Bij Barend en van Dorp was er een moslima die ooit contact had met iemand die mogelijk geassocieerd is aan de hofstadgroep.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:34 schreef DionysuZ het volgende:
Burgervrijheden onder druk?
Onzin! Als je niets verkeerds doet heb je nergens last van.
sja moet je er maar niet arabisch of aziatisch uitzien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bij Barend en van Dorp was er een moslima die ooit contact had met iemand die mogelijk geassocieerd is aan de hofstadgroep.
Er is niks bewijzen tegen haar van welk verkeerd feit.
Toch staat 70 keer per week een politie-auto voor de deur..
Het waarom van die psychologische oorlogsvoering is niet duidelijk, maar haar burgerrechten zijn wel aangetast.
ps.. als je er arabisch of aziatisch uitziet kun je maar beter geen rugzak in de trein dragen en vooral niet nerveus gedrag vertonen...bijv een wc opzoeken.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:09 schreef Yildiz het volgende:
D'r@b!
Insgelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:43 schreef sigme het volgende:
[...]
Zaterdagavond. Ik wens allen goedenacht!
Preventief fouilleren!! geweldig!!!quote:
*identiteiskaart meenemen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:47 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Preventief fouilleren!! geweldig!!!
Vanavond geen quasi-Turpijns en Ronde Tafeldansen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:56 schreef Floripas het volgende:
Buonasera.
Hirsi Ali heeft op dit punt gewoon volledig gelijk. Dat dorp is gewoon het land van ooit. En de ergste jeugdcriminaliteit was de bolletjes die jongeren uit de kerstverlichting draaidenquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gisteren een of andere reportage om te zien of Ayaan gelijk had. Of Diever inderdaad nauwelijks allochtonen heeft.
Cameraploeg op straat filmt een man die vertelt dat Diever wel degelijk multicultureel is. Daarna zie je een schoolklas voorbijfietsen met.. alleen blanke Nederlanders!![]()
Maar nee, Diever is wel multicultureel want volgens een van de bewoners zou er ergens een Iraaks gezin wonen. En stomtoevallig komt er een Iraaks gezin voorbijgereden in een auto. Camera en microfoon naar binnen om dat gezin te interviewen met de vraag of Diever multicultureel is. "Jaja" zegt de goede man, "er is nog een gezin! Die komen uit India".
Zo zie je maar dat Wiegel de randverschijnselen van de multicul ook in Diever ervaart!![]()
Yip... dat zijn idd al 2 belangrijke verkeerde feiten, althans die worden in het hokje "verkeerd " gestoptquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:40 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
sja moet je er maar niet arabisch of aziatisch uitzien.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Yip... dat zijn idd al 2 belangrijke verkeerde feiten, althans die worden in het hokje "verkeerd " gestopt
Ronde Tafel? Zeg, ik lees geen Arthur, hoor!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vanavond geen quasi-Turpijns en Ronde Tafeldansen.
Buenos dios amigosquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:56 schreef Floripas het volgende:
Buonasera.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:17 schreef DionysuZ het volgende:
[..]je snapt natuurlijk dat ik gewoon de boel aan het stoken was maar niemand hapte
. Maar goed, belachelijk toch om afgerekend te worden op de kleur van je huid of de kleding die je draagt?
Busted!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:43 schreef sigme het volgende:
Dat ding 'kapot-laseren' als het in de buurt is heeft ook geen nut (mits men met superlasers komt, en dan weet ik het nog niet).![]()
mits (vw.)
1 op voorwaarde dat
tenˇzij (vw.)
1 behalve indien, indien niet
Maar dat terzijde.
Zaterdagavond. Ik wens allen goedenacht!
()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=buenos+dios&meta=quote:
quote:"Buenos Dios is the most terrible thing anyone can say in Spanish,"
Ik ben niet zo bijster snel, maar tochquote:
Dat weet ik niet, maar dat is niet wat ik zei...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Je kunt er niet meer ''Aziatisch'' uitzien tegenwoordig? Wat is dat voor onzin?
Arthur moest smoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ronde Tafel? Zeg, ik lees geen Arthur, hoor!
Maar de Aziaten in Engeland waren Pakistani, meen ik. In Nederland zal veel minder snel een dergelijk verband gelegd worden, denk ik, omdat Indiers een goede reputatie hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Bluesdude het volgende:
door de grote angst voor terreur gaan mensen scherper opletten bijv in de trein en nu ook in Engeland en Indonesië aziatische jongeren terreur bedreven vat het idee post dat een terrorist eerder achter een aziatisch uiterlijk verscholen kan zijn dan achter een blank uiterlijk.
Even gauw quoten zodat ie blijft staanquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Terrorisme is een verzinsel van blanken om andere rassen onder de duim te houden.
Wat een zuur cynisme, zo op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Terrorisme is een verzinsel van blanken om andere rassen onder de duim te houden.
die timothy mcveigh tochquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Zelf bedacht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
Nu je het zo zegt, moet ik er wel om lachenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat een zuur cynisme, zo op de zaterdagavond.
Ik was geīnspireerd door Kayne West. Vrij speculatie enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet echt eens wat minder met dat D-men geteisem omgaan.
Je bent wel 4x op een rij gequoted met die uitspraakquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik was geīnspireerd door Kayne West. Vrij speculatie enzo
Ik had het tegen Floripas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik was geīnspireerd door Kayne West. Vrij speculatie enzo
Het was de tekst die op een poster was geschreven, en dat maakte het grappig, alleen kan ik de link naar die poster niet meer vinden. Verdulleme.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Thomas Jefferson. Je kunt wel edeler mensen citeren.
Beetje zelfspot kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een zuur cynisme, zo op de zaterdagavond.
Neem een biertje.
hij valt een beetje te vaakquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
De lotto-jackpot....hij valt nooit hč.
Ja inderdaad. Vrij succesvolle binnenkomst, provoceren scoort zie Hirsi Aliquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Yildiz het volgende:
Je bent wel 4x op een rij gequoted met die uitspraak
Floripas zegt: "Ta gueule! Baise-toi!"quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had het tegen Floripas.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef Floripas het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |