Stond inderdaad vandaag ook al in het AD, en nog een dag of wat eerder ook al, dat ie het ronselen niet goed vond. Maargoed, selectief lezen is een kunst, als het er iets staat wat je niet wilt kennen moet je het gewoon als ongeloofwaardig bestempelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef R@b het volgende:
De imam van de Haagse As-Sounnah-moskee, waar de vaders van de 'jihadstrijders' regelmatig komen, veroordeelde gisteren in een preek de ronselpraktijken.
[..]
Tuurlijk, en dat geloven we. De As-Sounnah-moskee, even het geheugen opfrissen, dat is de moskee van haatzaai imam Fawaz:
Hirsi Ali doet aangifte tegen Haagse imam
SP Den Haag wil sluiting moskee
Radicale imams preken nog steeds haat in Nederland
Ik ga toch altijd voor de arial 'pre-emptive' strikes, als ik USA ben hoor. Heerlijk veel van die stealh bombersquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met een tankovermacht win bijna je elke game in c&c.
Er zou eigenlijk een nieuw deel van uit moeten komen. Generals en zero&hour zijn alweer wat jaartjes oud.
Alweer iemand die niet van schaatsen houdt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Wie is die kerel, toch geen schaatser he
Dan ben je bij mij inderdaad aan het goede adres.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Alweer iemand die niet van schaatsen houdt.
Superweapons vind ik nooit leuk. Dat is geen kunst.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Yildiz het volgende:
Ik ga toch altijd voor de arial 'pre-emptive' strikes, als ik USA ben hoor. Heerlijk veel van die stealh bombers![]()
Ze zijn niet zo goed, maar oh zo leuk omdat ze onzichtbaar zijn.
Met china knal ik er eigenlijk n nuke op, saaiOf ik rol met wat tanks naar binnen ja.
Met de GLA kan je wel wat afwisselen, maar vaak eindigt het ook in tanks ja. Motoren waren een welkome afwisseling.
Ik zat trouwens ook al te denken, het is november, geen tijd voor n Red Alert 3 ofzo
Is dat de positieve uitleg van : ze zijn ook tegen Hirsi Ali?quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is overigens heerlijk dat mijn ouders nu eens gedwongen zijn zich ten gunste van Wiegel uit te laten.
Ik ben dan toch meer voor de verstoringen aanbrengen. Lekker een waterdichte verdediging aanleggen, daarna met wat gniepige tactieken de geldstroom lamleggen, en dan af en toe van een flankje aanvallen, elke keer een andere.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Superweapons vind ik nooit leuk. Dat is geen kunst.
Leger bouwen en dan aanvallen is veel leuker
Nieuwe c&c zou zeker niet verkeerd zijn maar ik heb er niets over gelezen. Dus als er ooit iets nieuws komt zal het nog wel even duren.![]()
Ze geven hem in ieder geval in deze kwestie gelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is dat de positieve uitleg van : ze zijn ook tegen Hirsi Ali?
Is dat op basis van polarisatie of gaat het hier specifiek over het onderwijs?quote:Op zondag 27 november 2005 00:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze geven hem in ieder geval in deze kwestie gelijk.
Het zijn tenminste geen voetballers?quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Tafkahs het volgende:
schaatsen, wat moet je nou vinden van kerels die zich in glimmende bodysuits hijsen, zich de pleuris schaatsen op onhandige lange latten en die het over snelheidsstreepjes hebben
Je vergist je, daar kun je tenminste op schelden als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen voetballers?
Prisoner of War Wronged over Water?quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Tuana het volgende:
En ik ga jullie wederom verlaten, ik ga namelijk naar een "pow-wow"
Ja, doeiquote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef Tuana het volgende:
En ik ga jullie wederom verlaten, ik ga namelijk naar een "pow-wow"
Man, wat zou ze daar een hoop mensen een plezier mee doen. Ik hoop van harte dat ze het dan met Wilders gaat proberen, dan houden ze elkaar tenminste in standquote:Op zondag 27 november 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou me niet verbazen als Hirsi Ali de VVD gaat verlaten in de toekomst.
Veel goed doet ze de VVD niet op deze manier.
Beetje flanken is nooit verkeerd natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben dan toch meer voor de verstoringen aanbrengen. Lekker een waterdichte verdediging aanleggen, daarna met wat gniepige tactieken de geldstroom lamleggen, en dan af en toe van een flankje aanvallen, elke keer een andere.
Daarna het liefst n 'blitzkrieg' ja. Al is het om de chaos alleen al, 4 kanten tegelijk monitoren is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |