Met McCarty?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Zo je gaat dus daten?
Gijs dacht ik, of die andere. Van de broertjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is je icoon, Yildiz?
Bedreigingen @ andere topicquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Floripas het volgende:
Niet waar! Wegwezen hier, naar de mijne toe.
Iedereen die hier post houdt van Arthurverhaaltjes en stemt Balkenende.
Bron?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is maagd en hij houdt van dikke reten. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
.
Dát is nachtmerriemateriaal. En bedankt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
Links en rechts op een kussen, daar slaapt D'66 tussen.
En jullie hebben allebei iets met Amerika.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zie jij dat voor je? Ik een date met McCarthy?
Hij lijkt oprecht geïnteresseerd of wanhopig kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Floripas het volgende:
Zie jij dat voor je? Ik een date met McCarthy?
"Iets met Amerika". Dat is spijkers op laag water.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei iets met Amerika.
Nachtmerriemateriaal. Een uiterst rechtse scheikundestudent, en Boris Dittrich die de hele tijd tussen ons in blijft zitten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dag, jij gaat met hem stappen.
Neem Rachel mee, dat windt alleen de hetero's op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nachtmerriemateriaal. Een uiterst rechtse scheikundestudent, en Boris Dittrich die de hele tijd tussen ons in blijft zitten...
Afraid to speak your mind? Laat het gerust staan, hoor, het is een mooie uitspraak, zij het niet al te wereldschokkend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Yildiz het volgende:
Johan, je hebt gelijk, mijn sig is kut, ik ga er zelf wat verzinnen, ofzo.
Commentaar op mijn Rachel?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Neem Rachel mee, dat windt alleen de hetero's op.
En zelfs dat niet.
Nu ben ik weer uit je sig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Yildiz het volgende:
Johan, je hebt gelijk, mijn sig is kut, ik ga er zelf wat verzinnen, ofzo.
Lion King - Circle of Lifequote:
Oh ja, dat ken ik wel ja. Goed fout.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gijs dacht ik, of die andere. Van de broertjes.
Je weet wel, broertjes de wit, op die zender die in 1 jaar van FOX naar V8 naar Veronica ging ofzo, en ergens tussendoor zijn ze eruit getrapt, en nu zitten ze bij Nederland 3, beetje duf, maar ze doen het leuk.
Technofeestje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Yildiz het volgende:
Dat ding @ stroomhuis, is dat wat?
Lijkt me sterk. Hij is nog maagd en een tikje gefrustreerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef MrX1982 het volgende:
Is McCarthy een neger?
Dat mensen daarvoor betalenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef Floripas het volgende:
...en dat werd tijd ook, die date. Ik hoor Tineke Schouten schallen....
Ik heb de hele soundtrack, neger.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Lion King - Circle of Life
10 jaar geleden gezien die film, maar o zo waar, en vol met levenslessen
Ik heb géén date met Yildiz.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb de hele soundtrack, neger.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb de hele soundtrack, neger.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:53 schreef Floripas het volgende:
Zo. Floripas heeft een date met haar objet d'amour en een neger in een kraakkroeg. Maar geen witte kleren aantrekken, dacht ze zo.
Jij was eerderquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
Ik lees de posts van Floripas nooit.
Hé, hoor ik daar weer een gek geluidje. Wat is dat toch? Probeert iemand iets te zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
Ik lees de posts van Floripas nooit.
Dat ik door mijn 'homies' wel eens bestempeld werd met het woord 'negro' maakt mij nog geen 'neger'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef Floripas het volgende:
Ay, Yildiz, papi el negro.
Als mensen twijfelen aan de kwaliteit van mijn posts zou ik ze eens naar iemand anders moeten doorverwijzen.quote:
* pberends laat een scheet in je gezicht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hé, hoor ik daar weer een gek geluidje. Wat is dat toch? Probeert iemand iets te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |