Kee.quote:
Dat is wel waar ja, dat viel gisteren bij de 2 keer allen-tegen-Lieske (zonder Roel en Dido) wel op, dat er vrij goed gepraat werd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:44 schreef pullup het volgende:
Er is wel een duidelijk verschil in het gedrag van de bewoners waar te nemen nu Chantal weg is.
Alle irritaties worden wel naar elkaar toe geuit. Toen Chantal in het huis zat was dat anders.
Daar zit het pompje voor het oppompen van haar borsten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Ingrid toch zo raar steeds met haar mond?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar zit het pompje voor het oppompen van haar borsten.![]()
Dit ga je niet menen.quote:
Precies, ik mis haar nu al.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:16 schreef riri het volgende:
als nu chantal er nog in zat ging ze iedereen weer tegen elkaar uitspelen
Ze heeft dat scream-masker eigenljik helemaal niet nodig.quote:
quote:
Dat doe iik ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Ingrid toch zo raar steeds met haar mond?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Morgenvroeg ligt Menno op de bank.. overmorgen Linda.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
en volgende week maandag Sinterklaas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat was ook wel leuk, en het duurde toch mintens een uur (volgens mij).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Kokstra het volgende:
Zo, heb besloten weer even te kijken! Leuk wat op de BBlog staat over de groep tegen Lieske!
En scanman is nog geen dag weg.quote:
Helemaal mee eens nu denkt Roel dat hij gelijk had en dat is niet zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.
Bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Menno is wat mij betreft welkom maar Linda mag thuis bijven.
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik wel leuk bij ER, dat de weggestuurden uiteindelijk (helemaal of gedeeltelijk?) de winnaar bepaalden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Rica het volgende:
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |