Nee heb je en ja kan je krijgen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef RonaldV het volgende:
Waarmee het antwoord op de vraag die mij altijd gesteld wordt bewezen is:
Je moet het ze gewoon vragen!
Off-topic gaan in een SlowChatquote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef RonaldV het volgende:
ietsie off topic:
FOTO-kopiëren is tenslotte ook iets met fotos
Canon waarschuwt voor kopieerfeestjes
Ik probeer het altijd FOT gerelateerd te houden hierquote:Op maandag 28 november 2005 15:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Off-topic gaan in een SlowChat![]()
![]()
Puckzzz, waar heb jij visitekaartjes laten drukkenquote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb idd speciaal voor dit soort dingen visitekaartjes laten drukken. Komt toch iets geloofwaardiger over.
Daarom is het nog vreemder dat je probeert een on-topic iets als off-topic te bestempelenquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd FOT gerelateerd te houden hier
Echter wordt het lijdend voorwerp in deze strekking op een dusdanige manier gebruikt dat het niet Fok! waardig is om de gekopieerde foto's hier te postenquote:Op maandag 28 november 2005 15:48 schreef HMaster-II het volgende:
Tis namelijk een fotokopiëerapparaat. Wel degelijk FOT-waardig![]()
Point taken. Dat moet dan maar in S&Gquote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Echter wordt het lijdend voorwerp in deze strekking op een dusdanige manier gebruikt dat het niet Fok! waardig is om de gekopieerde foto's hier te posten
Je geeft ze een universiteit, je geeft ze kabeltv, je geeft ze internet en stoplichten...quote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
Recept
Men neme:Minstens 30 cm sneeuw, zoals die de afgelopen dagen in Enschede is gevallen Een behaaglijke temperatuur van 5 °C (boven nul dus) Een door veel auto's bereden parkeerplaats bij een supermarkt
Resultaat
Een Sub met hele natte voeten.
Het winkelwagentje heb ik gelijk maar teruggezet, het was echt kansloos die bij m'n auto te krijgen door alle sneeuw en braggel. Toen ben ik met m'n krat om de hele parkeerplaats gelopen om niet al te natte voeten te krijgen (er lagen echt diepe plassen). En alsnog zijn m'n schoenen en sokken doorweekt!
Moraal van dit verhaal: Boodschappen doen, altijd een avontuur!
quote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Subhuman het volgende:
Recept
Men neme:Minstens 30 cm sneeuw, zoals die de afgelopen dagen in Enschede is gevallen Een behaaglijke temperatuur van 5 °C (boven nul dus) Een door veel auto's bereden parkeerplaats bij een supermarkt
Resultaat
Een Sub met hele natte voeten.
Het winkelwagentje heb ik gelijk maar teruggezet, het was echt kansloos die bij m'n auto te krijgen door alle sneeuw en braggel. Toen ben ik met m'n krat om de hele parkeerplaats gelopen om niet al te natte voeten te krijgen (er lagen echt diepe plassen). En alsnog zijn m'n schoenen en sokken doorweekt!
Moraal van dit verhaal: Boodschappen doen, altijd een avontuur!
thnxquote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Ha Xil [insert uithuilschoudersmiley]
Ha Sub
Ja, je bent niet zo groot. vraag maar aan RonaldVquote:
Ik ben hakloos, jah?quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, je bent niet zo groot. vraag maar aan RonaldV
quote:
Wees maar niet bang, jij mag ook gele laarsjes met hoge hakken aan als je per se wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |