Meikequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ze doet me op die foto ontzettend denken aan iemand uit Idols 2~!
Die jaquote:
echt iedere keer dat ik die foto zie denk ik: ee, krystle.. oh nee...quote:
Baseer je dat nou op die slechte foto?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef PeRi het volgende:
Paardenbek. Mascara. Erg roze.
Als je even verder kijkt in dit forum, merk je best dat ik niet afga op die nare kutfoto's.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Baseer je dat nou op die slechte foto?
Niemand ziet eruit op die mega-close-ups.
quote:
Eens!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorspel: de Angelique van deze week..
Ok, die mening mag je hebben. Maar dat je er bloednerveus van wordt ligt toch echt aan jezelf, niet omdat ze zo slecht zingt ofzo. Technisch gezien zingt ze heeel goed. Ze heeft erg veel controle over haar stem. Wat dat betreft zijn er weinig die daar aan kunnen tippen. Tja.. de klank van haar stem, dat is weer iets waar iedereen een mening over kan hebben, dat moet je liggen of niet... maar zingen, dat kan ze, dat is een feit, geen mening.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef sbientje het volgende:
van dat solo stuk word ik echt bloednerveus! verschrikkelijk zeg! ik vind er echt niets aan, sorry maar helaas![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
Zij moet de volgende ronde gewoon halen..
Idd, ze is van zichzelf al wel mooi genoeg vind ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is gewoon erg goed, hoort wat mij betreft bij de finalisten. Als ze d'r maar niet verguppen in de styling/ bij de make-up.
Zoals met Renske, dat kunnen ze beter niet doen idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is gewoon erg goed, hoort wat mij betreft bij de finalisten. Als ze d'r maar niet verguppen in de styling/ bij de make-up.
Nou, die zag er gewoon een stuk beter uit, misschien ook iets te, maar tochquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals met Renske, dat kunnen ze beter niet doen idd.
Wat verwacht je nog meer van haar dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
Ze was best okay, niet echt super. Maar ik zou het niet erg vinden als ze door is.
Het raakte me niet, het was niet integer genoeg. Maar ik kon er wel naar luisteren, alhoewel mijn aandacht na een paar minuten verslapte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat verwacht je nog meer van haar dan?
Ze zingen maar 1.5 minuutquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het raakte me niet, het was niet integer genoeg. Maar ik kon er wel naar luisteren, alhoewel mijn aandacht na een paar minuten verslapte.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef JoyS het volgende:
Stelletje misselijkmakende figuren zitten hier! Beetje gissen naar hoe iemand is en iemand die je niet kent op zo'nmanier afzeiken. Als jullie 't zo boeiend vinden om te weten: Mares is een ontzettend gezellige meid en kan geweldig zingen. Ze heeft 't helemaal verdiend om door te gaan
. Als je 't allemaal niet aankan, dat er mensen zijn die zo kunnen zingen, dan moet je gewoon niet kijken!
MARES: YOU GO GIRL!!!
Liefs, Joy
Ga lekker slapen johquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef JoyS het volgende:
Tja, dan heb je niet goed gelezen
En tof.quote:
Er was maar 1 negatieve reactie hier, van iemand die vond dat ze een paardenbek heeft. Ze heeft dat zeer zeker niet. Op het Internet worden veel ergere dingen gezegd hoor. Als je er niet tegen kan, dan lees je het toch niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef JoyS het volgende:
Stelletje misselijkmakende figuren zitten hier!
Ik ookquote:
Dat vond ik nou juist weer wat minder.quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
te danken heeft aan dat zielige gedoe van haar met der pa en ma
ik denk echt dat ze daardoor ook welstemmen heeft gekregen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist weer wat minder.. En dat Chantal er steeds op bleef doorgaan was ook een beetje jammer.
.
die zijn al 20 jaar uit elkaar ofzo, blablablabla, en nu hoopt ze dat ze tijdens de liveshow samen een keer komen kijken, en niet apart... en blablablabla..... zoiets, heb er niet veel van verstaan, maar het ging daaroverquote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
wat was er met d'r pa en ma dan?
Die zijn uit elkaar en hebben elkaar al 20 jaar niet gezien. Marescha hoopte dat Idols ze weer bij elkaar zou brengen...quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
wat was er met d'r pa en ma dan?
jah dat is hetquote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zijn uit elkaar en hebben elkaar al 20 jaar niet gezien. Marescha hoopte dat Idols ze weer bij elkaar zou brengen...
Prima!quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef JoyS het volgende:
Ik had het tegen degenen die zich aangesproken voelen daardoor... niet tegen iedereen. Laten we het dus gewoon gezellig houden ok...
dat had ik ook gisteravond, maar na het zien van haar optreden (ik had het opgenomen) ben ik wel om hoor.... wow zeker wel goed...quote:Op zondag 18 december 2005 06:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn ding is t nog steeds niet...
ze heeft alleen wel een paardenbekquote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik ook gisteravond, maar na het zien van haar optreden (ik had het opgenomen) ben ik wel om hoor.... wow zeker wel goed...
quote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? Een jaar of 30?
quote:Geboortedatum: 18-11-1982
quote:Op zondag 18 december 2005 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk? Een jaar of 30?
Jah idd... superstoned zat ze op die stoel.... geweldig... heb ook zo het idee dat ze Raffaela niet mag.......quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef OldJeller het volgende:
Als je haar in beeld zag terwijl anderen (b.v. Chantal) aan het woord waren, leek het net alsof ze strak van de pillen stond.
Vage bekken die ze trok en die ogen die helemaal hyper aan het rollen waren in haar oogkassen.
![]()
Dan kijk je niet goedquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW! 23 Jaar? Dat meen je niet.... ze lijkt wel 30!
Zijn gescheiden en hebben elkaar al 20 jaar niet gesproken..quote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef sbientje het volgende:
het is vast al ergens genoemd, maar wat is er met die ouders van dr?
Ze ziet er gewoon uit als iemand van 23 hoor. Als zij een oude kop heeft dan heb ik dat ook.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft echt een oude kop... wow....![]()
Is het je opgevallen hoe Sanne en Maaike naast elkaar zaten? dat was ook niet het toppunt van gezelligheid.quote:Op zondag 18 december 2005 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Jah idd... superstoned zat ze op die stoel.... geweldig... heb ook zo het idee dat ze Raffaela niet mag.......ze keek echt pissig na het optreden van raffaela
Dat vind ik nou een nare opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef Ivatje het volgende:
Zij doet me denken aan Mariah Carey (meer qua gedraag, lief,braaf, gevoelig, goede stem)
Doe even normaalquote:Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef Ivatje het volgende:
Zij is mij tot nu toe nog niet opgevallen, maar ik vind haar echt lief en mooi!![]()
Zij kijkt wel af en toe een beetje bang, maar zij heeft een geweldige stem en uitstraling!
Zij doet me denken aan Mariah Carey (meer qua gedraag, lief,braaf, gevoelig, goede stem)
[afbeelding]
Ik deel jouw meningquote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef apestaartje het volgende:
Ellen vind ik eerder zo perfect gepolijst dat ik er niets meer aan vind. Het klinkt hartstikke goed (mag ook wel met een muzikale achtergrond als de hare), er is technisch niets op aan te merken, maar het raakt me niet. Dan hoor ik Maresha (die ook harstikke goed zingt) toch liever.
Maar een gigantisch lelijke broekquote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef MaxPowers het volgende:
ze heeft trouwens erg mooie benen,
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar een gigantisch lelijke broek
Wel een goede voorspelling trouwensquote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorspel: de Angelique van deze week..
Ja, ze is alleen veel leuker dan Angeliquequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een goede voorspelling trouwens.
Dat is nou het eerste dat ik gisteravond riep toen ik haar zag optredenquote:Op zondag 27 november 2005 14:40 schreef Charmian het volgende:
Ik vind haar een beetje een Anita Meyer tiepje, ik zag haar gisteren zo'n zelfde danspasje doen en vingerknipje als Anita.
Ik heb het ooit nooit positief bedoeld. Het Anita Meyer-tijdperk is allang voorbij das alleen nog maar voor de brave huismoedersquote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat is nou het eerste dat ik gisteravond riep toen ik haar zag optreden
En nee, da's niet positief
Dat is 't! Ik kon het niet verwoorden.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
ik vind dat ze prima kan zingen.. maar ik heb ook ontdekt wat me tegenstaat.. ze heeft zon opgejaagde blik in haar ogen. Ze kijkt heel bang en nerveus, ik word ook nerveus van dr ...
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
ik vind dat ze prima kan zingen.. maar ik heb ook ontdekt wat me tegenstaat.. ze heeft zon opgejaagde blik in haar ogen. Ze kijkt heel bang en nerveus, ik word ook nerveus van dr ...
Ik vind het juist wel leuk, die wanhopige blik.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
Ik ook! Vooral bij "Lost" pastte die bange blik erg goed !quote:Op zondag 1 januari 2006 15:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, die wanhopige blik.![]()
Preciesquote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het ooit nooit positief bedoeld. Het Anita Meyer-tijdperk is allang voorbij das alleen nog maar voor de brave huismoeders![]()
''Love is in control''quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Andiyan het volgende:
Hoe heette dat nummer van Donna Summer ook alweer wat ze zó gewéldig zong?
nou nou geweldig..... ze heeft maar ee paar regels gezongen de rest was: oeeeeeeee aaaaaaah oeeeeeeeh werkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Andiyan het volgende:
Hoe heette dat nummer van Donna Summer ook alweer wat ze zó gewéldig zong?
Maar dat deed ze dan ook geweldig!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft maar ee paar regels gezongen de rest was: oeeeeeeee aaaaaaah oeeeeeeeh werk
om 12 uur krijgt eric van mij 2 pluspunten in de survivalgamequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Erik wilde haar niet door laten gaan!
Van mij 2 minpuntenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
om 12 uur krijgt eric van mij 2 pluspunten in de survivalgame
Wanneer niet ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Erik wilde haar niet door laten gaan!
Toen in het theater, toen ze de trio's gehad hadden...quote:
En nog wat smeuïge details die je ons over haar kan vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef KisS84 het volgende:
ik ken Marescha van het Brabants conservatorium, ze heeft daar enkele jaren Muziektheater gestudeerd (maar niet afgemaakt, blijkbaar). Ze heeft dus sowieso een redelijke muzikale achtergrond. Ik vind haar een goede zangeres!
ik vind die sites zo FOUT! Raffaela heeft ook al zo'n site alleen dan bij Babes ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef WithMe het volgende:
Ze staat ook op Hyves, weet iemand of deze echt van haar is?
Wat is er fout aan? Ik betwijfel trouwens of die echt van Marescha is, want er staat maar 1 foto op en dat is een bekende persfoto... Raffaëla staat inderdaad op Sugababes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind die sites zo FOUT! Raffaela heeft ook al zo'n site alleen dan bij Babes ofzo?
ik vind die sites gewoon fout.... echt tjah... hmmz... fout gewoon.. beetje triestquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat is er fout aan? Ik betwijfel trouwens of die echt van Marescha is, want er staat maar 1 foto op en dat is een bekende persfoto... Raffaëla staat inderdaad op Sugababes.
Meer van een fan/vriendin denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef WithMe het volgende:
Ze staat ook op Hyves, weet iemand of deze echt van haar is?
Mooie foto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, ook zo''n gemaakte nep lach, viel mij net ook al opquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lacht wel altijd hetzelfde..
En van die tanden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat logo alleen...
Dat dusquote:
Dat snorretje doet het 'm.quote:
En ze zingt ook wel aardig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een ding. En ja, ik kijk geen idols. Maar wow
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Zit zij in de 'finale'?
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice.
Zaterdag weer neem ik aan? Even kijken naar haar koppie
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dudequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijd.
Marescha, we get lost in your eyes :9!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dude![]()
sven nu ga je wel erg verquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Zo'n reactie van jou had ik wel verwachtquote:
Weet ik veel. Ik kijk er nooit naquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:Ze heeft toch eigenlijk allang gewonnen?
Je vergeet haar paardenbekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Nee man, da's een onwijs geile "ik ben bang dat het pijn doet, maar wil toch dat je me keihard neukt"-blikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbekquote:
Als het maar goed pijpt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbek!
quote:
Tut tut, ze had gewoon een beugel kunnen nemen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef Christine het volgende:
Ze heeft gewoon lelijke voortanden, maar daar kan ze ook niks aan doen
Ze zal ook nog wel maagd zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, da's een onwijs geile "ik ben bang dat het pijn doet, maar wil toch dat je me keihard neukt"-blik![]()
![]()
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef Leshy het volgende:
Whoa, hey. Kijk je nooit naar Idols, doet er gewoon iemand mee die je kent
Vroeger nog samen met Marescha in de klas gezeten en zelfs een jaar of twee, drie lang des ochtends trouw mee naar school toe gefietst. Ik had al wel eens gehoord dat ze een lokale zangwedstrijd had gewonnen, maar echt ontzettend leuk om te zien dat ze het dus inderdaad echt kan
Ze is destijds als ik het me goed herinner een keer blijven zitten en van school afgegaan, dus het is zeker een jaar of acht, negen dat ik haar voor het laatst gezien heb, dus ik heb geen idee hoe het nu is. Maar toen was ze gewoon inderdaad aardig en gezellig enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??
Als hij er nu nog een keer achter komt dat ze meedoet, denk ik dat hij d'r niet zo goed meer kentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als hij er nu nog een keer achter komt dat ze meedoet, denk ik dat hij d'r niet zo goed meer kent
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ze is destijds als ik het me goed herinner een keer blijven zitten en van school afgegaan, dus het is zeker een jaar of acht, negen dat ik haar voor het laatst gezien heb, dus ik heb geen idee hoe het nu is. Maar toen was ze gewoon inderdaad aardig en gezellig enzo
Ze is kaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef _OutofTheBlue_ het volgende:
Dr haar is nep hoor...weet ik toevallig
Jij kent haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef _OutofTheBlue_ het volgende:
Dr haar is nep hoor...weet ik toevallig
Je hebt nu alweer een nieuwe avaquote:
ja, ik ben erachter gekomen dat Marescha nep haar hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nu alweer een nieuwe ava!
Och, dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ja, ik ben erachter gekomen dat Marescha nep haar had![]()
Kijk jij maar lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, dat is ook zo ja!
Maar ik ben benieuwd wat Marescha vanavond gaat zingen en of ze weer overstemd wordt door de achtergrondzangeressen
Mja, ja en nee... ik heb die keus bijvoorbeeld ook niet gehad (heb ook zulke tandenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, ze had gewoon een beugel kunnen nemen hoor.
Je bent nooit te oud voor een beugel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ja en nee... ik heb die keus bijvoorbeeld ook niet gehad (heb ook zulke tanden) omdat mijn tandarts het niet wilde
ofzo.
Tegen de tijd dat je 'n kunstgebit hebt ben je toch wel te laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor een beugel.
Ja, ik vond haar ook niet zo goed. Maar zeker niet de slechtste! (Ik noem een Raffaëlaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Ze viel me heel erg tegen.
Ik snap niet dat meer mensen hebben gestemd voor I-jay dan voor Marescha.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Maar even extra beltegoed inkopen voor volgende week ofzo, dit sloeg nergens op.
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Christine het volgende:
Wat was ze goooooooooooooooed vandaag![]()
![]()
![]()
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef carmiie het volgende:
ik vind dr een beetje op een hamster lijken
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Dan moet je nog een keer naar Lost luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Daar heb je dus het Nederlandsch publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Je bedoelt dat de manier van zang je niet zo ligt ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?
Ah ok. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregen
Ja, dat heb ik ook. Datzelfde heb ik met Anouk. En iemand schreef het al eerder: die bange blik in d'r ogen, als een opgeschrikt hert in je koplampen. Brrrr.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:37 schreef pluisje het volgende:
Ze zingt zuiver hoor, maar ik vind het gewoon niet fijn om naar te kijken en luisteren.
www.rexona.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef apestaartje het volgende:
Ze zingt hartstikke goed en van mij mag ze heel ver komen. Ze moet alleen aan één ding (wat mij steeds meer irriteert) werken: Ze komt 90 % van de tijd zó gespannen over (ogen wagenwijd open, verstijfde houding) dat het bijna ongemakkelijk aanvoelt om naar te kijken. Soms doet ze me denken aan een wandelende tijdbom. Even relaxen, meid.
Hopelijk nog lang niet.quote:
Ik denk vrij snelquote:
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk vrij snel. Op grote polls buiten FOK! staat ze heel laag, gisteren nog onder I-Jay
... gaat niet goed
.
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
maar ze maken wel veel herrie.. het is een beetje zoals in feedback als het over de fp gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
Ik denk dat iedereen zal toegeven dat haar optreden van gisteravond niet bijster goed was, maar ik weet dat ze het kan, dus ik blijf vertrouwen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
What else is new?!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
Nou, ik dacht dat we met de workshops enzo wel redelijk gelijk lagenquote:
En zo denk ik er ook over....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Liene het volgende:
Sorrie hoor maar ze heeft gisteren alleen maar staan schreeuwen op het podium! Eerst vond ik r wel goed, maar nu heeft ze t voor mij afgedaan!
heb net even op video gekeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Ja, dat doet ze inderdaad wel. Veel hoge uithalen. En ze zijn idd zuiver, maar het is wat too much als je 't mij vraagt. Het mag wel wat kleiner. Zaterdag vond ik zelfs dat ze een beetje zat te schreeuwen.
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niet dat je iemand na één slecht optreden al moet afdanken.
Hoezo had ze kapsones dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....
Niet letterlijk, maar ik had haar enkele posts geleden al wel vergeleken met een bom die op ontploffen staat. Enigszins hysterisch inderdaad, alsof ze eigenlijk het liefste in krijsen zou uitbarsten (daar bedoel ik nìet haar zang mee), terwijl ze zich verschrikkelijk in zit te houden. Ik bedoel: Kijk eens naar die ogen en die motoriek.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
heb net even op video gekeken.
Heeft iemand al het woord 'hysterisch' in combinatie met deze dame genoemd?
Zo geweldig vond ik haar vorige week ook niet. Sorry, maar ik vind haar qua zang en uitstraling niet echt boeiend. Haar zang vind ik te geforceerd (1 Mariah Carey op deze aardbol is wel genoeg) en qua persoon heeft ze mij ook nog niet echt kunnen overtuigen. Ze komt op mij over als een afstandelijke - emotieloze - meid. Misschien is ze wel super tof en lief, maar zo komt ze op mij niet over.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niet dat je iemand na één slecht optreden al moet afdanken.
alsof ze samen met Raffaela op de wc hebben zitten snuivenquote:
Gaan we nou op de "beledig Raf"-tour?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof ze samen met Raffaela op de wc hebben zitten snuiven
Ten eerste tijdens de show, voordat ze moesten optreden liepen ze langs de aanhang (waar wij ook zaten toevallig) Iedere kandidaat zwaaide even naar zijn of haar aanhang, maar zij liep gewoon kapsones voorbij, alsof het haar niet intresseerde dat ze er zaten.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaan we nou op de "beledig Raf"-tour?!?![]()
.
Uhuh, maar ik heb écht het gevoel dat het bij beiden géén arrogantie is...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens eerder gezegd over Raffaela en Marescha..... ze kijken ze nou eenmaal, zie je dat niet
![]()
wat dan wel?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik heb écht het gevoel dat het bij beiden géén arrogantie is....
Lijkt mij bij Marescha een soort van onzekerheid. Zo kijkt ze wel vaak tenminstequote:
Marescha lijkt me (zoals ze zelf ook zegt) een heel onzeker en verlegen meisje, arrogant echt totaal nietquote:
hmmm dat kan, maar als ze zo onzeker is, waarom kijkt ze dan niet even naar haar aanhang, of zwaait ze even als ze langs loopt. Kleine moeite.... en goed voor haar vertrouwen lijkt mij zo....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt mij bij Marescha een soort van onzekerheid. Zo kijkt ze wel vaak tenminste![]()
Tja ik zou het niet weten... Maar wat het ook is, het maakt haar niet echt populair.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm dat kan, maar als ze zo onzeker is, waarom kijkt ze dan niet even naar haar aanhang, of zwaait ze even als ze langs loopt. Kleine moeite.... en goed voor haar vertrouwen lijkt mij zo....
Zelfs haar aanhang keek zo van: HUH?
I-Jay is een sukkel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
En ze vond het oprecht jammer voor Charissa, vandaar dat ze zo geschokt reageerde en ook niet echt blij was, zoalsI-Jay
wel deed. Met z'n moonwalk
.
Linkje staat in het finale-topicquote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
I-Jay is een sukkel.
Ik moet trouwens de uitslag nog eens bekijken, in de studio kon je het niet helemaal goed volgen.... de uitdrukkingen enzo
Ik ook. Anders zou ze er wel eens snel uit kunnen liggen....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef sbientje het volgende:
hoop dat ze snel wat ontspant...
Ik kan het niet vinden!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Linkje staat in het finale-topic.
In de tweede liveshow op 7 januari kreeg Charissa de minste stemmen van de kijker en moest daarom Idols verlaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |