilantof het volgende:
Valt mee, 't wordt (naar mijn weten) niet in stops uitgedrukt. Maar als ik moest gokken zou ik denken 1/3de stop ofzo. dus dat valt mee.
Oeps ... dat is nogal wat om hem permanent op die lens te laten zitten. Goed over nadenken dus en of er een UV voor in de plaats moet komen of... er gewoon bijquote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
[..]
*Kuch*
B+W Circular Polarizer
This filter is specially designed to be used with auto-exposure and auto-focus SLR and video cameras. It does not influence the metering systems of these cameras. Filter factor is 2.3 to 2.8.
oftewel 2 tot 3 stops lichtverlies.
lolquote:Op maandag 28 november 2005 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi
[..]
*Kuch*
B+W Circular Polarizer
This filter is specially designed to be used with auto-exposure and auto-focus SLR and video cameras. It does not influence the metering systems of these cameras. Filter factor is 2.3 to 2.8.
oftewel 2 tot 3 stops lichtverlies.
Jij hebt echt de stute schoenen aangetrokken zeg.. Dat zou ik niet doen, veel te engquote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik vrijdag in de rij bij de supermarkt me een beetje te vervelen. Zie ik dat het meisje achter de kassa best een mooi meisje is. Wanneer ik afreken trek ik de stoute schoenen aan en geef haar mijn kaartje. Of ze eens op mijn site wil kijken en of ze misschien een keer voor me wil poseren. Ze reageert best een beetje verlegen, maar ze zou kijken en me nog sms-en. Gisteravond dus een sms-je ontvangen, het lijkt haar hartstikke leuk
Het viel best mee om haar te vragen, het was wel een drempel maar nu zit er iig wel een leuke shoot in het verschiet
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik vrijdag in de rij bij de supermarkt me een beetje te vervelen. Zie ik dat het meisje achter de kassa best een mooi meisje is. Wanneer ik afreken trek ik de stoute schoenen aan en geef haar mijn kaartje. Of ze eens op mijn site wil kijken en of ze misschien een keer voor me wil poseren. Ze reageert best een beetje verlegen, maar ze zou kijken en me nog sms-en. Gisteravond dus een sms-je ontvangen, het lijkt haar hartstikke leuk
Het viel best mee om haar te vragen, het was wel een drempel maar nu zit er iig wel een leuke shoot in het verschiet
voordeel bij zoiets is dat ze in de omgeving woont, dus dat er op korte termijn vaak al afspraken gemaakt kunnen worden. en dat je ze waarschijnlijk vaker kunt vragen (en misschien heeft ze ook nog leuke vriendinnen etc.)quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:
Je moet het ze gewoon vragen!
leuk Puckzzzquote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb idd speciaal voor dit soort dingen visitekaartjes laten drukken. Komt toch iets geloofwaardiger over. Verder bijkomend voordeel is denk ik dat ik een vrouw ben (ohja joh? ja!quote:Op maandag 28 november 2005 13:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
leuk Puckzzz
Ik heb ook eens een serveerster gevraagd. Ze zei nee, maar het voelde toch als een overwinning. Een soort visitekaartje is wat dat betreft wel handig ja, hoeft ze ook niet meteen te antwoorden.
Nee heb je en ja kan je krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:
Je moet het ze gewoon vragen!
Off-topic gaan in een SlowChatquote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef RonaldV het volgende:
ietsie off topic:
FOTO-kopiëren is tenslotte ook iets met fotos
Canon waarschuwt voor kopieerfeestjes
Ik probeer het altijd FOT gerelateerd te houden hierquote:Op maandag 28 november 2005 15:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Off-topic gaan in een SlowChat![]()
![]()
Puckzzz, waar heb jij visitekaartjes laten drukkenquote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb idd speciaal voor dit soort dingen visitekaartjes laten drukken. Komt toch iets geloofwaardiger over.
Daarom is het nog vreemder dat je probeert een on-topic iets als off-topic te bestempelenquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd FOT gerelateerd te houden hier
Echter wordt het lijdend voorwerp in deze strekking op een dusdanige manier gebruikt dat het niet Fok! waardig is om de gekopieerde foto's hier te postenquote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef HMaster-II het volgende:
Tis namelijk een fotokopiëerapparaat. Wel degelijk FOT-waardig![]()
Point taken. Dat moet dan maar in S&Gquote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Echter wordt het lijdend voorwerp in deze strekking op een dusdanige manier gebruikt dat het niet Fok! waardig is om de gekopieerde foto's hier te posten
Je geeft ze een universiteit, je geeft ze kabeltv, je geeft ze internet en stoplichten...quote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
Recept
Men neme:Minstens 30 cm sneeuw, zoals die de afgelopen dagen in Enschede is gevallen Een behaaglijke temperatuur van 5 °C (boven nul dus) Een door veel auto's bereden parkeerplaats bij een supermarkt
Resultaat
Een Sub met hele natte voeten.
Het winkelwagentje heb ik gelijk maar teruggezet, het was echt kansloos die bij m'n auto te krijgen door alle sneeuw en braggel. Toen ben ik met m'n krat om de hele parkeerplaats gelopen om niet al te natte voeten te krijgen (er lagen echt diepe plassen). En alsnog zijn m'n schoenen en sokken doorweekt!
Moraal van dit verhaal: Boodschappen doen, altijd een avontuur!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
Recept
Men neme:Minstens 30 cm sneeuw, zoals die de afgelopen dagen in Enschede is gevallen Een behaaglijke temperatuur van 5 °C (boven nul dus) Een door veel auto's bereden parkeerplaats bij een supermarkt
Resultaat
Een Sub met hele natte voeten.
Het winkelwagentje heb ik gelijk maar teruggezet, het was echt kansloos die bij m'n auto te krijgen door alle sneeuw en braggel. Toen ben ik met m'n krat om de hele parkeerplaats gelopen om niet al te natte voeten te krijgen (er lagen echt diepe plassen). En alsnog zijn m'n schoenen en sokken doorweekt!
Moraal van dit verhaal: Boodschappen doen, altijd een avontuur!
thnxquote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Ha Xil [insert uithuilschoudersmiley]
Ha Sub
Ja, je bent niet zo groot. vraag maar aan RonaldVquote:
Ik ben hakloos, jah?quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, je bent niet zo groot. vraag maar aan RonaldV
quote:
Wees maar niet bang, jij mag ook gele laarsjes met hoge hakken aan als je per se wilquote:
En ik praat graag op Ronnies niveau!quote:Op maandag 28 november 2005 20:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]maar als hij die hakjes aan heeft hoef jij niet zo diep te buigen om op zijn niveau te praten
Hoi Tiesjequote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hey P!
Toevallig een hondje gezien? Vermist hondje omg Delft
quote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, jij mag ook gele laarsjes met hoge hakken aan als je per se wil
Halloquote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi TiesjeNee...helaas...geen hondje gezien
Maareh...wanneer kom je deze kant nou eens op
![]()
![]()
![]()
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 28 november 2005 21:12 schreef Xilantof het volgende:
Potverwat kan een smsje je toch goed doen
Nu aan het werk voor school
Hmmm...leuk SMS-je moet dat geweest zijnquote:Op maandag 28 november 2005 21:25 schreef Xilantof het volgende:
Ja lekker ook
nu met dat smsje kan ik me al helemaal niet meer concentreren![]()
Ik heb ook al geantwoordquote:Op maandag 28 november 2005 21:53 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb maar even twee vragen in de feedback gegooid... [Centraal] Feedback Topic
Echt johquote:Op maandag 28 november 2005 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...leuk SMS-je moet dat geweest zijn
Nou hupga werken. Anders komt
en dan mag je mee in de
![]()
is ze weg dan?quote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Weet iemand waar mother-mother is gebleven
quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Echt joh
Vlinders in je buik zijn sowieso slecht voor je concentratie
maar wel lekker![]()
Fotoboek is dicht, mail + MSN is uit haar profiel en ik had haar even nodigquote:Op maandag 28 november 2005 22:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ze weg dan?
misschien ff geen tijd ofzo?
Ik heb haar ook al een tijd niet op msn gezien...quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotoboek is dicht, mail + MSN is uit haar profiel en ik had haar even nodig
Re of icicle proberen?quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Fotoboek is dicht, mail + MSN is uit haar profiel en ik had haar even nodig
hmmmm...iets zegt mij dat ze dan ws gestalkt werd ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:31 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij hoorde ik via via dat ze een andere account heeft....
iig: Goedemorgen allemaal
Verliefde spammertquote:
Hee!! WBquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:21 schreef Re het volgende:we zijn weer thuis
en dus al weer op werk
Requote:Op dinsdag 29 november 2005 10:21 schreef Re het volgende:we zijn weer thuis
en dus al weer op werk
uhmmm eerst maar effe deze dag doorkomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Heee, Re en Flessie terugKom maar op met die foto's/filmpjes/verhalen
Moet dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmm eerst maar effe deze dag doorkomen![]()
Hmmzzzquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja helaas welbed klinkt wel erg aantrekkelijk nu
Red Caviar and Vodkaquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:35 schreef pea4fun het volgende:
Heee, Re en Flessie terugKom maar op met die foto's/filmpjes/verhalen
Heee.. ik vroeg me al af wat er met je gebeurd was. Toch geen poolse aan de haak geslagenquote:
Nog op mijn geheugenkaartje die nog in mijn camera zit...quote:
Hup, aan je huiswerk dan!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nog op mijn geheugenkaartje die nog in mijn camera zit...
Heb er echt geen tijd voor.
zelfs een schermpje waarin FOK! is geopend is slecht voor 't schoolwerk
Aawwwwquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jaja
maar 't wilt allemaal niet zo vlotten helaas
klote analyses
thnxquote:
En hoe groot is dat statief??? Waait ie niet van tafel als je er geen camera op hebt zitten??quote:Op woensdag 30 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb een lekker kek statiefje besteld
een Manfrotto 709B
Nee, dat is juist de grap, hij is vrij zwaar, de plate is groot genoeg en de ballhead-vastdraaikraan ook, om er met gemak een 300D + powergrip op te zetten. Geen uitschuifbare poten, gewoon uitklappen en klaar. De beentjes van dit kekke ding kunnen wel lekker wijdquote:Op woensdag 30 november 2005 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En hoe groot is dat statief??? Waait ie niet van tafel als je er geen camera op hebt zitten??
Ik dacht dat je een grote tri-pod had besteld.![]()
Amenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het vrij rustig anders hier
ja geeft wel de goei definitie van SC iigquote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het vrij rustig anders hier
ja eindelijk eens een keertjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja geeft wel de goei definitie van SC iig
Als subhuman er klaar mee isquote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jelleee het volgende:
Wanneer komt onderwerp-stemding eigenlijk? :/
Die nieuwe? Is ie niet goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
iemand nog een godhoeren 2 persoons matras en boxprings nodig?
nee ouwe, staat in de weg enzoquote:
Die met die vlekken?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
ff kringloopwinkel bellen dan, die komen hem wel halenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Re het volgende:
[..]
nee ouwe, staat in de weg enzo, nieuwe is gewoon lekker en top
quote:
whehe uhmmmmm doe maar nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, lach maar, wacht maar tot Re een fotootje plaatst!
Kijk je uit dat je mijn slaapzak niet meeverkoopt?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
had ik hem nou net op e-bay neergezetquote:Op woensdag 30 november 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je mijn slaapzak niet meeverkoopt?
geef mij het nummer van Swetla dan maar, kruip ik daar wel bij in bedquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
had ik hem nou net op e-bay neergezet, 12,50
tering, hoe doen ze dat???quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
op zulke momenten heb ik nou nooit een camera bij me
Ik vraag me alleen maar af: waar was de bestuurder?quote:
ahhh ja als het ze is natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geef mij het nummer van Swetla dan maar, kruip ik daar wel bij in bed
Jaquote:
nou 50-50 dat het die mooie schone is natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik denk dat swetla die dikke blonde mamma is
dat sukkeltje van maandag ZEKER nietquote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
nou 50-50 dat het die mooie schone is natuurlijk
Wat moet je nou met dat nummer als je slaapt?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen trouwens
Re geef dat nummer NU
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaalLaten we weer eens lekker een dagje gaan werken
snipershotquote:
OMGquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
op zulke momenten heb ik nou nooit een camera bij me
Ik denk dat 1 van de onderwerpen die ik heb ingestuurd niet goedgekeurd is. Sub heeft mij iig een mailtje gestuurd, maar ik kan 'm niet openen iv.m. een probleem met mijn POP3 server ofzo...kan ook geen mail versturenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jelleee het volgende:
Wanneer komt onderwerp-stemding eigenlijk? :/
Hai Puckzzzquote:
kwartetkillerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai Puckzzz![]()
Oh ehh lichtval.... jaaaa was ook wel mooiNiet echt op gelet
Aankomend Pools bruidje?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai Puckzzz![]()
Oh ehh lichtval.... jaaaa was ook wel mooiNiet echt op gelet
Nog maar 90 dagen en dan begint de meteorologische lente!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
vandaag is de meteorologische winter begonnen
hopelijk niet al te koude dagenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
Nog maar 90 dagen en dan begint de meteorologische lente!![]()
Niet zo veel met Re praten jijquote:Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Aankomend Pools bruidje?Fles is flieft?
In dit geval was het een heel erg lucky guessquote:
Niet als in "moddenderwijs aanwezig" dus eigenlijk in feite zeg maarquote:
Volgens mijn visie, had Sub vanmorgen om ongeveer 00.30 vanmorgen gemeld, dat de nieuwe stem ronden Morgen-middag in de lucht gaat.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nu totaal geen mods aanwezig?
ik heb vanmorgen al een nieuw onderwerp gemaild naar Sub, maar nog steeds geen stemronde gezien
Jij vergeet dat Twente op een andere planeet ligt, dus volgens de twentse tijdindeling zal hij vanmiddag online komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mijn visie, had Sub vanmorgen om ongeveer 00.30 vanmorgen gemeld, dat de nieuwe stem ronden Morgen-middag in de lucht gaat.
Dus vrijdag in de middag.![]()
Ik ben het wel met je eens. Het zijn aardige gasten, maar de laatste maanden maar heel spaarzaam aanwezig (SH), of niet aanwezig (HGT). En nee, dit is geen open solllicitatie.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als in "moddenderwijs aanwezig" dus eigenlijk in feite zeg maar
Leg uitquote:Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 van de onderwerpen die ik heb ingestuurd niet goedgekeurd is. Sub heeft mij iig een mailtje gestuurd, maar ik kan 'm niet openen iv.m. een probleem met mijn POP3 server ofzo...kan ook geen mail versturen
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.quote:
Raaahhhquote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.
Dus dat zou een beetje dubbelop zijn zeg maar. Maar ik weet dus niet of dat de reden is hoor, ik heb nog helemaal niets gehoord.
en waar is de mod als je 'm nodig hebt? in het kerstkaartje topic is er weer iemand heel subtiel bezig
Traditie leek me ook wel iets,quote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef Skinnymike het volgende:
Mij leek History wel een erg leuke opdracht. Oude gebouwen tegen een donkere decemberlucht.
Over dat laatste heb je behoorlijk gelijk... Het topic is behoorlijk verziekt door een zeker iemand daar.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.
Dus dat zou een beetje dubbelop zijn zeg maar. Maar ik weet dus niet of dat de reden is hoor, ik heb nog helemaal niets gehoord.
en waar is de mod als je 'm nodig hebt? in het kerstkaartje topic is er weer iemand heel subtiel bezig
Ik heb al een centraal topic geopendquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Over dat laatste heb je behoorlijk gelijk... Het topic is behoorlijk verziekt door een zeker iemand daar.![]()
Dat is mijn 'schuld' ik had een topicreport geplaatstquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef RonaldV het volgende:
Banmeld topic deel 675 probleem opgelost
Jippie!quote:Op donderdag 1 december 2005 13:10 schreef yvonne het volgende:
VelvetAcidChrist, week weg, zieke opmerkingen in FOT
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is mijn 'schuld' ik had een topicreport geplaatst
Bekend probleem. Geen idee waar HGT zich bevind, sub is marginaal aanwezig. Misschien dat dagonet hier een beetje lurckt. Structurele oplossing laat op zich wachten natuurlijk ...quote:Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nu totaal geen mods aanwezig?
ik heb vanmorgen al een nieuw onderwerp gemaild naar Sub, maar nog steeds geen stemronde gezien
*Honkbalknuppel maar weer uit het vet haalt*quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bekend probleem. Geen idee waar HGT zich bevind, sub is marginaal aanwezig. Misschien dat dagonet hier een beetje lurckt. Structurele oplossing laat op zich wachten natuurlijk ...
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef HMaster-II het volgende:
*Honkbalknuppel maar weer uit het vet haalt*![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
komop rellen, de modjes zijn er niet
Mwoa, ik zou best ff bij willen springen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
ik vind dat er een derde of ander mod moet komen wanneer blijkt dat de huidige mods er geen of te weinig tijd voor hebben.... nee ook dit is geen open sollicitatie. eventueel zou ik wel aan de wedstrijden mee willen werken maar dan alleen wanneer ik ook nog zelf mee zou mogen doen.
Van je geloof gevallen?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik zou best ff bij willen springen hoorLoop toch de hele dag rond hier
Tsss... ruggengraat van een weekdier dus.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tsss... ruggengraat van een weekdier dus.
Ze zijn wel steeds inventiever met een reden te bedenken hoe zij aan het geld komen. Alsof mijn achternaam "Rashid" isquote:--- George Ama` <barrgeorgeama@hotmail.com> wrote:
---------------------------------
Dear Rashid,
I am Barrister George Ama, a solicitor at law. I am the personal Attorney
To late Mr. Roland Rashid , a national of your country, who lived here in
AFRICA.
On the 21st of April 2001, my client, his wife and their only one child were
involved in a car accident, unfortunately all occupants of the vehicle lost
their lives.I have contacted you to assist in repatriating the money and
property left behind by my late client before they get confiscated or declared
unserviceable by the Bank where this huge deposit was lodged.
Particularly, the bank where the deceased had an account valued at about
(9.8Million US Dollars) has issued me a notice to provide the next of kin or
have the account Confiscated within the next twenty official working days.Since
I have been unsuccessful in locating the relatives of my late client, I now seek
your consent to present you as the next of kin Of the deceased, since you bear
the same surname with him, so that the Proceeds of this account valued at
(9.8Million US Dollars) can be paid to you.
If you agree, we can discuss your percentage. I have all necessary Legal
documents that can be used to back up any claim we may make. All I require is
your honest cooperation to enable us seeing this deal through. I guarantee that
this will be executed under a legitimate arrangement That will protect you from
any breach of the law.
Finally, please indicate your full interest and willingness to do this business
with me by sending to me your direct telephone and fax numbers for easy
Communication, your full name and address are also needed.
Waiting for your urgent response.
Best regards,
Barrister George Ama
quote:Hi. This is the qmail-send program at yahoo.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the
following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't
work out.
<barristergeorgeama200@yahoo.co.uk>:
195.50.106.7 failed after I sent the message.
Remote host said: 554 delivery error: dd This user doesn't
have a yahoo.co.uk account
(barristergeorgeama200@yahoo.co.uk) [-5] -
mta127.mail.ukl.yahoo.com
Misschien heeft yahoo vernomen dat Sjors een trein in zijn oog heeft gekregen, en toen zijn account afgesloten?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat voor zin heeft het om mensen op te lichten als je email adres niet werkt
[..]
balen johquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
balen joh
Yo dude. How's it hangin?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Het zijn aardige gasten, maar de laatste maanden maar heel spaarzaam aanwezig (SH), of niet aanwezig (HGT). En nee, dit is geen open solllicitatie.
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bekend probleem. Geen idee waar HGT zich bevind, sub is marginaal aanwezig. Misschien dat dagonet hier een beetje lurckt. Structurele oplossing laat op zich wachten natuurlijk ...
Hoi Tieskequote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef Auticia het volgende:
[..]![]()
I was puzzled by a dream, stayed with me all day in 1995
![]()
.
.
Ik heb je al eens eerder buiten Fok om gemeld dat ik vind dat jullie niet zichtbaar genoeg zijn, dus dit komt niet echt als een verrassing, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.
Zie het als een signaal van de vaste gebruikersgroep dat er dus blijkbaar een beleving hangt dat de mods er niet vaak zijn. Misschien dan toch maar wat vaker slowchattenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.
Nou nou, doe niet zo aangevallen manquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
Ik werk normaliter 1 avond per week, dat is de dinsdag. Dat is de enige avond dat ik hier niet kan zijn tussen 7 en 11. Alle andere avonden ben ik er gewoon, dus ik begrijp niet echt waar je je uitspraak op baseert.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je al eens eerder buiten Fok om gemeld dat ik vind dat jullie niet zichtbaar genoeg zijn, dus dit komt niet echt als een verrassing, lijkt me.
Ik heb alle begrip voor drukke privé levens, en als dat kortstondig een probleem is, dan heb ik daar geen moeite mee. Maar zowel jij als HGT zijn op de drukste momenten van de dag (tussen 7 en 11 uur in de avond) al langere tijd gewoon nauwelijks aanwezig, en daarbuiten houdt het ook niet over. Waarbij ik moet aantekenen dat dit veel meer slaat op HGT dan op jou, want jou zien we aanmerkelijk vaker hier dan hem.
Dat topic heb ik over het hoofd gezien, ben gistermiddag wel thuis geweest maar ik heb het gewoon niet gezien anders had ik er al eerder wat aan gedaan. Het topic is trouwens niet gedelete, het is gemerged met het centrale topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, doe niet zo aangevallen man
Je afwezigheid valt op, en daar komen op een gegeven moment vragen overEn dan gaat het heus niet alleen over wat voor misdragingen VelvetPipo dan ook begaan mag hebben. Er stond al 2 dagen een topicreport bij een topic "goede beginnerscamera" wat opeens gedelete is, hoewel een slotje ook wel genoeg geweest was. Zulk soort dingen gewoon. Die blijven liggen, en dat valt mensen dan op. HGT is er trouwens ECHT helemaal nooit volgens mij
Oh okee, ook best, liep geen bloed uit ook eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat topic heb ik over het hoofd gezien, ben gistermiddag wel thuis geweest maar ik heb het gewoon niet gezien anders had ik er al eerder wat aan gedaan. Het topic is trouwens niet gedelete, het is gemerged met het centrale topic.
Van de puinhoop was vanmiddag weinig meer over hoor, maar sterkte verderquote:Ik was al wat chago door iets wat er vanmiddag gebeurd is, en toen ik hier de puinhoop zag werd mijn humeur er niet beter op.
Nouja, de narokende restanten dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de puinhoop was vanmiddag weinig meer over hoor, maar sterkte verder![]()
Gossiequote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van mijn ouders een aanzienlijke smak geld gekregen voor sinterklaasDus ik bel net mn ouders om ze te bedanken, en te zeggen dat ik aan het sparen ben voor een mooie nieuwe lens, "ja jongen je hebt deze bril al 5 jaar, echt een slim idee"
Ik heb het maar zo gelaten
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van mijn ouders een aanzienlijke smak geld gekregen voor sinterklaasDus ik bel net mn ouders om ze te bedanken, en te zeggen dat ik aan het sparen ben voor een mooie nieuwe lens, "ja jongen je hebt deze bril al 5 jaar, echt een slim idee"
Dude, de fok leiding heeft er ook baat bij de boel in de gaten te houden. 2 mods die tussen 8 en 24:00 aanwezig zijn, dat lukt volgens mij nooit. trek het je niet persoonlijk aan. Users hebben heus wel door dat de modjes niet aanwezig zijn. Mod zijn is geen leven hebben. toevallig niet aanwezig zijn is eigenlijk not done. Zie het als een baby, die laat je ook niet alleen, je zorgt er altijd voor dat iemand een oogje in het zeil houdt. Goes with the territory. Ik zie mijn klacht als iets tegen de moderators, FA's en A's.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Niks persoonlijks natuurlijk. En je kan altijd iets onvoorziens tegenkomen. Maar users kunnen bijna "ruiken" wanneer de moderatie ontbreekt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...
Ik wist dat ik op de brave FOT users kon vertrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, shark heeft toch ECHT geprobeerd een rel van de grond te krijgen gisteren, maar niemand wilde
gaat meestal ook helemaal goed hierquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op de brave FOT users kon vertrouwen!
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat meestal ook helemaal goed hier
Klaar!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand hier trouwens VEEL van optometrie? Ik ben bezig met Excel een soort ietsje te bouwen waar je alleen maar je brandpuntslengte en je F-getal hoeft in te vullen, en wat dan berekent wat je nabijheidspunt wordt bij diverse extension tubesIk kom een heel eind,
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ken er maar 1, die komt recht uit de helquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...
eeeehhhhhhh.. Fles?quote:
ja nou ja, zal welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eeeehhhhhhh.. Fles?
Ik had em toch echt wel ietsiepietsie groter verwacht eigenlijk.....
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
ik zie dat er een nieuwe mod is...
Nieuwe Mod op FOT
Ah okeequote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
Nieuwe Mod op FOT
who the fuck is lynx666quote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
Nieuwe Mod op FOT
Daar heb je al een puntquote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx
En bier lust ik altijd. [afbeelding]
mooi dan, doe maar een rondjequote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx
En bier lust ik altijd. [afbeelding]
mag je al van je strafbankje danquote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Als jullie aan het bier gaan, doe mij er dan ook eentje!
Epson Perfection 4990 Photo ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Re het volgende:
[..]
mooi dan, doe maar een rondje
nog een aanbeveling voor een flatbedscanner, zo rond de 400 Euro?
Das wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Eyyy, links!Ik lees dat we hier gaan fotosoepen? (14.gif)
Welcome aboard!
niet alleen je ritme zo te zienquote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
mn rtitme ligt wat overhoop![]()
Jamaar waarom is er dan meteen zown.. gevecht als een mod weggaat? :lquote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
oh joh kut die hele discussie is een eigen topic geworden
of altijd al geweest, weet ik ook veel
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:58 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Jamaar waarom is er dan meteen zown.. gevecht als een mod weggaat? :l
Die nieuwe mod zal zich nu ook lekker oncomfortabel voelen,
toen Sylvesterr wegging was er ook zown iemand die helemaal pissig deed
Boeiuh, topics dichtgooien en mensen terechtwijzen is in alle subfora hetzelfde. Kijk als je een mod kan vinden die ook nog wat van fotografie afweet zou natuurlijk een bonus zijn, maar is toch geen vereiste? Bovendien, als je hier de mensen aanspreekt die wat van fotografie afweten roepen ze allemaal, mij niet gezien! Dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.
Aan de andere kant, laten we hem gewoon een kans gevenWie weet gaat het wel heel goed
*messen en bijl slijpt* Tijd voor een goede foodfight of lekkere Anarchyquote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.
Aan de andere kant, laten we hem gewoon een kans gevenWie weet gaat het wel heel goed
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Boeiuh, topics dichtgooien en mensen terechtwijzen is in alle subfora hetzelfde. Kijk als je een mod kan vinden die ook nog wat van fotografie afweet zou natuurlijk een bonus zijn, maar is toch geen vereiste? Bovendien, als je hier de mensen aanspreekt die wat van fotografie afweten roepen ze allemaal, mij niet gezien! Dus wat wil je nou?
Nou als je interesse hebt dan kan je toch gewoon solliciteren? volgens mij kunnen ze best een derde mod gebruiken...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef huiz het volgende:
Ja, ik gooi ook zo topics dicht als ik wil (en als ik mod ben natuurlijk) ondanks dat ik hier meer meelees dan postEn ik weet nog wel een beetje van fotograferen af ook
Hadden ze mij ook wel mod kunnen maken
* RonaldV smijt een dikke forel door de kamer!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*messen en bijl slijpt* Tijd voor een goede foodfight of lekkere Anarchy![]()
![]()
![]()
Hey Rique!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef rique het volgende:
Fotoloog was teleurgesteld dat ik niet meer op FOT kwam....
Bij deze dus....ik leef nog!!!!
Ja maar dat kwam ook wel uit de lucht vallen opeens.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal waarIk heb bijvoorbeeld vanmiddag zelf nog aangegeven dat ik het ook wel zou willen doen, mocht er een vacature komen. Maar kennelijk was het intern al geregeld. En mensen die terecht gewezen worden door een blauwe die geen flauw benul heeft van wat er leeft in een bepaald forum, denk je dat daar acceptatie op volgt??
[me=HMaster-II gooit er een bak huzarensalade achteraanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV] smijt een dikke forel door de kamer![/me]
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou als je interesse hebt dan kan je toch gewoon solliciteren? volgens mij kunnen ze best een derde mod gebruiken...
Fotoloog???? Die zien we hier zelf nooit meerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef rique het volgende:
Fotoloog was teleurgesteld dat ik niet meer op FOT kwam....
Bij deze dus....ik leef nog!!!!
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Rique!
tijd niet gezien hiero!
alles goed?!
Kijk...alweer 1 die zegt mij niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:
1. Je helemaal geen leven meer hebt omdat er van je verwacht wordt altijd aanwezig te zijn
2. Helemaal niemand je meer mag
En verder lijkt het me nogal onbevredigend als je met een prachtige rotopmerking iemands topic killt en dat niemand daar meer op kan reageren. Da's zoiets als een mop vertellen waar doodse stilte op valt
Ik blijf wel meelezen en af en toe posten
Totale onzinquote:Op donderdag 1 december 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook wel uit de lucht vallen opeens.
Waarom zou ie geen flauw benul hebben van wat leeft in het forum. Dan neem je meteen aan dat ie ook nu ie mod is niet mee zou lezen en/of posten...
Had Xila gister niet iets gepost over leren tot vrijdagavond?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijken![]()
Ben blij dat jouw userpic nog steeds hetzelfde is Xila! Ben je al bijna architect?
Riquequote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijken![]()
Ben blij dat jouw userpic nog steeds hetzelfde is Xila! Ben je al bijna architect?
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Fotoloog???? Die zien we hier zelf nooit meerWas het een oud mailtje ofzo?
Flitsquote:
quote:
Heeft ze ongelijk dan?quote:
Niks voor jou dan? Naar jou willen ze toch wel luisteren?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk...alweer 1 die zegt mij niet gezien
Jammer.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet helemaal waarIk heb bijvoorbeeld vanmiddag zelf nog aangegeven dat ik het ook wel zou willen doen, mocht er een vacature komen. Maar kennelijk was het intern al geregeld.
Genoeg inlikkers anders hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef huiz het volgende:
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:
1. Je helemaal geen leven meer hebt omdat er van je verwacht wordt altijd aanwezig te zijn
2. Helemaal niemand je meer mag
Zeg ik dat???quote:
Blij dat alles goed gaat daaroquote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Laten we het houden op gebrekkige communicatie. Waarvoor je zowel een zender als een ontvanger nodig hebt, zoals je weetquote:
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans gevenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totale onzin
ZELFS al zou hij full-time gelurkt hebben in FOT, en dus weten wat er leeft, dan nog heeft hij nooit van zijn aanwezigheid kennis gegeven, en zal er dus niet zomaar iets van hem geaccepteerd worden.
En over de vet gedrukte zinsnede: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstZeg maar
Zo bedoelde ik mijn laatste zin wel andersquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans geven![]()
coolquote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Geen nood, ik voel me hier helemaal thuis [afbeelding]
Bedankt iedereen!
ja, íedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |