Moet jij niet in coco's zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:41 schreef static het volgende:
Is er al iemand lallend van de trap gevallen?
Want?quote:
Die is door Yvonne op voorhand gefabriceerd.quote:
Volgende keer plakken we echt onze nepsnorren op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, althans... niet toen ik weg ging... Was maar goed ook, want aan het tafeltje achter de trap zaten een aantal verstekelingen.
Jane, Mike, Tijn, IR en Stranger als ik het goed heb. En die hadden dan alles breeduit uit kunnen meten hier.
En een burkah erbij!quote:Op zondag 27 november 2005 02:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgende keer plakken we echt onze nepsnorren op.
Wij niet hoor, nu pas terugquote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef static het volgende:
Zijn jullie nu al terug?
Ohw, en laat HW even zijn SMS lezen en voortaan gewoon de telefoon opnemen.
Ja, leuk zo'n reactie. Echt iets sappigs.quote:
Ik heb notabene nog gebeld.quote:
Omdat iedereen jou wil vergeten.quote:Op zondag 27 november 2005 05:40 schreef remlof het volgende:
de volgende keer kom ik ook, dan wordt er vast nog meer bier gedronken!
Meer van het hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef QyRoZ het volgende:
En wat is er allemaal nog gebeurt toen ik weg was?
Ja!!!quote:Op zondag 27 november 2005 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
Bier? Vals gezongen liedjes?
quote:Op zondag 27 november 2005 11:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu weet ik welke username klonk als 'liflaf'.
Ja, een Mac he? Er is geen touw aan vast te knopen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:50 schreef QyRoZ het volgende:
Miketijn, je P.I., wat doe je?
moderator is inmiddels alweer een tijdje op pad. Er zitten hele leuke foto's tussen. Als hij thuis is (Vanavond ergens) zal hij beginnen met bewerken en plaatsen. Reya staat nu onder de douche.quote:Op zondag 27 november 2005 12:38 schreef the900 het volgende:
en hoe is het afgelopen met moderator (waar zijn de foto's!) enReya
?
Reist hij via Den Helder of zo!quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
moderator is inmiddels alweer een tijdje op pad. Er zitten hele leuke foto's tussen. Als hij thuis is (Vanavond ergens) zal hij beginnen met bewerken en plaatsen. Reya staat nu onder de douche.
Huh?quote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reist hij via Den Helder of zo!![]()
Ik niet eens!quote:Op zondag 27 november 2005 12:45 schreef the900 het volgende:
Nog mensen gekotst of heb ik echt niks meer gemist?
Oh, zodoende.quote:Op zondag 27 november 2005 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat hij vanavond pas thuis is![]()
Ja bedankt nog he? Eerst Dr. Bernhard aanvragen en hem daarna smeren.quote:Op zondag 27 november 2005 11:48 schreef Tijn het volgende:
[Mike]
Ja hallo.
Jammer dat we redelijk op tijd weg moesten bij de karaoke, want dat was behoorlijk cool.
Heb je de sudoku nog opgelost?quote:Op zondag 27 november 2005 13:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja bedankt nog he? Eerst Dr. Bernhard aanvragen en hem daarna smeren.
Gelukkig kwam yvonne to the rescue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |