Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de railsquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar het is niet alsof de wegen een New Orleans'je pullen ofzo..
Nog steeds hoopt dat intercity gewoon rijdt...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar je kent de NS, die hebben het al moeilijk met bloesem op de rails![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Welquote:
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij wilde toch dit topic openen?
Ik ga denk ik heel de avond aan de theequote:
Thee kan je ook zuipenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Ik ga er nu doorheenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Reya! Ik zie net je foto's in het atmosfeer topic! Mooi! Gaaf!
Hier is het alleen maar regen, regen, regen en heel veel wind en af en toe wat natte sneeuw.
Inderdaad.. Coco's loopt niet weg neem ik aan als je wat vertraging hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk wel.
Het is kutweer, maar verder nog geen ramp oid.
We gaan gewoon zuipen morgen.
Wel met een kaakje toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga denk ik heel de avond aan de thee [afbeelding]
Nee ik ben aan de lijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Wel met een kaakje toch?
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-lightquote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig vast ook wel kaakjes-light
Mutsquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef Slarioux het volgende:
Ik was de verjaardag van mijn moeder vergeten.
Sparerib: Meer dan 300 kilocalorieėn per 100 gramquote:
Unlimited is wel een redelijke portie jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
Ik geloof best dat er de nodige calorieen in spare ribs zitten.En zoals ik heb vernomen doen ze daar ook niet aan muizenporties, dus misschien hoef ik niet eens dubbel te bestellen om een beetje het idee te hebben genoeg gegeten te hebben.
Oh, dat klinkt helemaal goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unlimited is wel een redelijke portie ja.
Wat denk je dat ze morgenavond viert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef the900 het volgende:
[..]
Muts
feliciteer d'r ook ff van mij
maareh, ik ga er vanuit dat we morgen niet mee eten? ik heb er iig niet het budget voor... dus ff thuis wat eten en dan de trein van een uur of 7 nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |