Gaat Gurgeh dan tóch nog naar de meet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'
Ik, voor het eten, that's it.
Oh, en die KLBmod
Eet je daar nog steeds?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
Eet smakelijk zometeen
't Is vast beter dan hier in de kantine
Succesquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even pinnen
Die racet nu op hoge snelheid door de polder.quote:
Ze is bij Almere nuquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die racet nu op hoge snelheid door de polder.
Gisteren mochten we op kosten van de baas Chinees bestellen. Hopelijk regelen we vanavond weer zoietsquote:
Doet ze goed, in minder dan tien minutenquote:
Wel zo veilig jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gisteren mochten we op kosten van de baas Chinees bestellen. Hopelijk regelen we vanavond weer zoiets
Beter dan je kantine wat ik zo lees.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet dat afhaalvoer nou zo gezond is. Maar dat is bier ook niet![]()
Vergeet de supermarkt niet te proberen en daar bij te pinnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:54 schreef yvonne het volgende:, pinproblemen
Ook de bankautomaat geeft maar beperkt hier, zullen straks vaak van de rijweg afmoeten om overal te proberen
stelletje kneuzen zijn we ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef yvonne het volgende:
1 sneeuwbuitje en heel nederland is ontregeld
Kost je 50 cent extraquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
De treinkaartjes zullen vast ook wel niet gepind kunnen worden, wordt gezellig druk bij de balie op het station. Als die nog open is.![]()
En vast ook heel lang wachten, de standaard wachttijd is daar al 10 minuten.quote:
Aha, bevalt zeker wel he na al die tijd heen en weer schipperen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef PPL het volgende:
Tuindorp-Oostzaan.
Dat bijeengeraapt zooitje huisjes dat je tegenkomt wanneer je vanaf de noordelijke kant de Coentunnel in rijdt.
Het geeft wel wat rust ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aha, bevalt zeker wel he na al die tijd heen en weer schipperen.
Nou, ik ga mijn werkplek maar eens verlaten. Hopelijk is het een beetje goed weer.
Aventura woont toch vlakbij dat hok waar wij dit jaar oud & nieuw hebben gevierd ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn nog heel dicht bij Aventura d'r huis gereden.Ik herkende ineens de buurt.
Nee, dat is zuslief. Aventura woont 'vlakbij' centraal station, achter CS zeg maar. Niet helemaal, maar toch ook wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef PPL het volgende:
Aventura woont toch vlakbij dat hok waar wij dit jaar oud & nieuw hebben gevierd ?
Haal ik ze alweer door elkaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is zuslief. Aventura woont 'vlakbij' centraal station, achter CS zeg maar. Niet helemaal, maar toch ook wel.
Ik deed mn best, maar het wilde niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:41 schreef static het volgende:
Is er al iemand lallend van de trap gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |