Ja, dat heb ik ook. Datzelfde heb ik met Anouk. En iemand schreef het al eerder: die bange blik in d'r ogen, als een opgeschrikt hert in je koplampen. Brrrr.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:37 schreef pluisje het volgende:
Ze zingt zuiver hoor, maar ik vind het gewoon niet fijn om naar te kijken en luisteren.
www.rexona.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef apestaartje het volgende:
Ze zingt hartstikke goed en van mij mag ze heel ver komen. Ze moet alleen aan één ding (wat mij steeds meer irriteert) werken: Ze komt 90 % van de tijd zó gespannen over (ogen wagenwijd open, verstijfde houding) dat het bijna ongemakkelijk aanvoelt om naar te kijken. Soms doet ze me denken aan een wandelende tijdbom. Even relaxen, meid.
Hopelijk nog lang niet.quote:
Ik denk vrij snelquote:
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk vrij snel. Op grote polls buiten FOK! staat ze heel laag, gisteren nog onder I-Jay
... gaat niet goed
.
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
maar ze maken wel veel herrie.. het is een beetje zoals in feedback als het over de fp gaatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
Ik denk dat iedereen zal toegeven dat haar optreden van gisteravond niet bijster goed was, maar ik weet dat ze het kan, dus ik blijf vertrouwen hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:18 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nou, op FOK! is het inmiddels ook nog maar een select groepje dat haar geweldig vindt hoor
What else is new?!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel vreemd dat FOK! dan zo afwijkt van het gemiddelde....
Nou, ik dacht dat we met de workshops enzo wel redelijk gelijk lagenquote:
En zo denk ik er ook over....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Liene het volgende:
Sorrie hoor maar ze heeft gisteren alleen maar staan schreeuwen op het podium! Eerst vond ik r wel goed, maar nu heeft ze t voor mij afgedaan!
heb net even op video gekeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:56 schreef Natalie het volgende:
Ja, dat doet ze inderdaad wel. Veel hoge uithalen. En ze zijn idd zuiver, maar het is wat too much als je 't mij vraagt. Het mag wel wat kleiner. Zaterdag vond ik zelfs dat ze een beetje zat te schreeuwen.
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
Ik vind niet dat je iemand na één slecht optreden al moet afdanken.
Hoezo had ze kapsones dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze was echt slecht en had kapsones van hier tot en met China....
Niet letterlijk, maar ik had haar enkele posts geleden al wel vergeleken met een bom die op ontploffen staat. Enigszins hysterisch inderdaad, alsof ze eigenlijk het liefste in krijsen zou uitbarsten (daar bedoel ik nìet haar zang mee), terwijl ze zich verschrikkelijk in zit te houden. Ik bedoel: Kijk eens naar die ogen en die motoriek.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
heb net even op video gekeken.
Heeft iemand al het woord 'hysterisch' in combinatie met deze dame genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |