quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:41 schreef yvonne het volgende:
Fotoboek
Ik ben het enige lachende oude wief
Oeh, doet me ergens aan denken, komt Light?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drank
Zeik niet, hij jou ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef the900 het volgende:
hoezo wat meenemen voor Danny? Ik ken hem helegaar niet
Jahoor, hij krijgt weer het betere deel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eerst ga je over Yvonne's schoot, je krijgt stokslagen van Yvonne, zweepslagen van Danny/Knorretje, en van ieder een extra trap onder je gat
Och, ze zijn wel lekker als je niets te snacken hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot ook helegaar geen bloemen, die krengen DOEN niets....
Je bent toevallig ook een katachtige?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Och, ze zijn wel lekker als je niets te snacken hebt.
7quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is er ook bier morgen?
Rozen smaken gewoon naar sla hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent toevallig ook een katachtige?
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Ging jij nog welkomscomite spelen op CS morgen HW?
Ik heb het nog nooit geprobeerd.. Mijn katten (Die VLEESETERS zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rozen smaken gewoon naar sla hoor.
Ik zie je daar wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.
Maar het is nou niet echt rocketscience om de Coco's te vinden.
Ik durf nu te zeggen dat zelfs ik (Die gisteren in haar woonplaats op een verkeerspunt stond waar ze iedere dag langs komt, en toen volkomen gedesorienteerd was) het kan vinden met een kaart!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.
Maar het is nou niet echt rocketscience om de Coco's te vinden.
Vaak genoeg gedaan, krijg je weer eens een bosje bloemen om het een of ander, komt er een verhaaltje, je verveelt je, nou ja, dan maar een hapje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd.. Mijn katten (Die VLEESETERS zouden moeten zijn.) wel.. En die vinden het lekker.
Hey, ik ben zelfs verdwaald in een rechte straat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik durf nu te zeggen dat zelfs ik (Die gisteren in haar woonplaats op een verkeerspunt stond waar ze iedere dag langs komt, en toen volkomen gedesorienteerd was) het kan vinden met een kaart!
LOL Ik heb nog nooit bloemen gehad, en gelukkig maar.. Mijn katten zouden er geen blaadje van heel laten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, krijg je weer eens een bosje bloemen om het een of ander, komt er een verhaaltje, je verveelt je, nou ja, dan maar een hapje.
Ok, je hebt me bij deze overtroffen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, ik ben zelfs verdwaald in een rechte straat..
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
Wees vooral geeerd, slechts livEliveD is er in geslaagd om slechter de weg te vinden dan ik.
Ach man, jij weet je eigen huis nog niet eens te vinden! }:wquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijk![]()
Hier ben ik weerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ben even offline. Tot vanavond laat.
Ach Sjezus, jij komt ook al, leuk dat zijn er al 2 op mn hitlistquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijk![]()
Truequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de ruzies voor mogen bewaren??
Veel leuker IRL.
Jij mag hem ook te lijf gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef HeatWave het volgende:
ja laat je nog wat bashvlees voor mij over?.
Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Alicey, ik ga denk ik rond half 3 weg! Ben ik ruim op tijd op Centraal Station!
Éen bodyguard is niet genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat ik maar een bodyguard meeneem
als ik het z allemaal hoor...
sgoed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. En dan bel ik je wel op zodra ik bij Coolhaven ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |