Dat is nou het eerste dat ik gisteravond riep toen ik haar zag optredenquote:Op zondag 27 november 2005 14:40 schreef Charmian het volgende:
Ik vind haar een beetje een Anita Meyer tiepje, ik zag haar gisteren zo'n zelfde danspasje doen en vingerknipje als Anita.
Ik heb het ooit nooit positief bedoeld. Het Anita Meyer-tijdperk is allang voorbij das alleen nog maar voor de brave huismoedersquote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat is nou het eerste dat ik gisteravond riep toen ik haar zag optreden
En nee, da's niet positief
Dat is 't! Ik kon het niet verwoorden.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
ik vind dat ze prima kan zingen.. maar ik heb ook ontdekt wat me tegenstaat.. ze heeft zon opgejaagde blik in haar ogen. Ze kijkt heel bang en nerveus, ik word ook nerveus van dr ...
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
ik vind dat ze prima kan zingen.. maar ik heb ook ontdekt wat me tegenstaat.. ze heeft zon opgejaagde blik in haar ogen. Ze kijkt heel bang en nerveus, ik word ook nerveus van dr ...
Ik vind het juist wel leuk, die wanhopige blik.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:55 schreef sbientje het volgende:
Ik ook! Vooral bij "Lost" pastte die bange blik erg goed !quote:Op zondag 1 januari 2006 15:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk, die wanhopige blik.![]()
Preciesquote:Op zondag 1 januari 2006 14:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb het ooit nooit positief bedoeld. Het Anita Meyer-tijdperk is allang voorbij das alleen nog maar voor de brave huismoeders![]()
''Love is in control''quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Andiyan het volgende:
Hoe heette dat nummer van Donna Summer ook alweer wat ze zó gewéldig zong?
nou nou geweldig..... ze heeft maar ee paar regels gezongen de rest was: oeeeeeeee aaaaaaah oeeeeeeeh werkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Andiyan het volgende:
Hoe heette dat nummer van Donna Summer ook alweer wat ze zó gewéldig zong?
Maar dat deed ze dan ook geweldig!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft maar ee paar regels gezongen de rest was: oeeeeeeee aaaaaaah oeeeeeeeh werk
om 12 uur krijgt eric van mij 2 pluspunten in de survivalgamequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Erik wilde haar niet door laten gaan!
Van mij 2 minpuntenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
om 12 uur krijgt eric van mij 2 pluspunten in de survivalgame
Wanneer niet ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Svensational het volgende:
Erik wilde haar niet door laten gaan!
Toen in het theater, toen ze de trio's gehad hadden...quote:
En nog wat smeuïge details die je ons over haar kan vertellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef KisS84 het volgende:
ik ken Marescha van het Brabants conservatorium, ze heeft daar enkele jaren Muziektheater gestudeerd (maar niet afgemaakt, blijkbaar). Ze heeft dus sowieso een redelijke muzikale achtergrond. Ik vind haar een goede zangeres!
ik vind die sites zo FOUT! Raffaela heeft ook al zo'n site alleen dan bij Babes ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef WithMe het volgende:
Ze staat ook op Hyves, weet iemand of deze echt van haar is?
Wat is er fout aan? Ik betwijfel trouwens of die echt van Marescha is, want er staat maar 1 foto op en dat is een bekende persfoto... Raffaëla staat inderdaad op Sugababes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind die sites zo FOUT! Raffaela heeft ook al zo'n site alleen dan bij Babes ofzo?
ik vind die sites gewoon fout.... echt tjah... hmmz... fout gewoon.. beetje triestquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat is er fout aan? Ik betwijfel trouwens of die echt van Marescha is, want er staat maar 1 foto op en dat is een bekende persfoto... Raffaëla staat inderdaad op Sugababes.
Meer van een fan/vriendin denk ik...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef WithMe het volgende:
Ze staat ook op Hyves, weet iemand of deze echt van haar is?
Mooie foto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, ook zo''n gemaakte nep lach, viel mij net ook al opquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze lacht wel altijd hetzelfde..
En van die tanden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer van dat logo alleen...
Dat dusquote:
Dat snorretje doet het 'm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |