quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
balen joh
Yo dude. How's it hangin?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Het zijn aardige gasten, maar de laatste maanden maar heel spaarzaam aanwezig (SH), of niet aanwezig (HGT). En nee, dit is geen open solllicitatie.
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bekend probleem. Geen idee waar HGT zich bevind, sub is marginaal aanwezig. Misschien dat dagonet hier een beetje lurckt. Structurele oplossing laat op zich wachten natuurlijk ...
Hoi Tieskequote:Op donderdag 1 december 2005 18:25 schreef Auticia het volgende:
[..]![]()
I was puzzled by a dream, stayed with me all day in 1995
![]()
.
.
Ik heb je al eens eerder buiten Fok om gemeld dat ik vind dat jullie niet zichtbaar genoeg zijn, dus dit komt niet echt als een verrassing, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.
Zie het als een signaal van de vaste gebruikersgroep dat er dus blijkbaar een beleving hangt dat de mods er niet vaak zijn. Misschien dan toch maar wat vaker slowchattenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Zal ik me anders elke keer even melden in de SC als ik er ben? Waar baseren jullie op dat ik hier amper ben? Ik ben hier erg vaak, alleen ik post niet altijd. Toevallig ben ik één dag afwezig en toevallig loopt het juist die dag ietwat in de soep. Ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vind het een beetje zwak om dan gelijk maar te zeggen dat ik er nooit ben.
Nou nou, doe niet zo aangevallen manquote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
Ik werk normaliter 1 avond per week, dat is de dinsdag. Dat is de enige avond dat ik hier niet kan zijn tussen 7 en 11. Alle andere avonden ben ik er gewoon, dus ik begrijp niet echt waar je je uitspraak op baseert.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb je al eens eerder buiten Fok om gemeld dat ik vind dat jullie niet zichtbaar genoeg zijn, dus dit komt niet echt als een verrassing, lijkt me.
Ik heb alle begrip voor drukke privé levens, en als dat kortstondig een probleem is, dan heb ik daar geen moeite mee. Maar zowel jij als HGT zijn op de drukste momenten van de dag (tussen 7 en 11 uur in de avond) al langere tijd gewoon nauwelijks aanwezig, en daarbuiten houdt het ook niet over. Waarbij ik moet aantekenen dat dit veel meer slaat op HGT dan op jou, want jou zien we aanmerkelijk vaker hier dan hem.
Dat topic heb ik over het hoofd gezien, ben gistermiddag wel thuis geweest maar ik heb het gewoon niet gezien anders had ik er al eerder wat aan gedaan. Het topic is trouwens niet gedelete, het is gemerged met het centrale topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, doe niet zo aangevallen man
Je afwezigheid valt op, en daar komen op een gegeven moment vragen overEn dan gaat het heus niet alleen over wat voor misdragingen VelvetPipo dan ook begaan mag hebben. Er stond al 2 dagen een topicreport bij een topic "goede beginnerscamera" wat opeens gedelete is, hoewel een slotje ook wel genoeg geweest was. Zulk soort dingen gewoon. Die blijven liggen, en dat valt mensen dan op. HGT is er trouwens ECHT helemaal nooit volgens mij
Oh okee, ook best, liep geen bloed uit ook eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 18:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat topic heb ik over het hoofd gezien, ben gistermiddag wel thuis geweest maar ik heb het gewoon niet gezien anders had ik er al eerder wat aan gedaan. Het topic is trouwens niet gedelete, het is gemerged met het centrale topic.
Van de puinhoop was vanmiddag weinig meer over hoor, maar sterkte verderquote:Ik was al wat chago door iets wat er vanmiddag gebeurd is, en toen ik hier de puinhoop zag werd mijn humeur er niet beter op.
Nouja, de narokende restanten dan.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de puinhoop was vanmiddag weinig meer over hoor, maar sterkte verder![]()
Gossiequote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van mijn ouders een aanzienlijke smak geld gekregen voor sinterklaasDus ik bel net mn ouders om ze te bedanken, en te zeggen dat ik aan het sparen ben voor een mooie nieuwe lens, "ja jongen je hebt deze bril al 5 jaar, echt een slim idee"
Ik heb het maar zo gelaten
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb van mijn ouders een aanzienlijke smak geld gekregen voor sinterklaasDus ik bel net mn ouders om ze te bedanken, en te zeggen dat ik aan het sparen ben voor een mooie nieuwe lens, "ja jongen je hebt deze bril al 5 jaar, echt een slim idee"
Dude, de fok leiding heeft er ook baat bij de boel in de gaten te houden. 2 mods die tussen 8 en 24:00 aanwezig zijn, dat lukt volgens mij nooit. trek het je niet persoonlijk aan. Users hebben heus wel door dat de modjes niet aanwezig zijn. Mod zijn is geen leven hebben. toevallig niet aanwezig zijn is eigenlijk not done. Zie het als een baby, die laat je ook niet alleen, je zorgt er altijd voor dat iemand een oogje in het zeil houdt. Goes with the territory. Ik zie mijn klacht als iets tegen de moderators, FA's en A's.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:37 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Niks persoonlijks natuurlijk. En je kan altijd iets onvoorziens tegenkomen. Maar users kunnen bijna "ruiken" wanneer de moderatie ontbreekt.
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...
Ik wist dat ik op de brave FOT users kon vertrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, shark heeft toch ECHT geprobeerd een rel van de grond te krijgen gisteren, maar niemand wilde
gaat meestal ook helemaal goed hierquote:Op donderdag 1 december 2005 19:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op de brave FOT users kon vertrouwen!
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat meestal ook helemaal goed hier
Klaar!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
weet iemand hier trouwens VEEL van optometrie? Ik ben bezig met Excel een soort ietsje te bouwen waar je alleen maar je brandpuntslengte en je F-getal hoeft in te vullen, en wat dan berekent wat je nabijheidspunt wordt bij diverse extension tubesIk kom een heel eind,
LOLquote:Op donderdag 1 december 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ken er maar 1, die komt recht uit de helquote:Op donderdag 1 december 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
Het lijkt er inderdaad op, als bloedhonden komen ze er opaf...
eeeehhhhhhh.. Fles?quote:
ja nou ja, zal welquote:Op donderdag 1 december 2005 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eeeehhhhhhh.. Fles?
Ik had em toch echt wel ietsiepietsie groter verwacht eigenlijk.....
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
ik zie dat er een nieuwe mod is...
Nieuwe Mod op FOT
Ah okeequote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
Nieuwe Mod op FOT
who the fuck is lynx666quote:Op donderdag 1 december 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
studiepauze..
Nieuwe Mod op FOT
Daar heb je al een puntquote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx
En bier lust ik altijd. [afbeelding]
mooi dan, doe maar een rondjequote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Thnx
En bier lust ik altijd. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |