quote:Op zondag 27 november 2005 16:00 schreef _moder8or_ het volgende:
* _moder8or_ is Uploading the pics!
Vriendelijk verzoek om de hele erge genante foto's van mij er vantevoren uit te filteren.quote:Op zondag 27 november 2005 16:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Nu en over 30 minuten zijn de foto's online! Stay tuned
ag je de mensen ook kijken aan de andere kant van de "dansvloer" ?.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Die karoake bar was echt briljant!
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, maar ik ging echt los.
Volgens mij heb jij daar nooit echt problemen mee.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
waarom dat?quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goh, wat leuk. Ik moet al de foto's renamen
Jij kwam boven iedereen uit.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Vind je het gekquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef nikky het volgende:
[..]
ag je de mensen ook kijken aan de andere kant van de "dansvloer" ?.
Die hadden echt zoiets van... wat een zooi ongeregeld
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.quote:Op zondag 27 november 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Overschrijvenquote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De namen staan al op de servers
NEE, het kwam niet door die FP-erquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je het gek?.
maar wat een lol dat valse meegebler!
neuh, het was opeens echt mega druk en we konden niet echt meer staan, dus zijn we naar de Pinochio geweest. vage nachtkroeg maar er was bier en je kon zittenquote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Ik heb begrepen dat Nikky en Danny 'Don't you forget about me' zouden doen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef Jane het volgende:
[..]
We waren wel verbaasd toen jullie daar ineens ook aan kwamen zetten.
Hebben er trouwens nog andere FOK!kers gezongen nadat wij weg waren? (op het duet van Stranger en yvonne na dan)
Ander mapjequote:Op zondag 27 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De namen staan al op de servers
Je bent te laat, meet is voorbijquote:Op zondag 27 november 2005 16:08 schreef ElisaB het volgende:
ik kan écht bijna niet meer wachten; wat een spanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |