Daar heb je dus het Nederlandsch publiekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand eruit te stemmen idd.
Je bedoelt dat de manier van zang je niet zo ligt ofzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef carmiie het volgende:
ik vind dat ze ook niet zo goed kan zingen![]()
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Wat betekend het eignelijk als iemand op de kruk zit?
Ah ok. Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ze een van 3 is die de minste stemmen heeft gekregen
Ja, dat heb ik ook. Datzelfde heb ik met Anouk. En iemand schreef het al eerder: die bange blik in d'r ogen, als een opgeschrikt hert in je koplampen. Brrrr.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:37 schreef pluisje het volgende:
Ze zingt zuiver hoor, maar ik vind het gewoon niet fijn om naar te kijken en luisteren.
www.rexona.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef apestaartje het volgende:
Ze zingt hartstikke goed en van mij mag ze heel ver komen. Ze moet alleen aan één ding (wat mij steeds meer irriteert) werken: Ze komt 90 % van de tijd zó gespannen over (ogen wagenwijd open, verstijfde houding) dat het bijna ongemakkelijk aanvoelt om naar te kijken. Soms doet ze me denken aan een wandelende tijdbom. Even relaxen, meid.
Hopelijk nog lang niet.quote:
Ik denk vrij snelquote:
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk vrij snel. Op grote polls buiten FOK! staat ze heel laag, gisteren nog onder I-Jay
... gaat niet goed
.
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
maar ze maken wel veel herrie.. het is een beetje zoals in feedback als het over de fp gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
Ik denk dat iedereen zal toegeven dat haar optreden van gisteravond niet bijster goed was, maar ik weet dat ze het kan, dus ik blijf vertrouwen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
What else is new?!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
Nou, ik dacht dat we met de workshops enzo wel redelijk gelijk lagenquote:
En zo denk ik er ook over....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Liene het volgende:
Sorrie hoor maar ze heeft gisteren alleen maar staan schreeuwen op het podium! Eerst vond ik r wel goed, maar nu heeft ze t voor mij afgedaan!
heb net even op video gekeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Ja, dat doet ze inderdaad wel. Veel hoge uithalen. En ze zijn idd zuiver, maar het is wat too much als je 't mij vraagt. Het mag wel wat kleiner. Zaterdag vond ik zelfs dat ze een beetje zat te schreeuwen.
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niet dat je iemand na één slecht optreden al moet afdanken.
Hoezo had ze kapsones dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....
Niet letterlijk, maar ik had haar enkele posts geleden al wel vergeleken met een bom die op ontploffen staat. Enigszins hysterisch inderdaad, alsof ze eigenlijk het liefste in krijsen zou uitbarsten (daar bedoel ik nìet haar zang mee), terwijl ze zich verschrikkelijk in zit te houden. Ik bedoel: Kijk eens naar die ogen en die motoriek.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
heb net even op video gekeken.
Heeft iemand al het woord 'hysterisch' in combinatie met deze dame genoemd?
Zo geweldig vond ik haar vorige week ook niet. Sorry, maar ik vind haar qua zang en uitstraling niet echt boeiend. Haar zang vind ik te geforceerd (1 Mariah Carey op deze aardbol is wel genoeg) en qua persoon heeft ze mij ook nog niet echt kunnen overtuigen. Ze komt op mij over als een afstandelijke - emotieloze - meid. Misschien is ze wel super tof en lief, maar zo komt ze op mij niet over.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niet dat je iemand na één slecht optreden al moet afdanken.
alsof ze samen met Raffaela op de wc hebben zitten snuivenquote:
Gaan we nou op de "beledig Raf"-tour?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof ze samen met Raffaela op de wc hebben zitten snuiven
Ten eerste tijdens de show, voordat ze moesten optreden liepen ze langs de aanhang (waar wij ook zaten toevallig) Iedere kandidaat zwaaide even naar zijn of haar aanhang, maar zij liep gewoon kapsones voorbij, alsof het haar niet intresseerde dat ze er zaten.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaan we nou op de "beledig Raf"-tour?!?![]()
.
Uhuh, maar ik heb écht het gevoel dat het bij beiden géén arrogantie is...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens eerder gezegd over Raffaela en Marescha..... ze kijken ze nou eenmaal, zie je dat niet
![]()
wat dan wel?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik heb écht het gevoel dat het bij beiden géén arrogantie is....
Lijkt mij bij Marescha een soort van onzekerheid. Zo kijkt ze wel vaak tenminstequote:
Marescha lijkt me (zoals ze zelf ook zegt) een heel onzeker en verlegen meisje, arrogant echt totaal nietquote:
hmmm dat kan, maar als ze zo onzeker is, waarom kijkt ze dan niet even naar haar aanhang, of zwaait ze even als ze langs loopt. Kleine moeite.... en goed voor haar vertrouwen lijkt mij zo....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt mij bij Marescha een soort van onzekerheid. Zo kijkt ze wel vaak tenminste![]()
Tja ik zou het niet weten... Maar wat het ook is, het maakt haar niet echt populair.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmm dat kan, maar als ze zo onzeker is, waarom kijkt ze dan niet even naar haar aanhang, of zwaait ze even als ze langs loopt. Kleine moeite.... en goed voor haar vertrouwen lijkt mij zo....
Zelfs haar aanhang keek zo van: HUH?
I-Jay is een sukkel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
En ze vond het oprecht jammer voor Charissa, vandaar dat ze zo geschokt reageerde en ook niet echt blij was, zoalsI-Jay
wel deed. Met z'n moonwalk
.
Linkje staat in het finale-topicquote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
I-Jay is een sukkel.
Ik moet trouwens de uitslag nog eens bekijken, in de studio kon je het niet helemaal goed volgen.... de uitdrukkingen enzo
Ik ook. Anders zou ze er wel eens snel uit kunnen liggen....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef sbientje het volgende:
hoop dat ze snel wat ontspant...
Ik kan het niet vinden!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Linkje staat in het finale-topic.
In de tweede liveshow op 7 januari kreeg Charissa de minste stemmen van de kijker en moest daarom Idols verlaten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |