Die is d'r ROT geschrokkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:54 schreef Djoj het volgende:
Die kop van Dido...
Go Ingridquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef Rammstein68 het volgende:
die blik op de rotkoppen van Roel en Dido, prachtig, wat worden dat mooie opnamen bij BB komende maandag als ze Ingrid zien. Het was een mengeling van verbazing, walging en ergernis tegelijk![]()
![]()
Go Ingrid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingrid had de meeste stemmen donderdag dus was verre van het huis uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:55 schreef Racemol het volgende:
waarom is ingrid terug? Wat heeft ze er voor moeten doen?
Niet alleen als hij gaapt hoor...dan is hij extra lelijk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef jessie het volgende:
Roel is zo lelijk als hij geeuwt!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef jessie het volgende:
Roel is zo lelijk als hij geeuwt!
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:58 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet alleen als hij gaapt hoor...dan is hij extra lelijk...![]()
De scanners zijn in vormquote:
Dido dacht, nu nog even Lieske eruit werken en mijn criticasters zijn de deur uit, nu zijn er weer opeens 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:05 schreef weyden het volgende:
Wat is die Dido stil zeg....ik vond haar leuk, maar nu begin ik toch te twijfelen....
Dido dacht dat alle concurentie weg was, niet dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:05 schreef weyden het volgende:
Wat is die Dido stil zeg....ik vond haar leuk, maar nu begin ik toch te twijfelen....
Echt bizar hoe Rob op een meter afstand van Ingrid de kopjes op ging halen, blijkt maar weer eens dat als je in een vertrouwde omgeving bent je toch sommige 'details' niet meer opmerkt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:16 schreef Djoj het volgende:
Rob was een beetje bang...ja Rob..kon zomaar een inbreker in slaap zijn gevallen...![]()
Als Ingrid niet terug was geweest was dit een gesloten boek geweest denk ik...quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:21 schreef Thelonious het volgende:
Het trio Nathalie, Roel en Dido zeuren nog even door over Lieske.
Nu weten ze dat ze de discussie nog niet gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:22 schreef Djoj het volgende:
[..]
Als Ingrid niet terug was geweest was dit een gesloten boek geweest denk ik...
Ja..het had leuker geweest als ze over haar geroddeld hadden en ze nog meer zeker van zichzelf zouden zijn...alleen was dit wel sneu voor Lieske geweest, ondanks zij wist dat Ing terugkwam...quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Jammer dat Ingrid nu al weer zo snel terug is eigenlijk...
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de totale groep ineens wel heel snel naar elkaar toe trok.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Daar zit ook wel wat in en die chagrijnige kop van Dido zou niet nog meer chagrijnig geworden zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de totale groep ineens wel heel snel naar elkaar toe trok.
Als Ingrid nog veel langer weg was geweest was ze bij haar terugkomst kansloos geworden om er nog tussen te komen.
Dat doen ze dus ook maar met een doel: kijken of ze de bewoners kon volgen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:39 schreef pullup het volgende:
Dit is wel weer grappig ze willen dat Ingrid vanavond gaat zeggen wat voor negatiefs iedereen over haar gezegd zou kunnen hebben
Ja vind ik ook jammer, want ze hebben volgens mij nog niet echt veel geroddeld, en dan bedoel ik gemeen geroddeld met namen rob nog niet, jammer!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:26 schreef Falco het volgende:
Ja ze moet wel oppassen wat ze zegt nu, anders valt ze door de mand en da moe niequote:Op zaterdag 26 november 2005 09:39 schreef pullup het volgende:
Dit is wel weer grappig ze willen dat Ingrid vanavond gaat zeggen wat voor negatiefs iedereen over haar gezegd zou kunnen hebben
Roel suggereert ook nog dat het een mooi BB bommetje zou zijn als Ingrid alles gezien zou hebben
Lieske heeft volledig gelijk in haar opmerking dat Roel betreffende Dido en in mindere mate Nattelie, nauwelijks getuigd van enige objectiviteit.quote:
Tactiekverandering he? Hij wil zich weer niet teveel binden met Dido en Roel en ook op de steun van Lieske kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:49 schreef FarahDibah het volgende:
wat zit die Rob er er toch weer scheinheilig bij zeg, hij zegt geen woord![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig gebruiken de andere bewoners de spreekwoorden wel netjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:51 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: ik kan het wel zeggen, maar dan moet ik heel de beerput openrakelen
Maar zij begon er vanmorgen niet over.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:56 schreef riri het volgende:
Wat een zeur wordt Lieske..........
Voor mij is ze totaal veranderd in de negatieve zin
Lieske is eindelijk verstandig geworden (flink opgegroeid in het huis) en kan zonder problemen door de maskers van Roel en Dido heenkijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:59 schreef riri het volgende:
Het lijkt wel of Lieske Chantal is geworden....ze is er helemaal door geinfecteerd geraakt
Ja ze wilden een gezellig welkomst onbijt voor Ingrid hebben maar het loopt weer gewoon uit de handquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:01 schreef Inca het volgende:
Zo dat is gezellig wakker worden zitten ze alweer te bek vechten![]()
Verstandig?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:01 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Lieske is eindelijk verstandig geworden (flink opgegroeid in het huis) en kan zonder problemen door de maskers van Roel en Dido heenkijken.
Hehequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:02 schreef Falco het volgende:
En het leuke is dat Dido deze week wederom genomineerd is
hij snapt het gewoon niet die domme gans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:47 schreef Falco het volgende:
"...kritiek geuit tegen Dido, waar ik het niet mee eens ben" en dan nog denken dat je objectief bent in dat huis. Wat is dit voor dom creatuur, die Roel?
Toch zuigen Roel, Dido en Nathalie harder.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:03 schreef riri het volgende:
Het feit is dat Chantal,Ingrid en Lieske keihard hebben zitten roddelen
Klopt natuurlijk ze zaten elke avond af te geven in bed op Didoquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:03 schreef riri het volgende:
ja en dat hebben roel dido en consorten niet gedaan!!!!!!!!!!!!!!! moet jij opletten wat die nu gaan doen, man die kunnen helemaal niet tegen kritiek!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:03 schreef riri het volgende:
En de rest niet zeker?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:03 schreef riri het volgende:
Dat is helemaal waar, en precies hetzelfde als wat Dido met Naat en Roel doet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:06 schreef pullup het volgende:
Klopt natuurlijk ze zaten elke avond af te geven in bed op Dido
Vervolgens werd op Chantalliaanse wijze de nominatie van de drie meiden op dido op dido zelf afgeschoven.
Liske gelooft nog steeds in die versie, het is dus het laatste kadootje van Chantal aan Lieske
Een feit is dat bij de roddel van Chantal haar groepje er behoorlijk op de man gespeeld werdquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:06 schreef FarahDibah het volgende:
[..]
ja en dat hebben roel dido en consorten niet gedaan!!!!!!!!!!!!!!! moet jij opletten wat die nu gaan doen, man die kunnen helemaal niet tegen kritiek!!![]()
als er hier 1 iemand is waar men van begin af aan op afgegeven heeft dan is het wel Lieske. Dido is gewoon een verwend kreng en heeft nu een domme opgeleide psychopaat als dommekracht voor haar karretje gespannen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:09 schreef riri het volgende:
BB zal nog veel zwaarder ingrijpen en iedereen gaan lopen fucken naar het einde toe....ook Lieske en Ingrid komen aan de beurt,wordt nog veel zwaarder
En ook daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, en precies hetzelfde als wat Dido met Naat en Roel doet.
Niet hetzelfde....laten we maar zeggen totaal andersquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, en precies hetzelfde als wat Dido met Naat en Roel doet.
Oh ja, ik was even vergeten dat jij een aparte, laten we maar zeggen totaal andere, kijk op de zaken hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:20 schreef riri het volgende:
Niet hetzelfde....laten we maar zeggen totaal anders
"Iedereen heeft het altijd over die Joden, maar die Duitsers, dat waren ook geen lieverdjes hoor."quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef sleepy1958 het volgende:
morggu,
wat lullen jullie nu allemaal weer krom wat recht is.
De echte roddeltante was, is en blijft Chantal. Zij heeft Ingrid en Lieske helemaal
ingepakt met haar azijngezijk. Komt nu nog bij dat Ingrid (en ook Lieske een beetje)
een behoorlijk informatievoorsprong hebben die aangeleverd is door BB zelf.
Dido/Roel/Nathalie hebben nooit zo intens en langdurig doorgezemeld over bewoners.
Zij zijn vooral bezig met zichzelf.
En hebben zij nu sinds donderdagavond zo vreselijk geroddeld over Ingrid en
Lieske. NEEN, dat hebben ze dus niet.
Gaat af dat de groep rond Dido een absoluut numeriek voordeel heeft, dat hebben ze bewezen met hun 5 stemmen op Lieske, zodat Ingrid en Lieske een duwtje in de rug hebben gekregen van BB. Het is helemaal niet zeker wat de afloop van deze aktie zal zijn, Lies en Ing staan nog steeds op punten achter.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef sleepy1958 het volgende:
morggu,
De echte roddeltante was, is en blijft Chantal. Zij heeft Ingrid en Lieske helemaal
ingepakt met haar azijngezijk. Komt nu nog bij dat Ingrid (en ook Lieske een beetje)
een behoorlijk informatievoorsprong hebben die aangeleverd is door BB zelf.
Dido/Roel/Nathalie hebben nooit zo intens en langdurig doorgezemeld over bewoners.
Nope.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:36 schreef Rica het volgende:
Ze mogen niet weten dat Ingrid heeft meegekeken?
Kee.quote:
Dat is wel waar ja, dat viel gisteren bij de 2 keer allen-tegen-Lieske (zonder Roel en Dido) wel op, dat er vrij goed gepraat werd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
Er is wel een duidelijk verschil in het gedrag van de bewoners waar te nemen nu Chantal weg is.
Alle irritaties worden wel naar elkaar toe geuit. Toen Chantal in het huis zat was dat anders.
Daar zit het pompje voor het oppompen van haar borsten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Ingrid toch zo raar steeds met haar mond?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar zit het pompje voor het oppompen van haar borsten.![]()
Dit ga je niet menen.quote:
Precies, ik mis haar nu al.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:16 schreef riri het volgende:
als nu chantal er nog in zat ging ze iedereen weer tegen elkaar uitspelen
Ze heeft dat scream-masker eigenljik helemaal niet nodig.quote:
quote:
Dat doe iik ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Ingrid toch zo raar steeds met haar mond?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Morgenvroeg ligt Menno op de bank.. overmorgen Linda.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
en volgende week maandag Sinterklaas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat was ook wel leuk, en het duurde toch mintens een uur (volgens mij).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Kokstra het volgende:
Zo, heb besloten weer even te kijken! Leuk wat op de BBlog staat over de groep tegen Lieske!
En scanman is nog geen dag weg.quote:
Helemaal mee eens nu denkt Roel dat hij gelijk had en dat is niet zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.
Bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Menno is wat mij betreft welkom maar Linda mag thuis bijven.
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik wel leuk bij ER, dat de weggestuurden uiteindelijk (helemaal of gedeeltelijk?) de winnaar bepaalden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Rica het volgende:
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.![]()
quote:
Euh, ik heb iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:36 schreef riri het volgende:
Ingrid gaat op bed liggen en zegt "Stoute Lies" en steekt haar duim in de mond
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb begrepen dat dit een soort traditie is
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk bij ER, dat de weggestuurden uiteindelijk (helemaal of gedeeltelijk?) de winnaar bepaalden.
Ik heb daar geen mening over, was er niet bij en kan er niets over terugvinden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:54 schreef Mike1964 het volgende:
wat een onvoorstelbaar triest gedoe zeg, dat scanman bashen in het smoelentopic....
ok, ik ben al weg.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:36 schreef riri het volgende:
Ingrid gaat op bed liggen en zegt "Stoute Lies" en steekt haar duim in de mond
Click here to watch Stoute-Liesquote:
Hoop je ook op een 'kom terug' topic??quote:
Ik aas niet op de status van Scanman hoor... ik maakte de caps al langerquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
Nou, gelukkig staan de cappers in de rij om het ontstane gat te vullen. 100 caps per pagina.
*picsplace in adblokker gooit..![]()
Jammer dat Ingrid niets mag zeggen over wat ze gehoord heeft.... Als ze iets mocht laten merken zou het nog wel gezellig kunnen worden vandaag....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef regenworm het volgende:
Het beloofd weer een interessante dag te worden.![]()
Zo was het niet bedoeld, maar ik stop wel vaker met het plaatsen van screenshots, als er meerdere cappers online zijn, om de overdaad wat te beperken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoop je ook op een 'kom terug' topic??![]()
Nee hoor, geintje... Blijf gewoon lekker caps plaatsen, genoeg mensen zijn je dankbaar...
Ja echt leuk filmpje...Rob is erg blij dat ze terug isquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:03 schreef flugeltje het volgende:
Heb net op Talpa ff de video gekeken van vanochtend... Mooi gedaan
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:04 schreef Muerte het volgende:
ok, ik ben al weg.
Neem het niet persoonlijk op aub, ik ben (net als veel anderen waarschijnlijk) heel blij met jullie caps, maar van mij hoeven er geen 20 per pagina in de slowchat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik aas niet op de status van Scanman hoor... ik maakte de caps al langer
Was een grappetje Muerte....quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, maar ik stop wel vaker met het plaatsen van screenshots, als er meerdere cappers online zijn, om de overdaad wat te beperken.
Als er iets spannends gebeurd kan je er donder op zeggen dat er 3 of meer gelijkwaardige caps onder elkaar staan ja... maar dat weet je niet van te voren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grappetje Muerte....
Maar je hebt gelijk, overdaad is ook niet altijd even prettig....
Lieske was de enige die nog leven in de brouwerij bracht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammer dat Ingrid niets mag zeggen over wat ze gehoord heeft.... Als ze iets mocht laten merken zou het nog wel gezellig kunnen worden vandaag....
rob de ouwe viespeukquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef riri het volgende:
[..]
Ja echt leuk filmpje...Rob is erg blij dat ze terug is
Ik wilde net gaan stemmenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Poll: Wat is leuker om te zien, kaarten of triktrakkenkaarten triktrakken
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Themepark Club
Ik vatte het ook niet persoonlijk op hoor... ik snap je mening. Maar zolang er inderdaad meer zijn die het wel op prijs stellen, plaats ik mijn capsquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Neem het niet persoonlijk op aub, ik ben (net als veel anderen waarschijnlijk) heel blij met jullie caps, maar van mij hoeven er geen 20 per pagina in de slowchat.
Maar aangezien ik de enige ben die daar moeite mee blijkt te hebben, en er een prima technische oplossing voor heb, stel ik voor dat jullie gewoon schijt aan mij hebben en gewoon door gaan met wat je leuk vindt, en waar anderen blijkbaar blij mee zijn. Ik wilde het alleen even kwijt, that's all.![]()
Ik ben dol op grappetjes,quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was een grappetje Muerte....
Maar je hebt gelijk, overdaad is ook niet altijd even prettig....
Alleen de dood verjaagd Muertequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben dol op grappetjes,en bovendien ben ik niet zo makkelijk weg te jagen.
Het was alleen een aanduiding dat ik even zou stoppen met plaatsen om anderen wat meer ruimte te geven.![]()
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!![]()
Wel goed voeten vegen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, of je het nu leuk vindt of niet, mij ontloop je niet en ik kom bij iedereen een keer op bezoek!![]()
quote:
Nou de koffie en een plakje cake staat al klaar...quote:
Dat is wel het laatste waar je je druk over gaat maken als ik langs kom!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou de koffie en een plakje cake staat al klaar...![]()
TheVulture is terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen allemaal, niet alleen Ingrid maar ook ik ben terug
Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Nee, Roel gooit hoge ogen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Lieske.............. fatsoen en intelligentie![]()
![]()
Zowel haar EQ als haar IQ komen op mij zeer laag over.
Ja Ingrid heeft bij toch nog teveel afgedaan met haar gedrag tegen Menno, het is echt een pleuriswijf geweest terwijl zogenaamd van hem houdt. Kan er bij mij nog steeds niet in.quote:
Lieske en Intelligentiequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Als er geen boeiende, leuke personen in zitten ga ik automatisch voor de underdog ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker blindelings underdog-knuffelend bezig met z'n allen.![]()
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Toruwens zoals verwacht wat een vuurwerk bij het terugkeer van Ingrid zeg. Wat een vuurwerk. Passie en wraakzucht spettert er van af. Zoals verwacht ligt ze zoals we van haar gewend zijn in een hoekje en is bijna iedereen ondertussen vergeten dat ze weer in het huis zit. Hoe is het met het duimpje?
BB jullie hebben wederom de plank misgeslagen.
Nee, Roel ook niet, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb, terwijl ik hier reageer op iemand die zegt dat Lieske fatsoen en intelligentie heeft............quote:
De kijker heeft er voor gezorgd dat Ingrid dat huisje in moest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
Lieske maakt van haar hart geen moordkuil dus zegt ze gewoon alles.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef sleepy1958 het volgende:
Dat valt me hier inderdaad wel op. Het is alsof de onderhond altijd en per definitie
het supporteren verdiend. Vergeten wordt dan hoe iemand in zo'n positie is terecht-
gekomen. lieske's positie is eigen schuld dikke bult.
Ok, dat zeg ik ook niet. Alleen Roel heeft het zo vaak over zijn 'opleiding', vandaar dat ik me met name aan zijn lage intelligentie erger.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, Roel ook niet, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb, terwijl ik hier reageer op iemand die zegt dat Lieske fatsoen en intelligentie heeft............![]()
Dat ben ik helemaal met je eens, Lieske en Roel zijn helemaal het bewijs dat gestudeerd hebben (dus goed kunnen leren) niet perse samenhangt met een hoog IQ.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:41 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ok, dat zeg ik ook niet. Alleen Roel heeft het zo vaak over zijn 'opleiding', vandaar dat ik me met name aan zijn lage intelligentie erger.
Is dat echt de enige bij wie je dat hebt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef bloodymary het volgende:
Als ik in het huis zat had ik denk ik Lieske allang een klap op haar kop gegeven.
Terwijl ik echt, echt waar heel pacifistisch ben.....
Het is niet alleen de schuld van BB dat het zo saai is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Toruwens zoals verwacht wat een vuurwerk bij het terugkeer van Ingrid zeg. Wat een vuurwerk. Passie en wraakzucht spettert er van af. Zoals verwacht ligt ze zoals we van haar gewend zijn in een hoekje en is bijna iedereen ondertussen vergeten dat ze weer in het huis zit. Hoe is het met het duimpje?
BB jullie hebben wederom de plank misgeslagen.
als ik aan Lieske denk dan is slaan echt niet het eerste wat bij me opkomtquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef bloodymary het volgende:
Als ik in het huis zat had ik denk ik Lieske allang een klap op haar kop gegeven.
Ben ik niet mee eens. Dido in het huisje zou haar noooog meer aandacht geven. Ik word nu al hardstikke moe van dat kreng.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
Of dat iets oplost Lieske heeft gewoon het probleem dat ze te veel beschermd is opgegroeid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:42 schreef bloodymary het volgende:
De bewoners zijn te laf ja. Maar hey: That's life. Denk je dat het in de buitenwereld veel anders is? Dit huis projecteert in principe wat er in de buitenwereld ook gebeurt. Als ze niet laf zouden zijn en lekker uit hun dak gaan dan zouden ze juist niet zichzelf zijn. Denk je dat Chantal buiten het BB huis een poeslief en eerlijk dame is?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet alleen de schuld van BB dat het zo saai is.
De bewoners zijn te laf om een eerlijke mening te geven bang om genomineerd te worden.
BB moet nu geen moment meer wachten en alle registers openen.
Om deze groep helemaal los te krijgen en vooral niet bepaalde bewoners bevoordelen.
Dat is een rem op deze oplevering
Ben ik blij dat ik geen zulke saaie mensen om me heen hem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
De bewoners zijn te laf ja. Maar hey: That's life. Denk je dat het in de buitenwereld veel anders is? Dit huis projecteert in principe wat er in de buitenwereld ook gebeurt. Als ze niet laf zouden zijn en lekker uit hun dak gaan dan zouden ze juist niet zichzelf zijn. Denk je dat Chantal buiten het BB huis een poeslief en eerlijk dame is?
Ik hoop niet dat je werkelijk verwacht van een Nathalie dat zij ineens iedereen in het huis tegen zich gaat opzetten omdat jij leuk tv wil. Het gaat om veel geld hoor.
Het zal eens nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
Kijk eens aan het wordt weer intressant op stream 1+2
ROEL EN DIDO liggen op bed![]()
![]()
![]()
Zou het niet weten volg het niet echt op dit moment.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:58 schreef Manu82 het volgende:
Dido zegt volgens mij net dat Nathalie had zitten janken. Weet iemand wat de anderen gezegd hebben???
Maakt niet uit vooral veel op de TV laten zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:01 schreef bunnyma het volgende:
En ze zeiken Lieske weer even af.
Leuk sneeuw zullen we ruilen het is hier groenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:04 schreef odie22 het volgende:
Hier sneeuwt het en zij zijn gewoon in de tuin aan het werk in het zonnetje![]()
Hier ligt nog 15 cm van gisteren , ga zo eerst maar eens sneeuwschivenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuk sneeuw zullen we ruilen het is hier groen
Inderdaad kop houden Dido.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:08 schreef Pinball het volgende:
Dido is er weer klaar mee.
HOU DAN OOK JE STOMME MUIL, SCHAAP!
Luister je even mee in de slaapkamer nu?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:21 schreef sleepy1958 het volgende:
morggu,
<..>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |