kwartetkillerquote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai Puckzzz![]()
Oh ehh lichtval.... jaaaa was ook wel mooiNiet echt op gelet
Aankomend Pools bruidje?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai Puckzzz![]()
Oh ehh lichtval.... jaaaa was ook wel mooiNiet echt op gelet
Nog maar 90 dagen en dan begint de meteorologische lente!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef Shark.Bait het volgende:
vandaag is de meteorologische winter begonnen
hopelijk niet al te koude dagenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef RonaldV het volgende:
Nog maar 90 dagen en dan begint de meteorologische lente!![]()
Niet zo veel met Re praten jijquote:Op donderdag 1 december 2005 10:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Aankomend Pools bruidje?Fles is flieft?
In dit geval was het een heel erg lucky guessquote:
Niet als in "moddenderwijs aanwezig" dus eigenlijk in feite zeg maarquote:
Volgens mijn visie, had Sub vanmorgen om ongeveer 00.30 vanmorgen gemeld, dat de nieuwe stem ronden Morgen-middag in de lucht gaat.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn er nu totaal geen mods aanwezig?
ik heb vanmorgen al een nieuw onderwerp gemaild naar Sub, maar nog steeds geen stemronde gezien
Jij vergeet dat Twente op een andere planeet ligt, dus volgens de twentse tijdindeling zal hij vanmiddag online komen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volgens mijn visie, had Sub vanmorgen om ongeveer 00.30 vanmorgen gemeld, dat de nieuwe stem ronden Morgen-middag in de lucht gaat.
Dus vrijdag in de middag.![]()
Ik ben het wel met je eens. Het zijn aardige gasten, maar de laatste maanden maar heel spaarzaam aanwezig (SH), of niet aanwezig (HGT). En nee, dit is geen open solllicitatie.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als in "moddenderwijs aanwezig" dus eigenlijk in feite zeg maar
Leg uitquote:Op donderdag 1 december 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 van de onderwerpen die ik heb ingestuurd niet goedgekeurd is. Sub heeft mij iig een mailtje gestuurd, maar ik kan 'm niet openen iv.m. een probleem met mijn POP3 server ofzo...kan ook geen mail versturen
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.quote:
Raaahhhquote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.
Dus dat zou een beetje dubbelop zijn zeg maar. Maar ik weet dus niet of dat de reden is hoor, ik heb nog helemaal niets gehoord.
en waar is de mod als je 'm nodig hebt? in het kerstkaartje topic is er weer iemand heel subtiel bezig
Traditie leek me ook wel iets,quote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef Skinnymike het volgende:
Mij leek History wel een erg leuke opdracht. Oude gebouwen tegen een donkere decemberlucht.
Over dat laatste heb je behoorlijk gelijk... Het topic is behoorlijk verziekt door een zeker iemand daar.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 van de onderwerpen was "vrije opdracht" wat normaal gesproken wel een leuk idee zou zijn, ware het niet dat we deze maand ook al de mooiste van het jaar mogen insturen. Wat in principe ook een soort vrije opdracht is.
Dus dat zou een beetje dubbelop zijn zeg maar. Maar ik weet dus niet of dat de reden is hoor, ik heb nog helemaal niets gehoord.
en waar is de mod als je 'm nodig hebt? in het kerstkaartje topic is er weer iemand heel subtiel bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |