Meikequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ze doet me op die foto ontzettend denken aan iemand uit Idols 2~!
Die jaquote:
echt iedere keer dat ik die foto zie denk ik: ee, krystle.. oh nee...quote:
Baseer je dat nou op die slechte foto?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef PeRi het volgende:
Paardenbek. Mascara. Erg roze.
Als je even verder kijkt in dit forum, merk je best dat ik niet afga op die nare kutfoto's.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Baseer je dat nou op die slechte foto?
Niemand ziet eruit op die mega-close-ups.
quote:
Eens!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorspel: de Angelique van deze week..
Ok, die mening mag je hebben. Maar dat je er bloednerveus van wordt ligt toch echt aan jezelf, niet omdat ze zo slecht zingt ofzo. Technisch gezien zingt ze heeel goed. Ze heeft erg veel controle over haar stem. Wat dat betreft zijn er weinig die daar aan kunnen tippen. Tja.. de klank van haar stem, dat is weer iets waar iedereen een mening over kan hebben, dat moet je liggen of niet... maar zingen, dat kan ze, dat is een feit, geen mening.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:18 schreef sbientje het volgende:
van dat solo stuk word ik echt bloednerveus! verschrikkelijk zeg! ik vind er echt niets aan, sorry maar helaas![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:52 schreef Svensational het volgende:
Zij moet de volgende ronde gewoon halen..
Idd, ze is van zichzelf al wel mooi genoeg vind ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is gewoon erg goed, hoort wat mij betreft bij de finalisten. Als ze d'r maar niet verguppen in de styling/ bij de make-up.
Zoals met Renske, dat kunnen ze beter niet doen idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zij is gewoon erg goed, hoort wat mij betreft bij de finalisten. Als ze d'r maar niet verguppen in de styling/ bij de make-up.
Nou, die zag er gewoon een stuk beter uit, misschien ook iets te, maar tochquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals met Renske, dat kunnen ze beter niet doen idd.
Wat verwacht je nog meer van haar dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef PeRi het volgende:
Ze was best okay, niet echt super. Maar ik zou het niet erg vinden als ze door is.
Het raakte me niet, het was niet integer genoeg. Maar ik kon er wel naar luisteren, alhoewel mijn aandacht na een paar minuten verslapte.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat verwacht je nog meer van haar dan?
Ze zingen maar 1.5 minuutquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het raakte me niet, het was niet integer genoeg. Maar ik kon er wel naar luisteren, alhoewel mijn aandacht na een paar minuten verslapte.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef JoyS het volgende:
Stelletje misselijkmakende figuren zitten hier! Beetje gissen naar hoe iemand is en iemand die je niet kent op zo'nmanier afzeiken. Als jullie 't zo boeiend vinden om te weten: Mares is een ontzettend gezellige meid en kan geweldig zingen. Ze heeft 't helemaal verdiend om door te gaan
. Als je 't allemaal niet aankan, dat er mensen zijn die zo kunnen zingen, dan moet je gewoon niet kijken!
MARES: YOU GO GIRL!!!
Liefs, Joy
Ga lekker slapen johquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef JoyS het volgende:
Tja, dan heb je niet goed gelezen
En tof.quote:
Er was maar 1 negatieve reactie hier, van iemand die vond dat ze een paardenbek heeft. Ze heeft dat zeer zeker niet. Op het Internet worden veel ergere dingen gezegd hoor. Als je er niet tegen kan, dan lees je het toch niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef JoyS het volgende:
Stelletje misselijkmakende figuren zitten hier!
Ik ookquote:
Dat vond ik nou juist weer wat minder.quote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
te danken heeft aan dat zielige gedoe van haar met der pa en ma
ik denk echt dat ze daardoor ook welstemmen heeft gekregen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist weer wat minder.. En dat Chantal er steeds op bleef doorgaan was ook een beetje jammer.
.
die zijn al 20 jaar uit elkaar ofzo, blablablabla, en nu hoopt ze dat ze tijdens de liveshow samen een keer komen kijken, en niet apart... en blablablabla..... zoiets, heb er niet veel van verstaan, maar het ging daaroverquote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
wat was er met d'r pa en ma dan?
Die zijn uit elkaar en hebben elkaar al 20 jaar niet gezien. Marescha hoopte dat Idols ze weer bij elkaar zou brengen...quote:Op zondag 18 december 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
wat was er met d'r pa en ma dan?
jah dat is hetquote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zijn uit elkaar en hebben elkaar al 20 jaar niet gezien. Marescha hoopte dat Idols ze weer bij elkaar zou brengen...
Prima!quote:Op zondag 18 december 2005 03:20 schreef JoyS het volgende:
Ik had het tegen degenen die zich aangesproken voelen daardoor... niet tegen iedereen. Laten we het dus gewoon gezellig houden ok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |