Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de railsquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar het is niet alsof de wegen een New Orleans'je pullen ofzo..
Nog steeds hoopt dat intercity gewoon rijdt...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de rails![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Welquote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij wilde toch dit topic openen?
Ik ga denk ik heel de avond aan de theequote:
Thee kan je ook zuipenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Ik ga er nu doorheenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Reya! Ik zie net je foto's in het atmosfeer topic! Mooi! Gaaf!
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Inderdaad.. Coco's loopt niet weg neem ik aan als je wat vertraging hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk wel.
Het is kutweer, maar verder nog geen ramp oid.
We gaan gewoon zuipen morgen.
Wel met een kaakje toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Nee ik ben aan de lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Wel met een kaakje toch?
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-lightquote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-light
Mutsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik was de verjaardag van mijn moeder vergeten.
Sparerib: Meer dan 300 kilocalorieën per 100 gramquote:
Unlimited is wel een redelijke portie jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof best dat er de nodige calorieen in spare ribs zitten.En zoals ik heb vernomen doen ze daar ook niet aan muizenporties, dus misschien hoef ik niet eens dubbel te bestellen om een beetje het idee te hebben genoeg gegeten te hebben.
Oh, dat klinkt helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unlimited is wel een redelijke portie ja.
Wat denk je dat ze morgenavond viert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Muts
feliciteer d'r ook ff van mij
maareh, ik ga er vanuit dat we morgen niet mee eten? ik heb er iig niet het budget voor... dus ff thuis wat eten en dan de trein van een uur of 7 nemen?
Als ze 'unlimited' serveren zijn ze dat vast wel gewend jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt helemaal goed.
Ze zijn gewend aan mensen die voor 2-3 personen eten?
kutmodquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze morgenavond viert?
Zal haar feliciteren iig..
Nouja, ik heb het ook wel eens gehad dat er 'unlimited' geserveerd werd, maar uit de houding van personeel toch wel af te leiden was dat ik een beetje veel unlimited at.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Als ze 'unlimited' serveren zijn ze dat vast wel gewend ja
Misschien ontkom je dan wel aan de toorn van Yvonne.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Das toevallig, dat deed ik ook al niet.
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drankquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Das toevallig, dat deed ik ook al niet.
Nu niet, morgen welquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef stoepjong het volgende:
is er bier?
7quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef stoepjong het volgende:
is er bier?
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drank
Kom, we gaan Reya marguerita's leren drinken, en koetjes
Hij overn8 niet alleen bij jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?
Iemand moet het die broekies lerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent cool en flikkert niet in slaap na wat drank
Kom, we gaan Reya marguerita's leren drinken, en koetjes
Mooi, dus jij zorgt er voor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij overn8 niet alleen bij jou
Nope. Of mijn thuis-aansluiting het doet weet ik niet, maar ik heb hier wel bereik..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Ligt bij jullie ook de mobieltjes eruit (geen bereik)? Thuis en mob telefoon zijn dood
Tuurlijk zorg ik daarvoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zowel Reya als ik weer veilig thuiskomen natuurlijk.
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.quote:
Niet echt meer, of je zou op de grond moeten gaan liggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:08 schreef the900 het volgende:
als je nog een slaapplek over hebt wil ik ook wel als een soort van Bewust Onbeschonken Thuisbrenger fungeren
Nee, we zorgen wel dat ie flink gaat kotsen, dat wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eh... Hij overnacht wel bij mij. Helpen jullie wel mee met dragen in dat geval?
So let it be written, so will it be donequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.
Is die Yvonne bij jullie ook zo dood op MSNquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen Yvonne en Heatwave hun gang gaan, en zorg ik voor mezelf wel dat ik het allemaal niet meer meemaak.
Geef hem dan wel zoveel dat-ie leeg is voordat-ie de trein in stapt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, we zorgen wel dat ie flink gaat kotsen, dat wel.
Ben ik nu verplicht me er aan te houden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So let it be written, so will it be done.
Slauerhoffkrasser, getroublerde puber.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:00 schreef the900 het volgende:
Reya?
Inderdaad. Laat hij het maar daar uitkotsen, ik wil het graag drooghouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geef hem dan wel zoveel dat-ie leeg is voordat-ie de trein in stapt.
altijd leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slauerhoffkrasser, getroublerde puber.
Di hebben we het liefste op meetingsquote:
Nope, alleen geen MSNquote:
En wat was my middlename ook weer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze ja zegt zou dat nogal inconsequent zijn.
Yvonne ben ik erg dankbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze ja zegt zou dat nogal inconsequent zijn.
Morgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar je bent wel online.
Ik heb je maan-den niet meer gesproken
He tzou wel passen, dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat was my middlename ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |