grappig...mijn browser laat er maar 1 zien (wel een leuek). hoeveel foto's zie jij dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:51 schreef qu63 het volgende:
en mooie foto's!
Lulquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
grappig...mijn browser laat er maar 1 zien (wel een leuek). hoeveel foto's zie jij dan?
uhmmmm ja gaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:32 schreef luap het volgende:
Dr_Flash, mooie foto's hoor!Waar/wanneer mis je je lichtsterke tele dan?
Re ziet er trouwens wel erg gaar uitWat hebben jullie allemaal nog meer gedaan daar?!
Ik ben zeer benieuwd naar jouw vis-a-vis resultatenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef Re het volgende:
helemaal top, ik ga ff alles overpompen, en dan langzaam maar wat plaatjes gaan posten enzo... En ja vis-a-vis is helemaal goed, jammer van die WC
Re is die met dat lange haar en die ubergeile camera! ik ben benieuwd of daar ook zoon mooie foto's uit zijn gekomenquote:
Nou ja, als ik een middagje in de vis-a-vis zit dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:32 schreef luap het volgende:
Dr_Flash, mooie foto's hoor!Waar/wanneer mis je je lichtsterke tele dan?
Dus dit gaat nog een dure vakantie worden... 70-200 f2.8 L IS USM, gitzo statiefje ed. Heeft Re je lekker zitten maken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een middagje in de vis-a-vis zit dus
Let maar eens op waar Re straks mee komt
die 90-300 die ik heb is een flutding gewoonOh en mijn Hama statief is ook stukgegaan. Was ook een flutding
ik heb hem in ieder geval niet lekker lopen maken... daar waren anderen voorquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:39 schreef luap het volgende:
[..]
Dus dit gaat nog een dure vakantie worden... 70-200 f2.8 L IS USM, gitzo statiefje ed. Heeft Re je lekker zitten maken?![]()
ik ben 6 Gig aan het overpompen, kan ff duren hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe was het?en er komen toch nog wel meer foto's !!! ??
ook vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben 6 Gig aan het overpompen, kan ff duren hoor
Of je klikt gewoon op die link in de OPquote:
Ja hoor, ookquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ookMassa's
ik zal eens wat zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|