Edoch, signature-waardig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef Floripas het volgende:
Ay, Yildiz, papi el negro.
Mensen die twijfelen aan je posts kan je aanklagen voor laster.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Als mensen twijfelen aan de kwaliteit van mijn posts zou ik ze eens naar iemand anders moeten doorverwijzen.
Jij las mijn posts toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends laat een scheet in je gezicht.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neem het compliment aan als 't jouw kant op komt, je lijkt wel 'n wief.
volgens de 
Ja, dit noemen we in de dialectiek het berends-dilemma. Je wilt wel reageren, want anders ben je uitgeluld, maar je mag het niet, want dan ondergraaf je je positie.quote:
Ja, goed bezig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef Floripas het volgende:
Floripas is dronken.
Had Floripas al gezegd dat ze dronken was?
Ik weet niet wat er met mij gebeurd, maar als het over pberends gaat stijgt het niveau opeens en lees ik ze wel.quote:
Dat is een onmogelijkheid. Hoe weet je immers dat ze over jou gaan als je ze niet leest?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mij gebeurd, maar als het over pberends gaat stijgt het niveau opeens en lees ik ze wel.
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas probeert op de valreep een Frans Weisglas award binnen te halen.
Omdat ik weet wanneer het over mij gaat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een onmogelijkheid. Hoe weet je immers dat ze over jou gaan als je ze niet leest?
Ha-haaaa!
Dat maakt toch ook nog niet dronken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.
Zeg, ga hem even uit zijn hoekje redden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sein het hem stiekem in.
Drink dan door.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.
De spree bestond uit 6 stuks. *hips*quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook nog niet dronken?
Ik zat vandaag in de bus bij drie VMBO-mutsen die alle ringtones gingen proberen (ze bleken te beroerd om tweehonderd meter te lopen, dus ze verdwenen bij de volgende haltequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet weer genoeg.
Politici hebben wegens een tekort aan vrouwen een soortquote:
Tot morgen aan toe? Ik heb net van een verleidelijk vadertyoe gehoord dat ik daarmee op moet passen, omdat vrouwen alcohol niet goed af kunnen breken.quote:
In december denk ik. De verkiezingen sluiten 30 november.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
Ja, wanneer worden die awards bekend gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |