quote:
Herkende je mij wel?quote:Op zondag 27 november 2005 12:37 schreef the900 het volgende:
Ja hoi. Zo te zien is het maar goed dat ik met Stranger mee terug ben gereisd, anders had ik lange uren alleen op CS gezeten.
De karaokebar was ronduit kut maar desalniettemin gezellig.
En ik herkende knorretje niet![]()
Als je erbij was geweest had je begrepen waarom ik mijn GSM niet gevoeld/gehoord hebquote:
Ik kon jou wel verstaan hoorquote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest had je begrepen waarom ik mijn GSM niet gevoeld/gehoord heb.
Jawel. Enige tijd geleden is hij in ieder geval levend hier vertrokken. Mocht hij in de tussentijd gestorven zijn, ben ik dus onschuldig.quote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef yvonne het volgende:
De grote vraag die ons allen bezighoudt is, leeft Reya nog?
Ja jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel. Enige tijd geleden is hij in ieder geval levend hier vertrokken. Mocht hij in de tussentijd gestorven zijn, ben ik dus onschuldig.
Inderdaad, maar hij had dat zelf ook door geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja
Ik was op een gegeven moment bang dat ie van de trap zou lazeren bij de Casablanca
Hij stond daar zo eng.
* Alicey heeft ze gezien.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen. Ik ben benieuwd naar de foto's
IK had al gepost hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Moguuh Bliss, iedereen slaapt verder nog?
Ik was om een uurtje of 4 thuis. Was al om 9 uur wakker, maar een thriller in combinatie met de Novemberkou hielden me nog uren in m'n warme bedjequote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Wat een lange slapers allemaal.
Waar leer je zoiets?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 27 november 2005 15:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik was om een uurtje of 4 thuis. Was al om 9 uur wakker, maar een thriller in combinatie met de Novemberkou hielden me nog uren in m'n warme bedje
Ik was als laatste wakkerquote:Op zondag 27 november 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Moguuh Bliss, iedereen slaapt verder nog?
Posten die dingenquote:
quote:
Wat eenquote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Aventura het volgende:
Yvonne; haal ik bier laat ik bier bezorgen door de barkeeper, ga jij er vandoor.
Volgende keer ga je niet weg totdat je mijn bier helemaal op hebt![]()
FP-er ja, maar je durfde wel!quote:
Ok, vooruit.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat eenleuk
personeel daar.
Ja hallo, die anderen wilden weg
De uitvoering van De Vlieger was erg ontroerend.quote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Skaai het volgende:
Karaoke bar
Kut dat ik vanmorgen dus vroeg moest werken, daar had ik echt bij willen zijn
Er waren leuke mannenquote:Op zondag 27 november 2005 15:33 schreef Skaai het volgende:
Karaoke bar
Kut dat ik vanmorgen dus vroeg moest werken, daar had ik echt bij willen zijn
Nou hop bewerken die handel en eerder willen we je niet zien postenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er waren leuke mannenen ik heb "gezongen"
Dat denk ik danquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Aventura het volgende:
Als je van dronken konteknijpers houdt waren er inderdaad leuke mannen.
Kan ook zijn dat de leuke mannen al weg waren toen ik kwam
22/56 geedit.quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou hop bewerken die handel en eerder willen we je niet zien posten
Skaai, je foto's staan straks niet onlinequote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
Tijn met zijn lekkere tieten, en dinges (wie was het ook alweer?) met zijn ruige krullen
en Danny met zijn afzak broek. Mên
![]()
Krullen was volgens mij van Litsoquote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
Tijn met zijn lekkere tieten, en dinges (wie was het ook alweer?) met zijn ruige krullen
![]()
Zixsquote:Op zondag 27 november 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Leuke mannen zat ja
![]()
Maar de Fok!-mannen waren liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |