thnxquote:
En hoe groot is dat statief??? Waait ie niet van tafel als je er geen camera op hebt zitten??quote:Op woensdag 30 november 2005 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb een lekker kek statiefje besteld
een Manfrotto 709B
Nee, dat is juist de grap, hij is vrij zwaar, de plate is groot genoeg en de ballhead-vastdraaikraan ook, om er met gemak een 300D + powergrip op te zetten. Geen uitschuifbare poten, gewoon uitklappen en klaar. De beentjes van dit kekke ding kunnen wel lekker wijdquote:Op woensdag 30 november 2005 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En hoe groot is dat statief??? Waait ie niet van tafel als je er geen camera op hebt zitten??
Ik dacht dat je een grote tri-pod had besteld.![]()
Amenquote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het vrij rustig anders hier
ja geeft wel de goei definitie van SC iigquote:Op woensdag 30 november 2005 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het vrij rustig anders hier
ja eindelijk eens een keertjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:06 schreef Re het volgende:
[..]
ja geeft wel de goei definitie van SC iig
Als subhuman er klaar mee isquote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jelleee het volgende:
Wanneer komt onderwerp-stemding eigenlijk? :/
Die nieuwe? Is ie niet goed?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
iemand nog een godhoeren 2 persoons matras en boxprings nodig?
nee ouwe, staat in de weg enzoquote:
Die met die vlekken?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
ff kringloopwinkel bellen dan, die komen hem wel halenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:59 schreef Re het volgende:
[..]
nee ouwe, staat in de weg enzo, nieuwe is gewoon lekker en top
quote:
whehe uhmmmmm doe maar nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, lach maar, wacht maar tot Re een fotootje plaatst!
Kijk je uit dat je mijn slaapzak niet meeverkoopt?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:38 schreef Re het volgende:
had ik hem nou net op e-bay neergezetquote:Op woensdag 30 november 2005 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je mijn slaapzak niet meeverkoopt?
geef mij het nummer van Swetla dan maar, kruip ik daar wel bij in bedquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef Re het volgende:
[..]
had ik hem nou net op e-bay neergezet, 12,50
tering, hoe doen ze dat???quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
op zulke momenten heb ik nou nooit een camera bij me
Ik vraag me alleen maar af: waar was de bestuurder?quote:
ahhh ja als het ze is natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geef mij het nummer van Swetla dan maar, kruip ik daar wel bij in bed
Jaquote:
nou 50-50 dat het die mooie schone is natuurlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik denk dat swetla die dikke blonde mamma is
dat sukkeltje van maandag ZEKER nietquote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
nou 50-50 dat het die mooie schone is natuurlijk
Wat moet je nou met dat nummer als je slaapt?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen trouwens
Re geef dat nummer NU
quote:Op donderdag 1 december 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaalLaten we weer eens lekker een dagje gaan werken
snipershotquote:
OMGquote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef RonaldV het volgende:
op zulke momenten heb ik nou nooit een camera bij me
Ik denk dat 1 van de onderwerpen die ik heb ingestuurd niet goedgekeurd is. Sub heeft mij iig een mailtje gestuurd, maar ik kan 'm niet openen iv.m. een probleem met mijn POP3 server ofzo...kan ook geen mail versturenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Jelleee het volgende:
Wanneer komt onderwerp-stemding eigenlijk? :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |