quote:
Dat doe iik ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef riri het volgende:
Waarom trekt Ingrid toch zo raar steeds met haar mond?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Morgenvroeg ligt Menno op de bank.. overmorgen Linda.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske je bent een verschrikkelijke TRUT dit doe je niet
en volgende week maandag Sinterklaas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat was ook wel leuk, en het duurde toch mintens een uur (volgens mij).quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Kokstra het volgende:
Zo, heb besloten weer even te kijken! Leuk wat op de BBlog staat over de groep tegen Lieske!
En scanman is nog geen dag weg.quote:
Helemaal mee eens nu denkt Roel dat hij gelijk had en dat is niet zo.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lieske moest gewoon poot stijfhouden, tegen die wannabee psycholoog.
Bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Menno is wat mij betreft welkom maar Linda mag thuis bijven.
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik wel leuk bij ER, dat de weggestuurden uiteindelijk (helemaal of gedeeltelijk?) de winnaar bepaalden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:31 schreef Rica het volgende:
Iets van een confrontatie met alle ex-bewoners zou wel interessant kunnen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |