mag je al van je strafbankje danquote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Als jullie aan het bier gaan, doe mij er dan ook eentje!
Epson Perfection 4990 Photo ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:04 schreef Re het volgende:
[..]
mooi dan, doe maar een rondje
nog een aanbeveling voor een flatbedscanner, zo rond de 400 Euro?
Das wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef RonaldV het volgende:
Eyyy, links!Ik lees dat we hier gaan fotosoepen? (14.gif)
Welcome aboard!
niet alleen je ritme zo te zienquote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
mn rtitme ligt wat overhoop![]()
Jamaar waarom is er dan meteen zown.. gevecht als een mod weggaat? :lquote:Op donderdag 1 december 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
oh joh kut die hele discussie is een eigen topic geworden
of altijd al geweest, weet ik ook veel
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:58 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Jamaar waarom is er dan meteen zown.. gevecht als een mod weggaat? :l
Die nieuwe mod zal zich nu ook lekker oncomfortabel voelen,
toen Sylvesterr wegging was er ook zown iemand die helemaal pissig deed
Boeiuh, topics dichtgooien en mensen terechtwijzen is in alle subfora hetzelfde. Kijk als je een mod kan vinden die ook nog wat van fotografie afweet zou natuurlijk een bonus zijn, maar is toch geen vereiste? Bovendien, als je hier de mensen aanspreekt die wat van fotografie afweten roepen ze allemaal, mij niet gezien! Dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.
Aan de andere kant, laten we hem gewoon een kans gevenWie weet gaat het wel heel goed
*messen en bijl slijpt* Tijd voor een goede foodfight of lekkere Anarchyquote:Op donderdag 1 december 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat de nieuwe mod zich oncomfortabel voelt of niet, is zijn probleem, en een gevolg van het feit dat, zoals shark TERECHT opmerkt, mensen mod gemaakt worden van fora waar ze nooit geweest zijn.
Aan de andere kant, laten we hem gewoon een kans gevenWie weet gaat het wel heel goed
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 1 december 2005 22:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Boeiuh, topics dichtgooien en mensen terechtwijzen is in alle subfora hetzelfde. Kijk als je een mod kan vinden die ook nog wat van fotografie afweet zou natuurlijk een bonus zijn, maar is toch geen vereiste? Bovendien, als je hier de mensen aanspreekt die wat van fotografie afweten roepen ze allemaal, mij niet gezien! Dus wat wil je nou?
Nou als je interesse hebt dan kan je toch gewoon solliciteren? volgens mij kunnen ze best een derde mod gebruiken...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef huiz het volgende:
Ja, ik gooi ook zo topics dicht als ik wil (en als ik mod ben natuurlijk) ondanks dat ik hier meer meelees dan postEn ik weet nog wel een beetje van fotograferen af ook
Hadden ze mij ook wel mod kunnen maken
* RonaldV smijt een dikke forel door de kamer!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*messen en bijl slijpt* Tijd voor een goede foodfight of lekkere Anarchy![]()
![]()
![]()
Hey Rique!quote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef rique het volgende:
Fotoloog was teleurgesteld dat ik niet meer op FOT kwam....
Bij deze dus....ik leef nog!!!!
Ja maar dat kwam ook wel uit de lucht vallen opeens.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal waarIk heb bijvoorbeeld vanmiddag zelf nog aangegeven dat ik het ook wel zou willen doen, mocht er een vacature komen. Maar kennelijk was het intern al geregeld. En mensen die terecht gewezen worden door een blauwe die geen flauw benul heeft van wat er leeft in een bepaald forum, denk je dat daar acceptatie op volgt??
[me=HMaster-II gooit er een bak huzarensalade achteraanquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV] smijt een dikke forel door de kamer![/me]
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou als je interesse hebt dan kan je toch gewoon solliciteren? volgens mij kunnen ze best een derde mod gebruiken...
Fotoloog???? Die zien we hier zelf nooit meerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:23 schreef rique het volgende:
Fotoloog was teleurgesteld dat ik niet meer op FOT kwam....
Bij deze dus....ik leef nog!!!!
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hey Rique!
tijd niet gezien hiero!
alles goed?!
Kijk...alweer 1 die zegt mij niet gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef huiz het volgende:
[..]
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:
1. Je helemaal geen leven meer hebt omdat er van je verwacht wordt altijd aanwezig te zijn
2. Helemaal niemand je meer mag
En verder lijkt het me nogal onbevredigend als je met een prachtige rotopmerking iemands topic killt en dat niemand daar meer op kan reageren. Da's zoiets als een mop vertellen waar doodse stilte op valt
Ik blijf wel meelezen en af en toe posten
Totale onzinquote:Op donderdag 1 december 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam ook wel uit de lucht vallen opeens.
Waarom zou ie geen flauw benul hebben van wat leeft in het forum. Dan neem je meteen aan dat ie ook nu ie mod is niet mee zou lezen en/of posten...
Had Xila gister niet iets gepost over leren tot vrijdagavond?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijken![]()
Ben blij dat jouw userpic nog steeds hetzelfde is Xila! Ben je al bijna architect?
Riquequote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Alles prima hier. Word op het moment erg opgeslokt door mijn werk (Duitsland en Zwitserland voor onze schelp-achtige olievrienden) en ben daardoor lang niet op Fok! geweest maar kom op aandringen van Theo toch weer even kijken![]()
Ben blij dat jouw userpic nog steeds hetzelfde is Xila! Ben je al bijna architect?
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Fotoloog???? Die zien we hier zelf nooit meerWas het een oud mailtje ofzo?
Flitsquote:
quote:
Heeft ze ongelijk dan?quote:
Niks voor jou dan? Naar jou willen ze toch wel luisteren?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk...alweer 1 die zegt mij niet gezien
Jammer.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet helemaal waarIk heb bijvoorbeeld vanmiddag zelf nog aangegeven dat ik het ook wel zou willen doen, mocht er een vacature komen. Maar kennelijk was het intern al geregeld.
Genoeg inlikkers anders hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef huiz het volgende:
Ik zit lang genoeg op Fok om te weten dat:
1. Je helemaal geen leven meer hebt omdat er van je verwacht wordt altijd aanwezig te zijn
2. Helemaal niemand je meer mag
Zeg ik dat???quote:
Blij dat alles goed gaat daaroquote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef rique het volgende:
[..]
Laten we het houden op gebrekkige communicatie. Waarvoor je zowel een zender als een ontvanger nodig hebt, zoals je weetquote:
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans gevenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Totale onzin
ZELFS al zou hij full-time gelurkt hebben in FOT, en dus weten wat er leeft, dan nog heeft hij nooit van zijn aanwezigheid kennis gegeven, en zal er dus niet zomaar iets van hem geaccepteerd worden.
En over de vet gedrukte zinsnede: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstZeg maar
Zo bedoelde ik mijn laatste zin wel andersquote:Op donderdag 1 december 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je vergeet af te sluiten met laten we hem een kans geven![]()
coolquote:Op donderdag 1 december 2005 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
Geen nood, ik voel me hier helemaal thuis [afbeelding]
Bedankt iedereen!
ja, íedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |