Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de railsquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar het is niet alsof de wegen een New Orleans'je pullen ofzo..
Nog steeds hoopt dat intercity gewoon rijdt...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de rails![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Welquote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij wilde toch dit topic openen?
Ik ga denk ik heel de avond aan de theequote:
Thee kan je ook zuipenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Ik ga er nu doorheenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Reya! Ik zie net je foto's in het atmosfeer topic! Mooi! Gaaf!
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Inderdaad.. Coco's loopt niet weg neem ik aan als je wat vertraging hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk wel.
Het is kutweer, maar verder nog geen ramp oid.
We gaan gewoon zuipen morgen.
Wel met een kaakje toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Nee ik ben aan de lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Wel met een kaakje toch?
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-lightquote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-light
Mutsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik was de verjaardag van mijn moeder vergeten.
Sparerib: Meer dan 300 kilocalorieën per 100 gramquote:
Unlimited is wel een redelijke portie jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof best dat er de nodige calorieen in spare ribs zitten.En zoals ik heb vernomen doen ze daar ook niet aan muizenporties, dus misschien hoef ik niet eens dubbel te bestellen om een beetje het idee te hebben genoeg gegeten te hebben.
Oh, dat klinkt helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unlimited is wel een redelijke portie ja.
Wat denk je dat ze morgenavond viert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Muts
feliciteer d'r ook ff van mij
maareh, ik ga er vanuit dat we morgen niet mee eten? ik heb er iig niet het budget voor... dus ff thuis wat eten en dan de trein van een uur of 7 nemen?
Als ze 'unlimited' serveren zijn ze dat vast wel gewend jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt helemaal goed.
Ze zijn gewend aan mensen die voor 2-3 personen eten?
kutmodquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze morgenavond viert?
Zal haar feliciteren iig..
Nouja, ik heb het ook wel eens gehad dat er 'unlimited' geserveerd werd, maar uit de houding van personeel toch wel af te leiden was dat ik een beetje veel unlimited at.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Als ze 'unlimited' serveren zijn ze dat vast wel gewend ja
Misschien ontkom je dan wel aan de toorn van Yvonne.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Das toevallig, dat deed ik ook al niet.
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drankquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Das toevallig, dat deed ik ook al niet.
Nu niet, morgen welquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef stoepjong het volgende:
is er bier?
7quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef stoepjong het volgende:
is er bier?
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drank
Kom, we gaan Reya marguerita's leren drinken, en koetjes
Hij overn8 niet alleen bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?
Iemand moet het die broekies lerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom, we gaan Reya marguerita's leren drinken, en koetjes
Mooi, dus jij zorgt er voor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij overn8 niet alleen bij jou
Nope. Of mijn thuis-aansluiting het doet weet ik niet, maar ik heb hier wel bereik..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ligt bij jullie ook de mobieltjes eruit (geen bereik)? Thuis en mob telefoon zijn dood
Tuurlijk zorg ik daarvoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zowel Reya als ik weer veilig thuiskomen natuurlijk.
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.quote:
Niet echt meer, of je zou op de grond moeten gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:08 schreef the900 het volgende:
als je nog een slaapplek over hebt wil ik ook wel als een soort van Bewust Onbeschonken Thuisbrenger fungeren
Nee, we zorgen wel dat ie flink gaat kotsen, dat wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?
So let it be written, so will it be donequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.
Is die Yvonne bij jullie ook zo dood op MSNquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.
Geef hem dan wel zoveel dat-ie leeg is voordat-ie de trein in stapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, we zorgen wel dat ie flink gaat kotsen, dat wel.
Ben ik nu verplicht me er aan te houden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So let it be written, so will it be done.
Slauerhoffkrasser, getroublerde puber.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef the900 het volgende:
Reya?
Inderdaad. Laat hij het maar daar uitkotsen, ik wil het graag drooghouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geef hem dan wel zoveel dat-ie leeg is voordat-ie de trein in stapt.
altijd leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slauerhoffkrasser, getroublerde puber.
Di hebben we het liefste op meetingsquote:
Nope, alleen geen MSNquote:
En wat was my middlename ook weer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze ja zegt zou dat nogal inconsequent zijn.
Yvonne ben ik erg dankbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze ja zegt zou dat nogal inconsequent zijn.
Morgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar je bent wel online.
Ik heb je maan-den niet meer gesproken
He tzou wel passen, dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat was my middlename ook weer?
Ik ben altijd snel leegquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geef hem dan wel zoveel dat-ie leeg is voordat-ie de trein in stapt.
Krassen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slauerhoffkrasser, getroublerde puber.
Jij bent ZO fucking doomed morgenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef static het volgende:
Haal laffer en mij nou eens van die lijst af.
Ja, die is de klos morgenquote:
Neem maar liever een scherp mes mee morgenquote:
Want?quote:
Als het zo doorgaat rijdt er idd geen trein morgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je opletten, is hij morgen ziek
Geen zin inquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem maar liever een scherp mes mee morgen
Ok.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef gelly het volgende:
Hmm.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat rijdt er idd geen trein morgen![]()
Eerst ga je over Yvonne's schoot, je krijgt stokslagen van Yvonne, zweepslagen van Danny/Knorretje, en van ieder een extra trap onder je gatquote:
Leuk dat je komt!quote:
Kleinigheidje, aardigheidje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Yvonne. Wat moet ik Danny nou geven als cadeau?
Een werkende server?
Je gaat doodquote:
Geen idee, nog nooit eerder gedaan ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je, een pijnlijke of een snelle?
jepquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor Knor koop ik wel een mooie bos rozen! Houdt zij daarvan?
Jaquote:
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen die hier post (lees: lurkt) moet komen
Ben je ingesneeuwdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan had ik allang op de trekschuit moeten zitten laiverd. Dat ga ik niet meer redden.
Mis je wel dat ik iemand fysiek en verbaal helemaal afmaakquote:
Nee, hoewel ik wel een helletocht had vandaag. Collega staat nu nog in de filequote:
Tsja, ik lees het wel allemaal terug zondag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mis je wel dat ik iemand fysiek en verbaal helemaal afmaak
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik kan aardig zijn. Hou jij ook van rozen?
Welke kleur, en hoe herken ik je morgen, niet dat ik opeens een bloemetje geef aan een andere foksterquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:41 schreef yvonne het volgende:
Fotoboek
Ik ben het enige lachende oude wief
Oeh, doet me ergens aan denken, komt Light?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeik niet, hij jou ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef the900 het volgende:
hoezo wat meenemen voor Danny? Ik ken hem helegaar niet
Jahoor, hij krijgt weer het betere deel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Eerst ga je over Yvonne's schoot, je krijgt stokslagen van Yvonne, zweepslagen van Danny/Knorretje, en van ieder een extra trap onder je gat
Och, ze zijn wel lekker als je niets te snacken hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik mot ook helegaar geen bloemen, die krengen DOEN niets....
Je bent toevallig ook een katachtige?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Och, ze zijn wel lekker als je niets te snacken hebt.
7quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is er ook bier morgen?
Rozen smaken gewoon naar sla hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bent toevallig ook een katachtige?
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef Dagonet het volgende:
Ging jij nog welkomscomite spelen op CS morgen HW?
Ik heb het nog nooit geprobeerd.. Mijn katten (Die VLEESETERS zouden moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rozen smaken gewoon naar sla hoor.
Ik zie je daar wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.
Maar het is nou niet echt rocketscience om de Coco's te vinden.
Ik durf nu te zeggen dat zelfs ik (Die gisteren in haar woonplaats op een verkeerspunt stond waar ze iedere dag langs komt, en toen volkomen gedesorienteerd was) het kan vinden met een kaart!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als er behoefte aan is wil ik wel ff mensen begeleiden hoor.
Maar het is nou niet echt rocketscience om de Coco's te vinden.
Vaak genoeg gedaan, krijg je weer eens een bosje bloemen om het een of ander, komt er een verhaaltje, je verveelt je, nou ja, dan maar een hapje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd.. Mijn katten (Die VLEESETERS zouden moeten zijn.) wel.. En die vinden het lekker.
Hey, ik ben zelfs verdwaald in een rechte straat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik durf nu te zeggen dat zelfs ik (Die gisteren in haar woonplaats op een verkeerspunt stond waar ze iedere dag langs komt, en toen volkomen gedesorienteerd was) het kan vinden met een kaart!
LOL Ik heb nog nooit bloemen gehad, en gelukkig maar.. Mijn katten zouden er geen blaadje van heel laten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan, krijg je weer eens een bosje bloemen om het een of ander, komt er een verhaaltje, je verveelt je, nou ja, dan maar een hapje.
Ok, je hebt me bij deze overtroffen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, ik ben zelfs verdwaald in een rechte straat..
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
Wees vooral geeerd, slechts livEliveD is er in geslaagd om slechter de weg te vinden dan ik.
Ach man, jij weet je eigen huis nog niet eens te vinden! }:wquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijk![]()
Hier ben ik weerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ben even offline. Tot vanavond laat.
Ach Sjezus, jij komt ook al, leuk dat zijn er al 2 op mn hitlistquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de meest onmogelijke wijk![]()
Truequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Zullen we de ruzies voor mogen bewaren??
Veel leuker IRL.
Jij mag hem ook te lijf gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef HeatWave het volgende:
ja laat je nog wat bashvlees voor mij over?.
Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Alicey, ik ga denk ik rond half 3 weg! Ben ik ruim op tijd op Centraal Station!
Éen bodyguard is niet genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat ik maar een bodyguard meeneem
als ik het z allemaal hoor...
sgoed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. En dan bel ik je wel op zodra ik bij Coolhaven ben.
Jou ga ik knuffelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat ik maar een bodyguard meeneem
als ik het z allemaal hoor...
Ah, dan ben ik veilig.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet.. Ik heb altijd pech.
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:27 schreef the900 het volgende:
Maar ff serieus... die treinen moeten goddomme wel rijden morgen he
ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Ze rijden heus welHet is de NS maar,
Of anders: Te voetquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Dagonet het volgende:
kom gewoon op de fiets dan.
vanuit arnhem, goed planquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Dagonet het volgende:
kom gewoon op de fiets dan.
Gewoon nu vertrekken alvast.quote:
Niks aan de hand morgen:quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:00 schreef the900 het volgende:
Als ik nou Tubgirl uitprint en meeneem, word ik dan uit de coco's gebanned?
good. kan ik nog ff met de trein naar huis om mijn t-shirt met beertje (avatar) aan te trekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks aan de hand morgen:
Zaterdag trekt het lagedrukgebied langzaam naar het zuiden en overal neemt de wind af. In de westelijk helft van het land vallen nog steeds (winterse) buien, in de zuidoostelijke helft van het land nog steeds overlast door sneeuwval.
Zoals altijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
Yvonne, gaan wij ook bier drinken en mensen uitschelden?
Hoop het nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef passie66 het volgende:
mag je daar ook roken?
Nee, maar midden op de Dam wél!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:11 schreef passie66 het volgende:
mag je daar ook roken?
Niet weer de laatste trein missen he.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef Light het volgende:
Goed, als ik kom dan ga ik ook mee-etenDat had ik al gezegd overigens. Ik ben van plan om gewoon te komen, maar ik wacht even af wat het weer morgen doet (ook met de treindienstregeling)
Da's niet de planning.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet weer de laatste trein missen he.
Was het een zware steen?quote:
117kbquote:
Gaat hij op expeditie naar de grote stad.quote:
quote:
Gone in 60 seconds? Of die andere kut autofilm?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow ok. Maar hij is wel origineel hè. Weet je waar die vandaan komt(Scène)
Need For Speed: Most Wanted (Carrière intro movie)quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef the900 het volgende:
[..]
Gone in 60 seconds? Of die andere kut autofilm?
Best aardige kwaliteit dan, voor een van beeldscherm gefilmd stukjequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Need For Speed: Most Wanted (Carrière intro movie)(Gefilmd nog wel met mijn Canon
)
Tot morgen dudequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:38 schreef the900 het volgende:
Zie je morgen wel
owja ik heb net zo'n moderator-potentie-test in ONZ gedaan en ik scoorde 1 punt minder dan de hoogste score. Mag ik nu unbanned worden Dago?
Men zegt dat het morgen allemaal weer goed isquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Ehh er ligt hier 20 cm sneeuw nu, dus ik denk dat ik niet zo makkelijk weg kom
Misschien een ID om de meet te verplaatsen als er veel mensen niet kunnen komen
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezienquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Ehh er ligt hier 20 cm sneeuw nu, dus ik denk dat ik niet zo makkelijk weg kom
Misschien een ID om de meet te verplaatsen als er veel mensen niet kunnen komen
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezien
Ikke welquote:
Alleen maar regen, regen, regenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ikke wel... natte sneeuw that is...
Nou, je weet me te wonen dus als je morgen ff langs komt om 7 uur 'sochtends gaan we samen een sneeuwpop bouwen, OK?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb goddomme nog geen sneeuw gezien
Je bent vandaag net gebannedquote:
geeft niet.quote:
ik neem een uitgeprinte tubgirl mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus vandaar die pakslaag morgenavond
Moet je vooral doen, en een feyenoord shirt. Dan help ik Yvonne wel meequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef the900 het volgende:
[..]
ik neem een uitgeprinte tubgirl mee.
Dat jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef the900 het volgende:
[..]
ok ok, ik moet maar gewoon accepteren dat ik voor de zoveelste keer een tijdje niet kan slowchatten
Ook nog een Ik Haat Bier vlaggetje danmaar?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, en een feyenoord shirt. Dan help ik Yvonne wel mee
Cool, je komt dus ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Heel misschien party-crashen gaat doen.
WAT1!??!??!?(874132984723948723984723958720983783712938712-21quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Heel misschien party-crashen gaat doen.
Helleuhquote:
Voorlopig hoef je dan echt geen bus te verwachten. Of alles rijdt, zoveel mogelijk volgens dienstregeling, of er rijdt helemaal niets (op een bepaalde lijn, of in een bepaalde regio). Situaties waarbij sommige bussen wel rijden en sommige niet heb ik alleen gezien bij stakingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:32 schreef Stranger het volgende:
Oh geweldig, het begint hier weer te sneeuwen
En mijn baas blijft me lastig vallen of ik toch even af en toe wil checken of er toch een bus rijdt zodat ik nog kan komen werken.
Dat wordt nog een lange ochtend.
Gewoon met de autoquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:05 schreef nikky het volgende:
Rijden de treinen nog? ik twijfel of ik met de trein moet komen of met de auto.
Ben je wel ingeënt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef yvonne het volgende:
Ach Sjezus, jij komt ook al, leuk dat zijn er al 2 op mn hitlist
Niemand die het weet volgens mij. Wordt straks gokken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:05 schreef nikky het volgende:
Rijden de treinen nog? ik twijfel of ik met de trein moet komen of met de auto.
In Amsterdam is het zonnigquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Hier overigens droog, windstil en zowaar wat stukken blauwe lucht...
Ik heb niet gehoord dat ze niet rijden.. Het was sowieso alleen bij Schiedam Centrum dat ze niet reden..quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand die in Rotterdam woont, of de metro's weer rijden?
Daar rijden ze wel door?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord dat ze niet rijden.. Het was sowieso alleen bij Schiedam Centrum dat ze niet reden..
Er rijden nu bussen en treinen, Lightquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:38 schreef Light het volgende:
[..]
Voorlopig hoef je dan echt geen bus te verwachten. Of alles rijdt, zoveel mogelijk volgens dienstregeling, of er rijdt helemaal niets (op een bepaalde lijn, of in een bepaalde regio). Situaties waarbij sommige bussen wel rijden en sommige niet heb ik alleen gezien bij stakingen.
Overigens sneeuwt het hier ook, en heb ik hier ook nog geen bus voorbij zien komen. Door werkzaamheden rijden er ook nog eens geen treinen maar bussen tussen Enschede en Almelo, maar als de stadsdiensten al niet rijden vertrouw ik die NS bussen ook niet. Ik kom dus niet vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |