Tot morgen dudequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:38 schreef the900 het volgende:
Zie je morgen wel
owja ik heb net zo'n moderator-potentie-test in ONZ gedaan en ik scoorde 1 punt minder dan de hoogste score. Mag ik nu unbanned worden Dago?
Men zegt dat het morgen allemaal weer goed isquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Ehh er ligt hier 20 cm sneeuw nu, dus ik denk dat ik niet zo makkelijk weg kom
Misschien een ID om de meet te verplaatsen als er veel mensen niet kunnen komen
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezienquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Ehh er ligt hier 20 cm sneeuw nu, dus ik denk dat ik niet zo makkelijk weg kom
Misschien een ID om de meet te verplaatsen als er veel mensen niet kunnen komen
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezien
Ikke welquote:
Alleen maar regen, regen, regenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ikke wel... natte sneeuw that is...
Nou, je weet me te wonen dus als je morgen ff langs komt om 7 uur 'sochtends gaan we samen een sneeuwpop bouwen, OK?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezien
Je bent vandaag net gebannedquote:
geeft niet.quote:
ik neem een uitgeprinte tubgirl mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus vandaar die pakslaag morgenavond
Moet je vooral doen, en een feyenoord shirt. Dan help ik Yvonne wel meequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef the900 het volgende:
[..]
ik neem een uitgeprinte tubgirl mee.
Dat jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef the900 het volgende:
[..]
ok ok, ik moet maar gewoon accepteren dat ik voor de zoveelste keer een tijdje niet kan slowchatten
Ook nog een Ik Haat Bier vlaggetje danmaar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, en een feyenoord shirt. Dan help ik Yvonne wel mee
Cool, je komt dus ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Heel misschien party-crashen gaat doen.
WAT1!??!??!?(874132984723948723984723958720983783712938712-21quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Heel misschien party-crashen gaat doen.
Helleuhquote:
Voorlopig hoef je dan echt geen bus te verwachten. Of alles rijdt, zoveel mogelijk volgens dienstregeling, of er rijdt helemaal niets (op een bepaalde lijn, of in een bepaalde regio). Situaties waarbij sommige bussen wel rijden en sommige niet heb ik alleen gezien bij stakingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:32 schreef Stranger het volgende:
Oh geweldig, het begint hier weer te sneeuwen
En mijn baas blijft me lastig vallen of ik toch even af en toe wil checken of er toch een bus rijdt zodat ik nog kan komen werken.
Dat wordt nog een lange ochtend.
Gewoon met de autoquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:05 schreef nikky het volgende:
Rijden de treinen nog? ik twijfel of ik met de trein moet komen of met de auto.
Ben je wel ingeënt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef yvonne het volgende:
Ach Sjezus, jij komt ook al, leuk dat zijn er al 2 op mn hitlist
Niemand die het weet volgens mij. Wordt straks gokken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:05 schreef nikky het volgende:
Rijden de treinen nog? ik twijfel of ik met de trein moet komen of met de auto.
In Amsterdam is het zonnigquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hier overigens droog, windstil en zowaar wat stukken blauwe lucht...
Ik heb niet gehoord dat ze niet rijden.. Het was sowieso alleen bij Schiedam Centrum dat ze niet reden..quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand die in Rotterdam woont, of de metro's weer rijden?
Daar rijden ze wel door?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord dat ze niet rijden.. Het was sowieso alleen bij Schiedam Centrum dat ze niet reden..
Er rijden nu bussen en treinen, Lightquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:38 schreef Light het volgende:
[..]
Voorlopig hoef je dan echt geen bus te verwachten. Of alles rijdt, zoveel mogelijk volgens dienstregeling, of er rijdt helemaal niets (op een bepaalde lijn, of in een bepaalde regio). Situaties waarbij sommige bussen wel rijden en sommige niet heb ik alleen gezien bij stakingen.
Overigens sneeuwt het hier ook, en heb ik hier ook nog geen bus voorbij zien komen. Door werkzaamheden rijden er ook nog eens geen treinen maar bussen tussen Enschede en Almelo, maar als de stadsdiensten al niet rijden vertrouw ik die NS bussen ook niet. Ik kom dus niet vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |