Das waarquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar je hoeft toch niet langs Schiedam?
Ja, beperkt bussen en treinen. Maar stadsbussen heb ik nog niet gezien, en een uur lopen naar het station zie ik ook niet zitten. En ik moet ook nog weer thuis zien te komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Er rijden nu bussen en treinen, Light
Ahja, ik woon vlakbij CS, dus ik ga lopendquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, beperkt bussen en treinen. Maar stadsbussen heb ik nog niet gezien, en een uur lopen naar het station zie ik ook niet zitten. En ik moet ook nog weer thuis zien te komen natuurlijk
Tegenwoordig zit jij toch in Amersfoort? Beter dan Enschede?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:09 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een nerds allemaal, beetje via internet met elkaar afspreken!![]()
Get a life!
![]()
Utrecht ligt decentraler dan Amersfoort hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Allicht, dat ligt centraler.
Zelfmoord willen plegen op het spoor op het moment dat de treinen niet of nauwelijks rijden...quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb er gisteren4 uur en 10 minuten
over gedaan van Zwijndrecht naar Amsterdam, mede dankzij een
zelfmoordenaar
Iedereen veel succes gewenst dus, hoewel het vandaag wel beter zal gaan
vast welquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:51 schreef Aventura het volgende:
Is het na middernacht ook nog leuk?
Gezellie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan kom ik na mijn werk nog wel ff aanwaaien
Ja ik ook wel eigenlijk. Hopelijk veel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:52 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er ook daadwerkelijk komen opdagen
Doen!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:55 schreef Aventura het volgende:
Dan kom ik na mijn werk nog wel ff aanwaaien
Je gaat toch met de Erasmuslijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik bel je als ik bij Coolhaven ben, ok?
Oh ja welquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef Aventura het volgende:
Oja, en wanneer je als ik binnenkom opeens denkt: "He, die vrouw zit hier toch de hele avond al?", dan heb je géén delirium en kijk je ook niet scheel.
Ja, die ligt ook bij de Erasmuslijn en gaat tot en met CS.quote:
Coolhaven niet hoor. Wel een zut andere havens, maar niet Coolhaven, want die ligt in West.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, die ligt ook bij de Erasmuslijn en gaat tot en met CS.
Zie mijn edit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Coolhaven niet hoor. Wel een zut andere havens, maar niet Coolhaven, want die ligt in West.
Hij had het enige nog rijdende traject uitgekozenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfmoord willen plegen op het spoor op het moment dat de treinen niet of nauwelijks rijden...
Die hard hoor!
Als het zo doorgaat zeg ik persoonlijk afquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Het is NU al een KUT meeting!!!!!.
Het grote afzeggen is er niet eens.
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dat komt nog wel, HW.
* Alicey wacht met afzeggen tot ze zeker weet dat Reya en mod onderweg zijn/.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geld, ik ben er rond 17:30quote:
Ruik je weer zo lekker?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef Aventura het volgende:
Oja, en wanneer je als ik binnenkom opeens denkt: "He, die vrouw zit hier toch de hele avond al?", dan heb je géén delirium en kijk je ook niet scheel.
Nieteens?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Zie de OPquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef HeatWave het volgende:
'quote:
Gaat Gurgeh dan tóch nog naar de meet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'
Ik, voor het eten, that's it.
Oh, en die KLBmod
Eet je daar nog steeds?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
Eet smakelijk zometeen
't Is vast beter dan hier in de kantine
Succesquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even pinnen
Die racet nu op hoge snelheid door de polder.quote:
Ze is bij Almere nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die racet nu op hoge snelheid door de polder.
Gisteren mochten we op kosten van de baas Chinees bestellen. Hopelijk regelen we vanavond weer zoietsquote:
Doet ze goed, in minder dan tien minutenquote:
Wel zo veilig jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gisteren mochten we op kosten van de baas Chinees bestellen. Hopelijk regelen we vanavond weer zoiets
Beter dan je kantine wat ik zo lees.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet dat afhaalvoer nou zo gezond is. Maar dat is bier ook niet![]()
Vergeet de supermarkt niet te proberen en daar bij te pinnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:54 schreef yvonne het volgende:, pinproblemen
Ook de bankautomaat geeft maar beperkt hier, zullen straks vaak van de rijweg afmoeten om overal te proberen
stelletje kneuzen zijn we ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef yvonne het volgende:
1 sneeuwbuitje en heel nederland is ontregeld
Kost je 50 cent extraquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
De treinkaartjes zullen vast ook wel niet gepind kunnen worden, wordt gezellig druk bij de balie op het station. Als die nog open is.![]()
En vast ook heel lang wachten, de standaard wachttijd is daar al 10 minuten.quote:
Aha, bevalt zeker wel he na al die tijd heen en weer schipperen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef PPL het volgende:
Tuindorp-Oostzaan.
Dat bijeengeraapt zooitje huisjes dat je tegenkomt wanneer je vanaf de noordelijke kant de Coentunnel in rijdt.
Het geeft wel wat rust ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aha, bevalt zeker wel he na al die tijd heen en weer schipperen.
Nou, ik ga mijn werkplek maar eens verlaten. Hopelijk is het een beetje goed weer.
Aventura woont toch vlakbij dat hok waar wij dit jaar oud & nieuw hebben gevierd ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn nog heel dicht bij Aventura d'r huis gereden.Ik herkende ineens de buurt.
Nee, dat is zuslief. Aventura woont 'vlakbij' centraal station, achter CS zeg maar. Niet helemaal, maar toch ook wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef PPL het volgende:
Aventura woont toch vlakbij dat hok waar wij dit jaar oud & nieuw hebben gevierd ?
Haal ik ze alweer door elkaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is zuslief. Aventura woont 'vlakbij' centraal station, achter CS zeg maar. Niet helemaal, maar toch ook wel.
Ik deed mn best, maar het wilde niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:41 schreef static het volgende:
Is er al iemand lallend van de trap gevallen?
Moet jij niet in coco's zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:41 schreef static het volgende:
Is er al iemand lallend van de trap gevallen?
Want?quote:
Die is door Yvonne op voorhand gefabriceerd.quote:
Volgende keer plakken we echt onze nepsnorren op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, althans... niet toen ik weg ging... Was maar goed ook, want aan het tafeltje achter de trap zaten een aantal verstekelingen.
Jane, Mike, Tijn, IR en Stranger als ik het goed heb. En die hadden dan alles breeduit uit kunnen meten hier.
En een burkah erbij!quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgende keer plakken we echt onze nepsnorren op.
Wij niet hoor, nu pas terugquote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef static het volgende:
Zijn jullie nu al terug?
Ohw, en laat HW even zijn SMS lezen en voortaan gewoon de telefoon opnemen.
Ja, leuk zo'n reactie. Echt iets sappigs.quote:
Ik heb notabene nog gebeld.quote:
Omdat iedereen jou wil vergeten.quote:Op zondag 27 november 2005 05:40 schreef remlof het volgende:
de volgende keer kom ik ook, dan wordt er vast nog meer bier gedronken!
Meer van het hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef QyRoZ het volgende:
En wat is er allemaal nog gebeurt toen ik weg was?
Ja!!!quote:Op zondag 27 november 2005 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
Bier? Vals gezongen liedjes?
quote:Op zondag 27 november 2005 11:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu weet ik welke username klonk als 'liflaf'.
Ja, een Mac he? Er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Miketijn, je P.I., wat doe je?
moderator is inmiddels alweer een tijdje op pad. Er zitten hele leuke foto's tussen. Als hij thuis is (Vanavond ergens) zal hij beginnen met bewerken en plaatsen. Reya staat nu onder de douche.quote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef the900 het volgende:
en hoe is het afgelopen met moderator (waar zijn de foto's!) enReya
?
Reist hij via Den Helder of zo!quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
moderator is inmiddels alweer een tijdje op pad. Er zitten hele leuke foto's tussen. Als hij thuis is (Vanavond ergens) zal hij beginnen met bewerken en plaatsen. Reya staat nu onder de douche.
Huh?quote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reist hij via Den Helder of zo!![]()
Ik niet eens!quote:Op zondag 27 november 2005 12:45 schreef the900 het volgende:
Nog mensen gekotst of heb ik echt niks meer gemist?
Oh, zodoende.quote:Op zondag 27 november 2005 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat hij vanavond pas thuis is![]()
Ja bedankt nog he? Eerst Dr. Bernhard aanvragen en hem daarna smeren.quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef Tijn het volgende:
[Mike]
Ja hallo.
Jammer dat we redelijk op tijd weg moesten bij de karaoke, want dat was behoorlijk cool.
Heb je de sudoku nog opgelost?quote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja bedankt nog he? Eerst Dr. Bernhard aanvragen en hem daarna smeren.
Gelukkig kwam yvonne to the rescue.
quote:
Herkende je mij wel?quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef the900 het volgende:
Ja hoi. Zo te zien is het maar goed dat ik met Stranger mee terug ben gereisd, anders had ik lange uren alleen op CS gezeten.
De karaokebar was ronduit kut maar desalniettemin gezellig.
En ik herkende knorretje niet![]()
Als je erbij was geweest had je begrepen waarom ik mijn GSM niet gevoeld/gehoord hebquote:
Ik kon jou wel verstaan hoorquote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest had je begrepen waarom ik mijn GSM niet gevoeld/gehoord heb.
Jawel. Enige tijd geleden is hij in ieder geval levend hier vertrokken. Mocht hij in de tussentijd gestorven zijn, ben ik dus onschuldig.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef yvonne het volgende:
De grote vraag die ons allen bezighoudt is, leeft Reya nog?
Ja jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel. Enige tijd geleden is hij in ieder geval levend hier vertrokken. Mocht hij in de tussentijd gestorven zijn, ben ik dus onschuldig.
Inderdaad, maar hij had dat zelf ook door geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja
Ik was op een gegeven moment bang dat ie van de trap zou lazeren bij de Casablanca
Hij stond daar zo eng.
* Alicey heeft ze gezien.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen. Ik ben benieuwd naar de foto's
IK had al gepost hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Moguuh Bliss, iedereen slaapt verder nog?
Ik was om een uurtje of 4 thuis. Was al om 9 uur wakker, maar een thriller in combinatie met de Novemberkou hielden me nog uren in m'n warme bedjequote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Wat een lange slapers allemaal.
Waar leer je zoiets?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was om een uurtje of 4 thuis. Was al om 9 uur wakker, maar een thriller in combinatie met de Novemberkou hielden me nog uren in m'n warme bedje
Ik was als laatste wakkerquote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Moguuh Bliss, iedereen slaapt verder nog?
Posten die dingenquote:
quote:
Wat eenquote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Aventura het volgende:
Yvonne; haal ik bier laat ik bier bezorgen door de barkeeper, ga jij er vandoor.
Volgende keer ga je niet weg totdat je mijn bier helemaal op hebt![]()
FP-er ja, maar je durfde wel!quote:
Ok, vooruit.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat eenleuk
personeel daar.
Ja hallo, die anderen wilden weg
De uitvoering van De Vlieger was erg ontroerend.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Skaai het volgende:
Karaoke bar
Kut dat ik vanmorgen dus vroeg moest werken, daar had ik echt bij willen zijn
Er waren leuke mannenquote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Skaai het volgende:
Karaoke bar
Kut dat ik vanmorgen dus vroeg moest werken, daar had ik echt bij willen zijn
Nou hop bewerken die handel en eerder willen we je niet zien postenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er waren leuke mannenen ik heb "gezongen"
Dat denk ik danquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Als je van dronken konteknijpers houdt waren er inderdaad leuke mannen.
Kan ook zijn dat de leuke mannen al weg waren toen ik kwam
22/56 geedit.quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou hop bewerken die handel en eerder willen we je niet zien posten
Skaai, je foto's staan straks niet onlinequote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
Tijn met zijn lekkere tieten, en dinges (wie was het ook alweer?) met zijn ruige krullen
en Danny met zijn afzak broek. Mên
![]()
Krullen was volgens mij van Litsoquote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
Tijn met zijn lekkere tieten, en dinges (wie was het ook alweer?) met zijn ruige krullen
![]()
Zixsquote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
![]()
Maar de Fok!-mannen waren liefquote:
Ik heb al het bier betaaldquote:Op zondag 27 november 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar de Fok!-mannen waren lief
Wat een grootse afterparty was het he. Doen je voetjes het alweer?
UIO jaquote:
Check.quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Hup, hupquote:Op zondag 27 november 2005 15:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Tering, wat een verdomd irritante werk. Heb er nu al geen zin meer in om te editen
Laat staan hosten
quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Pinokkioquote:Op zondag 27 november 2005 15:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar de Fok!-mannen waren lief
Wat een grootse afterparty was het he. Doen je voetjes het alweer?
Als ze voor die tijd maar online staan.quote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja. Maar om half 5 ben ik ff offline
Inderdaadquote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pinokkio
Wat was ik blij met die kruk
Kut??quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Stranger het volgende:
Ja bedankt nog he? Eerst Dr. Bernhard aanvragen en hem daarna smeren.
Gelukkig kwam yvonne to the rescue.
Ja, bedankt.quote:Op zondag 27 november 2005 15:35 schreef QyRoZ het volgende:
De uitvoering van De Vlieger was erg ontroerend.
Kan ik je niet garanderen, wel met editen dat ik dan wel klaar ben.quote:Op zondag 27 november 2005 15:45 schreef nikky het volgende:
[..]
Als ze voor die tijd maar online staan.
Ow dan is het goedquote:Op zondag 27 november 2005 15:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik sprak over de kroegmannen, niet over de Fok-mannen![]()
![]()
Maar je broek is droog gebleven.quote:Op zondag 27 november 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen eens champagne gehad.
Wat raar... Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 27 november 2005 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had toch wel ietsiepietsie een kater vanochtend.
ETA?quote:Op zondag 27 november 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die waren erg lekker. Straks meer
Ze waren goed inderdaad, al weet ik wel weer waarom ik dat zo zelden eet.quote:Op zondag 27 november 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die waren erg lekker. Straks meer
quote:Op zondag 27 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ is Uploading the pics!
Vriendelijk verzoek om de hele erge genante foto's van mij er vantevoren uit te filteren.quote:Op zondag 27 november 2005 16:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu en over 30 minuten zijn de foto's online! Stay tuned
ag je de mensen ook kijken aan de andere kant van de "dansvloer" ?.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Die karoake bar was echt briljant!
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik ging echt los.
Volgens mij heb jij daar nooit echt problemen mee.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
waarom dat?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goh, wat leuk. Ik moet al de foto's renamen
Jij kwam boven iedereen uit.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vind je het gekquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef nikky het volgende:
[..]
ag je de mensen ook kijken aan de andere kant van de "dansvloer" ?.
Die hadden echt zoiets van... wat een zooi ongeregeld
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Overschrijvenquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De namen staan al op de servers
NEE, het kwam niet door die FP-erquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je het gek?.
maar wat een lol dat valse meegebler!
neuh, het was opeens echt mega druk en we konden niet echt meer staan, dus zijn we naar de Pinochio geweest. vage nachtkroeg maar er was bier en je kon zittenquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Ik heb begrepen dat Nikky en Danny 'Don't you forget about me' zouden doen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Ander mapjequote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De namen staan al op de servers
Je bent te laat, meet is voorbijquote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef ElisaB het volgende:
ik kan écht bijna niet meer wachten; wat een spanning
Je was er niet eens bij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef ElisaB het volgende:
ik kan écht bijna niet meer wachten; wat een spanning
Bijna dus?quote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dat snap ik. 20/55 foto's online
Ha!, zie je nou wel?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
`
Na de FP-er in mijn sig kom jij op mijn favolijstjequote:Op zondag 27 november 2005 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een kut FP-er toch doet voor jullie
Ik deed alsofquote:Op zondag 27 november 2005 16:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow zeur niet, jij lag te slapen in de auto![]()
jaja, zelfs IK maak inschattingsfoutenquote:
Ik sta er alleen duf en chagrijnig op (Maar dat laatste geldt bijnavoor alle foto'squote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef HeatWave het volgende:
zal me een pak charmante fotos opleveren, bijna iedereen lam en bezweet in die tent, men wat was het warm en druk....
Volgens mij zijn ze het papiertje kwijtgeraakt want we werden niet meer geroepen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Nikky en Danny 'Don't you forget about me' zouden doen.
Verder zong eert ook mee met dokter bernhard, hij was een erg goede ron brandsteder.
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Na de FP-er in mijn sig kom jij op mijn favolijstje
Als het zo druk was geweest in het begin had ik het ook niet getrokken, maar het was stil en dan wen ik altijd langzaam als het drukker wordt. Dan gaat het welquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik sta er alleen duf en chagrijnig op (Maar dat laatste geldt bijnavoor alle foto's). Ik vond zelf die tent iets te druk en benauwd.. Zal wel niet mijn ding zijn.
Idd. Toen had ik toch weer even spijt van dat dikke vest dat ik aan had.quote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef HeatWave het volgende:
zal me een pak charmante fotos opleveren, bijna iedereen lam en bezweet in die tent, men wat was het warm en druk....
Ik had ook niet echt de behoefte om die tent leeg te laten lopen met mijn kattengejankquote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze het papiertje kwijtgeraakt want we werden niet meer geroepen.
Godzijdank
Ik zat naast een lege krukquote:
In het begin vond ik het nou ook niet echt stil.quote:Op zondag 27 november 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo druk was geweest in het begin had ik het ook niet getrokken, maar het was stil en dan wen ik altijd langzaam als het drukker wordt. Dan gaat het wel.
Het was inderdaad wel erg grappig.quote:En het was zooooooo grappig dat ik het er wel voor over had.
Was er echt nog een lege kruk???!quote:
Iedereen was zo bezopen dat het ze vast niet was opgevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt de behoefte om die tent leeg te laten lopen met mijn kattengejank.
Relatief was het wel stil, ja.quote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
In het begin was er nog geen hond hoor, 2 mensen op de dansvloer.
Tsk, tskquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuksquote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef HeatWave het volgende:
het was wel een "ik ben 30+ maar wel kansrijk bij het andere geslacht, toch, toch TOCH???" tent.
En er liepen wat vage aasgieren rond de hele tijd.
Dat klopt! Ze waren ook erg blij met ons toen we binnenkwamen, volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
In het begin was er nog geen hond hoor, 2 mensen op de dansvloer.
Met die lange blonde lokken.quote:Op zondag 27 november 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuks
Maar diebarman
was het leukst
Dat welquote:Op zondag 27 november 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was aan mannelijk en vrouwelijk spul iig genoeg leuks
Maar diebarman
was het leukst
Ik heb jou volgens mij niet gezien, idd. Hoe laat was je er dan?quote:
Oh ja? Niks van gemerkt.quote:Op zondag 27 november 2005 16:17 schreef HeatWave het volgende:
En er liepen wat vage aasgieren rond de hele tijd.
Tja, hoe weet je nu dat 'iedereen' ineens van karaoke blijkt te houden?quote:
Wat voor de een aasgieren zijn............quote:
Dat heet 'sarcasme'quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef yvonne het volgende:
Beneden bij de plee kwam er iemand naar me toe en zei,
wat zong je goed, daar moet je wat mee gaan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |