Mooie foto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, ook zo''n gemaakte nep lach, viel mij net ook al opquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lacht wel altijd hetzelfde..
En van die tanden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat logo alleen...
Dat dusquote:
Dat snorretje doet het 'm.quote:
En ze zingt ook wel aardig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een ding. En ja, ik kijk geen idols. Maar wow
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Zit zij in de 'finale'?
Nicequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice.
Zaterdag weer neem ik aan? Even kijken naar haar koppie
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dudequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, morgen zit ze nog bij de laatste 11. Dus dan heeft ze nog niet zoveel zendtijd.
Marescha, we get lost in your eyes :9!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maak voor mij ook eens zo'n Marescha Avatar dude![]()
sven nu ga je wel erg verquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de laatste 2 waarschijnlijk.
Zo'n reactie van jou had ik wel verwachtquote:
Weet ik veel. Ik kijk er nooit naquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:Ze heeft toch eigenlijk allang gewonnen?
Je vergeet haar paardenbekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Nee man, da's een onwijs geile "ik ben bang dat het pijn doet, maar wil toch dat je me keihard neukt"-blikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Asmodean het volgende:
ben ik nou de enige die haar totaal niet mooi vind? Wat een bolle wangen en een domme blik in die ogen zeg...![]()
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbekquote:
Als het maar goed pijpt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind 't ook niet erg hoor, die paardenbek!
quote:
Tut tut, ze had gewoon een beugel kunnen nemen hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef Christine het volgende:
Ze heeft gewoon lelijke voortanden, maar daar kan ze ook niks aan doen
Ze zal ook nog wel maagd zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, da's een onwijs geile "ik ben bang dat het pijn doet, maar wil toch dat je me keihard neukt"-blik![]()
![]()
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef Leshy het volgende:
Whoa, hey. Kijk je nooit naar Idols, doet er gewoon iemand mee die je kent
Vroeger nog samen met Marescha in de klas gezeten en zelfs een jaar of twee, drie lang des ochtends trouw mee naar school toe gefietst. Ik had al wel eens gehoord dat ze een lokale zangwedstrijd had gewonnen, maar echt ontzettend leuk om te zien dat ze het dus inderdaad echt kan
Ze is destijds als ik het me goed herinner een keer blijven zitten en van school afgegaan, dus het is zeker een jaar of acht, negen dat ik haar voor het laatst gezien heb, dus ik heb geen idee hoe het nu is. Maar toen was ze gewoon inderdaad aardig en gezellig enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??
Als hij er nu nog een keer achter komt dat ze meedoet, denk ik dat hij d'r niet zo goed meer kentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat tof hee! Is ze in het echt net zo leuk als ze doet voorkomen??
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als hij er nu nog een keer achter komt dat ze meedoet, denk ik dat hij d'r niet zo goed meer kent
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ze is destijds als ik het me goed herinner een keer blijven zitten en van school afgegaan, dus het is zeker een jaar of acht, negen dat ik haar voor het laatst gezien heb, dus ik heb geen idee hoe het nu is. Maar toen was ze gewoon inderdaad aardig en gezellig enzo
Ze is kaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef _OutofTheBlue_ het volgende:
Dr haar is nep hoor...weet ik toevallig
Jij kent haarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef _OutofTheBlue_ het volgende:
Dr haar is nep hoor...weet ik toevallig
Je hebt nu alweer een nieuwe avaquote:
ja, ik ben erachter gekomen dat Marescha nep haar hadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt nu alweer een nieuwe ava!
Och, dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ja, ik ben erachter gekomen dat Marescha nep haar had![]()
Kijk jij maar lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, dat is ook zo ja!
Maar ik ben benieuwd wat Marescha vanavond gaat zingen en of ze weer overstemd wordt door de achtergrondzangeressen
Mja, ja en nee... ik heb die keus bijvoorbeeld ook niet gehad (heb ook zulke tandenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, ze had gewoon een beugel kunnen nemen hoor.
Je bent nooit te oud voor een beugel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ja en nee... ik heb die keus bijvoorbeeld ook niet gehad (heb ook zulke tanden) omdat mijn tandarts het niet wilde
ofzo.
Tegen de tijd dat je 'n kunstgebit hebt ben je toch wel te laatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor een beugel.
Ja, ik vond haar ook niet zo goed. Maar zeker niet de slechtste! (Ik noem een Raffaëlaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
Ze viel me heel erg tegen.
Ik snap niet dat meer mensen hebben gestemd voor I-jay dan voor Marescha.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Maar even extra beltegoed inkopen voor volgende week ofzo, dit sloeg nergens op.
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Christine het volgende:
Wat was ze goooooooooooooooed vandaag![]()
![]()
![]()
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen, maar slecht was ze zeker niet.
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef carmiie het volgende:
ik vind dr een beetje op een hamster lijken
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Dan moet je nog een keer naar Lost luisteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is niet DE reden waarom ik haar eruit zou stemmen.
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |