Stond inderdaad vandaag ook al in het AD, en nog een dag of wat eerder ook al, dat ie het ronselen niet goed vond. Maargoed, selectief lezen is een kunst, als het er iets staat wat je niet wilt kennen moet je het gewoon als ongeloofwaardig bestempelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef R@b het volgende:
De imam van de Haagse As-Sounnah-moskee, waar de vaders van de 'jihadstrijders' regelmatig komen, veroordeelde gisteren in een preek de ronselpraktijken.
[..]
Tuurlijk, en dat geloven we. De As-Sounnah-moskee, even het geheugen opfrissen, dat is de moskee van haatzaai imam Fawaz:
Hirsi Ali doet aangifte tegen Haagse imam
SP Den Haag wil sluiting moskee
Radicale imams preken nog steeds haat in Nederland
Ik ga toch altijd voor de arial 'pre-emptive' strikes, als ik USA ben hoor. Heerlijk veel van die stealh bombersquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met een tankovermacht win bijna je elke game in c&c.
Er zou eigenlijk een nieuw deel van uit moeten komen. Generals en zero&hour zijn alweer wat jaartjes oud.
Alweer iemand die niet van schaatsen houdt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wie is die kerel, toch geen schaatser he
Dan ben je bij mij inderdaad aan het goede adres.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Alweer iemand die niet van schaatsen houdt.
Superweapons vind ik nooit leuk. Dat is geen kunst.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Yildiz het volgende:
Ik ga toch altijd voor de arial 'pre-emptive' strikes, als ik USA ben hoor. Heerlijk veel van die stealh bombers![]()
Ze zijn niet zo goed, maar oh zo leuk omdat ze onzichtbaar zijn.
Met china knal ik er eigenlijk n nuke op, saaiOf ik rol met wat tanks naar binnen ja.
Met de GLA kan je wel wat afwisselen, maar vaak eindigt het ook in tanks ja. Motoren waren een welkome afwisseling.
Ik zat trouwens ook al te denken, het is november, geen tijd voor n Red Alert 3 ofzo
Is dat de positieve uitleg van : ze zijn ook tegen Hirsi Ali?quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is overigens heerlijk dat mijn ouders nu eens gedwongen zijn zich ten gunste van Wiegel uit te laten.
Ik ben dan toch meer voor de verstoringen aanbrengen. Lekker een waterdichte verdediging aanleggen, daarna met wat gniepige tactieken de geldstroom lamleggen, en dan af en toe van een flankje aanvallen, elke keer een andere.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Superweapons vind ik nooit leuk. Dat is geen kunst.
Leger bouwen en dan aanvallen is veel leuker
Nieuwe c&c zou zeker niet verkeerd zijn maar ik heb er niets over gelezen. Dus als er ooit iets nieuws komt zal het nog wel even duren.![]()
Ze geven hem in ieder geval in deze kwestie gelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is dat de positieve uitleg van : ze zijn ook tegen Hirsi Ali?
Is dat op basis van polarisatie of gaat het hier specifiek over het onderwijs?quote:Op zondag 27 november 2005 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze geven hem in ieder geval in deze kwestie gelijk.
Het zijn tenminste geen voetballers?quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Tafkahs het volgende:
schaatsen, wat moet je nou vinden van kerels die zich in glimmende bodysuits hijsen, zich de pleuris schaatsen op onhandige lange latten en die het over snelheidsstreepjes hebben
Je vergist je, daar kun je tenminste op schelden als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen voetballers?
Prisoner of War Wronged over Water?quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Tuana het volgende:
En ik ga jullie wederom verlaten, ik ga namelijk naar een "pow-wow"
Ja, doeiquote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Tuana het volgende:
En ik ga jullie wederom verlaten, ik ga namelijk naar een "pow-wow"
Man, wat zou ze daar een hoop mensen een plezier mee doen. Ik hoop van harte dat ze het dan met Wilders gaat proberen, dan houden ze elkaar tenminste in standquote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou me niet verbazen als Hirsi Ali de VVD gaat verlaten in de toekomst.
Veel goed doet ze de VVD niet op deze manier.
Beetje flanken is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben dan toch meer voor de verstoringen aanbrengen. Lekker een waterdichte verdediging aanleggen, daarna met wat gniepige tactieken de geldstroom lamleggen, en dan af en toe van een flankje aanvallen, elke keer een andere.
Daarna het liefst n 'blitzkrieg' ja. Al is het om de chaos alleen al, 4 kanten tegelijk monitoren is
Of een eenmansfractie, schijnt populair te zijn zowel landelijk als lokaal (zie Rotterdam)quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef Tafkahs het volgende:
Man, wat zou ze daar een hoop mensen een plezier mee doen. Ik hoop van harte dat ze het dan met Wilders gaat proberen, dan houden ze elkaar tenminste in stand
quote:Sun hekelt antibètahouding Nederlands onderwijs
Zaterdag 26 november 2005, 08:57 - De directeur van Sun Microsystems haalt fel uit naar het falen van de Nederlandse overheid om de jeugd klaar te stomen voor innovatie. Het bedrijf gaat zelf aan de slag.
"We zijn een bedrijf dat kijkt naar innovatie en waar ik me druk over maak is de mate waarin de overheid kijkt naar innovatie", zegt Martin te Dorsthorst, algemeen directeur Sun Microsystems Nederland tegenover Webwereld.
http://www.webwereld.nl/articles/38506
Zijn niet alle gala's hetzelfde, Harry?quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef Tafkahs het volgende:
Zeg Johan, nu Tuana weg is he..
Over welk gala gaat het?
quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef pberends het volgende:
Checklijstjes politici.
Heerlijk topic![]()
.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef stijlloos het volgende:
Peter R. de Vries (Wannabee Politicus)Partijprogramma 1:1 kopie van populaire tv-show [afbeelding] Originele naam voor partij bedenken [afbeelding] 'Using Your Television Career To Become A Succesful Politician' © A. Schwarzenegger lezen [afbeelding]
Geen idee, ik voel me niet gemakkelijk in een pak, laat staan in iets dat blazer heet. Maar ik stel me zo voor dat dit voor jou een sociale verplichting is.quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn niet alle gala's hetzelfde, Harry?
't kan beter..quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef pberends het volgende:
Checklijstjes politici.
Heerlijk topic![]()
.
quote:Uitzending : zondag 27 november, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
Buitenhof
// Johan Remkes, Job Cohen, Karla Peijs en Frits Bolkestein
> Aan wiens kant staat Frits Bolkestein?
Wat vindt de voormalig leider van de VVD van het conflict tussen Ayaan Hirsi Ali en Hans Wiegel over artikel 23. Een gesprek met de ex-eurocommissaris over de worsteling van de liberalen met de vrijheid van onderwijs.
> Wie moet er de baas zijn over de politie: de burgemeester of de minister?
Een debat tussen minister van Binnenlandse Zaken, Johan Remkes(VVD) en burgemeester van Amsterdam, Job Cohen (PvdA) over het plan van het kabinet om te komen tot één nationale politie.
> Fileleed, een voorproefje?
800 kilometer file stond er vrijdag. Een record. Hoe kwetsbaar is ons land geworden voor sneeuw en wind. En is er nog een Nederland zonder files denkbaar. Een gesprek hierover met de minister van Verkeer en Waterstaat, Karla Peijs (CDA).
Presentatie:
Peter van Ingen
Columnist:
Ronald Plasterk
Wat ben jij dom, zeg. De Bijbel IS Gods Woord.quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef pberends het volgende:
Checklijstjes politici.
Heerlijk topic![]()
.
Gods Woord is dat je in een vrouw wil klaarkomen terwijl je eigenlijk helemaal geen kinderen wil.quote:Op zondag 27 november 2005 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben jij dom, zeg. De Bijbel IS Gods Woord.
Dat doe je met opzet, he?quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel me niet gemakkelijk in een pak, laat staan in iets dat blazer heet.
Het zal je rechter hersenhelft wel zijn...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef gelly het volgende:
Normaal gesproken paf ik zo een pakje weg achter de pc met een wijntje d'r bij. Ik mis iets
bla·zer2 [bl¥¥z¨r]quote:Op zondag 27 november 2005 00:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nog verwachten dat ik antwoord geef?
Zou het een voor opgezet plan zijn, om via een vals excusses een opstap te regelen naar een andere partij (GW).quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef Tafkahs het volgende:
Man, wat zou ze daar een hoop mensen een plezier mee doen. Ik hoop van harte dat ze het dan met Wilders gaat proberen, dan houden ze elkaar tenminste in stand
Zelfs die waardigheid kan ze niet ophouden, er van uitgaande dat je voor meer dan 33% gelijk hebt in je speculatiequote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou het een voor opgezet plan zijn, om via een vals excusses een opstap te regelen naar een andere partij (GW).
Het zou mij niet verbazen.... sterker nog. Dit zou wellicht haar wens kunnen zijn (maar nog niet publiekelijk uitgesproken).
Die volgorde klopt. Nieuwe Testament is naar men aanneemt tussen 50 en 130 n.Chr. in het Grieks geschreven. Toen was Mohammed er nog niet eens, dusquote:Op zondag 27 november 2005 00:23 schreef Tafkahs het volgende:
wat was er eigenlijk eerst? Ik had het vandaag met een vriend over hoe de volgorde ongeveer was:
"iedereen die zegt dattie gelijk heeft, mensen om zich heen kan verzamelen en een gordijn kan ophangen"
Thora / oude testament
nieuwe testament
Koran
Kingdom will rise... kingdom will fall.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef Tafkahs het volgende:
Zelfs die waardigheid kan ze niet ophouden, er van uitgaande dat je voor meer dan 33% gelijk hebt in je speculatie
Het vervolg ging er over dat Imams weten dat moslims liegen, stelen of zondigen en wel om de reden dat een moslim 5x per dag moet biechten. Nu was Mohammed misschien wel een enorme schizofreen en is het heel vreemd om te stellen dat een moslim eerst de fonetische inhoud van de koran uit z'n hoofd moet leren en dan pas de tekst.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die volgorde klopt. Nieuwe Testament is naar men aanneemt tussen 50 en 130 n.Chr. in het Grieks geschreven. Toen was Mohammed er nog niet eens, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |