Jah idd... superstoned zat ze op die stoel.... geweldig... heb ook zo het idee dat ze Raffaela niet mag.......quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef OldJeller het volgende:
Als je haar in beeld zag terwijl anderen (b.v. Chantal) aan het woord waren, leek het net alsof ze strak van de pillen stond.
Vage bekken die ze trok en die ogen die helemaal hyper aan het rollen waren in haar oogkassen.
![]()
Dan kijk je niet goedquote:Op zondag 18 december 2005 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW! 23 Jaar? Dat meen je niet.... ze lijkt wel 30!
Zijn gescheiden en hebben elkaar al 20 jaar niet gesproken..quote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef sbientje het volgende:
het is vast al ergens genoemd, maar wat is er met die ouders van dr?
Ze ziet er gewoon uit als iemand van 23 hoor. Als zij een oude kop heeft dan heb ik dat ook.quote:Op zondag 18 december 2005 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft echt een oude kop... wow....![]()
Is het je opgevallen hoe Sanne en Maaike naast elkaar zaten? dat was ook niet het toppunt van gezelligheid.quote:Op zondag 18 december 2005 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Jah idd... superstoned zat ze op die stoel.... geweldig... heb ook zo het idee dat ze Raffaela niet mag.......ze keek echt pissig na het optreden van raffaela
Dat vind ik nou een nare opmerking.quote:Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef Ivatje het volgende:
Zij doet me denken aan Mariah Carey (meer qua gedraag, lief,braaf, gevoelig, goede stem)
Doe even normaalquote:Op zondag 18 december 2005 19:46 schreef Ivatje het volgende:
Zij is mij tot nu toe nog niet opgevallen, maar ik vind haar echt lief en mooi!![]()
Zij kijkt wel af en toe een beetje bang, maar zij heeft een geweldige stem en uitstraling!
Zij doet me denken aan Mariah Carey (meer qua gedraag, lief,braaf, gevoelig, goede stem)
[afbeelding]
Ik deel jouw meningquote:Op maandag 19 december 2005 16:27 schreef apestaartje het volgende:
Ellen vind ik eerder zo perfect gepolijst dat ik er niets meer aan vind. Het klinkt hartstikke goed (mag ook wel met een muzikale achtergrond als de hare), er is technisch niets op aan te merken, maar het raakt me niet. Dan hoor ik Maresha (die ook harstikke goed zingt) toch liever.
Maar een gigantisch lelijke broekquote:Op zondag 18 december 2005 20:51 schreef MaxPowers het volgende:
ze heeft trouwens erg mooie benen,
quote:Op dinsdag 20 december 2005 07:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar een gigantisch lelijke broek
Wel een goede voorspelling trouwensquote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorspel: de Angelique van deze week..
Ja, ze is alleen veel leuker dan Angeliquequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel een goede voorspelling trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |