Edoch, signature-waardig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:59 schreef Floripas het volgende:
Ay, Yildiz, papi el negro.
Mensen die twijfelen aan je posts kan je aanklagen voor laster.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Als mensen twijfelen aan de kwaliteit van mijn posts zou ik ze eens naar iemand anders moeten doorverwijzen.
Jij las mijn posts toch niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends laat een scheet in je gezicht.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Neem het compliment aan als 't jouw kant op komt, je lijkt wel 'n wief.
volgens de 
Ja, dit noemen we in de dialectiek het berends-dilemma. Je wilt wel reageren, want anders ben je uitgeluld, maar je mag het niet, want dan ondergraaf je je positie.quote:
Ja, goed bezig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:07 schreef Floripas het volgende:
Floripas is dronken.
Had Floripas al gezegd dat ze dronken was?
Ik weet niet wat er met mij gebeurd, maar als het over pberends gaat stijgt het niveau opeens en lees ik ze wel.quote:
Dat is een onmogelijkheid. Hoe weet je immers dat ze over jou gaan als je ze niet leest?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mij gebeurd, maar als het over pberends gaat stijgt het niveau opeens en lees ik ze wel.
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas probeert op de valreep een Frans Weisglas award binnen te halen.
Omdat ik weet wanneer het over mij gaat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een onmogelijkheid. Hoe weet je immers dat ze over jou gaan als je ze niet leest?
Ha-haaaa!
Dat maakt toch ook nog niet dronken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.
Zeg, ga hem even uit zijn hoekje redden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik sein het hem stiekem in.
Drink dan door.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Floripas het volgende:
Eén herfstbokspree maakt nog geen Weisglas.
De spree bestond uit 6 stuks. *hips*quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook nog niet dronken?
Ik zat vandaag in de bus bij drie VMBO-mutsen die alle ringtones gingen proberen (ze bleken te beroerd om tweehonderd meter te lopen, dus ze verdwenen bij de volgende haltequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik weet weer genoeg.
Politici hebben wegens een tekort aan vrouwen een soortquote:
Tot morgen aan toe? Ik heb net van een verleidelijk vadertyoe gehoord dat ik daarmee op moet passen, omdat vrouwen alcohol niet goed af kunnen breken.quote:
In december denk ik. De verkiezingen sluiten 30 november.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
Ja, wanneer worden die awards bekend gemaakt?
Je bedoelt McCarthy die bij de mildste vislucht een pavlov-reactie vertoont, maar dan niet in de maagstreek, zeg maar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Politici hebben wegens een tekort aan vrouwen een soort
[afbeelding]
gedrag als der dan toch n vrouwelijk iemand rondloopt.
![]()
* Yildiz rent weg
If there is power for a revolution, it lies in the proles!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de bus bij drie VMBO-mutsen die alle ringtones gingen proberen (ze bleken te beroerd om tweehonderd meter te lopen, dus ze verdwenen bij de volgende halte), om vervolgens bij de afdeling avondkleding van het kledingverhuurbedrijf geconfronteerd te worden met drie langdradige paupers waar de honden geen brood van lusten (moet dat in de verleden tijd?). Fout geparkeerde voetballers die niet eens normaal Nederlands spraken.
Ja. Jan van Boendale had het al over zijn perkamentsprees!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Spree? Is dat Nederlands?
nee?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
If there is power for a revolution, it lies in the proles!
Helaas, niet waar.
Zo zie je het verval van de samenleving in de praktijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zat vandaag in de bus bij drie VMBO-mutsen die alle ringtones gingen proberen (ze bleken te beroerd om tweehonderd meter te lopen, dus ze verdwenen bij de volgende halte), om vervolgens bij de afdeling avondkleding van het kledingverhuurbedrijf geconfronteerd te worden met drie langdradige paupers waar de honden geen brood van lusten (moet dat in de verleden tijd?). Fout geparkeerde voetballers die niet eens normaal Nederlands spraken.
Ik zat ook al, maar nu denk ik er pas aan, engels-blabla-spree. Betekent iets van zoveel op een rij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Spree? Is dat Nederlands?
Dat is al een teken dat er geen verval is, maar voortdurende geestelijke armoede.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo zie je het verval van de samenleving in de praktijk.
Het Romeinse Rijk viel op een mooiere manier.![]()
Vrouwen kunnen inderdaad minder goed tegen alcohol dan mannen. De sexuele revolutie ten spijt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:13 schreef Floripas het volgende:
Tot morgen aan toe? Ik heb net van een verleidelijk vadertyoe gehoord dat ik daarmee op moet passen, omdat vrouwen alcohol niet goed af kunnen breken.
De evolutie in omgekeerde vorm.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is al een teken dat er geen verval is, maar voortdurende geestelijke armoede.
Crime spree.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zat ook al, maar nu denk ik er pas aan, engels-blabla-spree. Betekent iets van zoveel op een rij.
Sneezing-spree, dat krijg je naar je toe als je 4x achter elkaar niest. Of iets dergelijks.
Ze zijn tenminste wel vrij, vrij van protesterende gedachten, vrij om met de massa mee te gaan, die ze alles kan vertellen en ze slikken het als zoete koek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is al een teken dat er geen verval is, maar voortdurende geestelijke armoede.
Oftwel, mannen boeren meer?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:17 schreef DionysuZ het volgende:
dat komt door een bacterie in de maag dat alcohol afbreekt en waarvan vrouwen er minder hebben
Vreemd dat het ineens even hard ging toen Floripas er was, binnen no-time bijna 2 pagina's volgeknald.quote:
Mensen gaan verschillend met dronkenschap om; je hebt de lallers, de filosofen, en hooligans en de barzitter. Floripas heeft ook haar plekquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vreemd dat het ineens even hard ging toen Floripas er was, binnen no-time bijna 2 pagina's volgeknald.
En nu, stilte ineens. Najaaaa
Ja, dat is de barzitter. Veel zuchten en voor je uit staren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:29 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt ook het stille dronkenschap, meestal een slecht teken, spreek ik uit ervaring
Of is dat de barzitter?
De alcohol dip.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, dat is de barzitter. Veel zuchten en voor je uit staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |