nou die vrijheid van meningsuiting en de stabilisering van de rechtsstaat nog!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:20 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Een stap in de goede richtingolie voor gezondheidszorg.
kijkt op kaart, kijkt waar china ligt, kijkt waar EU en USA ligtquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Floripas het volgende:
Kijk op kaart.
Kijk waar Castro woont.
Kijk waar Chavez woont.
Kijk waar Bush woont.
Economische basisregel nummer 3. Hoe verder je je product moet vervoeren, hoe ongunstiger.
Het spijt me, ik was vergeten dat ik die vraag al gesteld had. Nog eens: "McCarthy, ben jij van mening dat de boycot op Cuba wordt opgeheven?"quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik dacht dat jij normaal kon discusieren
iddquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
nou die vrijheid van meningsuiting en de stabilisering van de rechtsstaat nog!![]()
China exporterrt heelfabricaten in de non-food-sector.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kijkt op kaart, kijkt waar china ligt, kijkt waar EU en USA ligt
kijkt nogmaals op kaart: kijkt waar NewZeeland ligt, kijkt waar EU ligt
klets dus niet zo dom![]()
oh?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
China exporterrt heelfabricaten in de non-food-sector.
Cuba produceert al dan niet afgewerkte landbouwproducten. Die zijn vergankelijk, en leveren veel minder op per kilo, dus de transportkosten zijn relatief hoger.
Ik heet Floripas. Lekker ja, wijf, nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:29 schreef McCarthy het volgende:
Flori, ben je nou een lekker wijf ja/nee?
zulen we gaan daten. Kunnen we leuk over politiek praten. Ik ben student, zie er goed uit, en heb een brede interesse.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heet Floripas. Lekker ja, wijf, nee.
heb jij daar een foto danquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef Floripas het volgende:
Plaats eens een foto in de slowchat, dan?
Inhoudelijk reageren is je nog steeds vreemd zie ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:27 schreef Floripas het volgende:
McCarthy, doe eens niet zo kinderachtig. Ik ben ook eens dronken, zeg, en jij typt altijd alsof je 'n stolli teveel ophebt.
....en selectief lezen jouw handelsmerk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is je nog steeds vreemd zie ik.
linkje?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |