TheVulture is terugquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen allemaal, niet alleen Ingrid maar ook ik ben terug
Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Nee, Roel gooit hoge ogen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Lieske.............. fatsoen en intelligentie![]()
![]()
Zowel haar EQ als haar IQ komen op mij zeer laag over.
Ja Ingrid heeft bij toch nog teveel afgedaan met haar gedrag tegen Menno, het is echt een pleuriswijf geweest terwijl zogenaamd van hem houdt. Kan er bij mij nog steeds niet in.quote:
Lieske en Intelligentiequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Als er geen boeiende, leuke personen in zitten ga ik automatisch voor de underdog ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Wat zijn we weer lekker blindelings underdog-knuffelend bezig met z'n allen.![]()
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Toruwens zoals verwacht wat een vuurwerk bij het terugkeer van Ingrid zeg. Wat een vuurwerk. Passie en wraakzucht spettert er van af. Zoals verwacht ligt ze zoals we van haar gewend zijn in een hoekje en is bijna iedereen ondertussen vergeten dat ze weer in het huis zit. Hoe is het met het duimpje?
BB jullie hebben wederom de plank misgeslagen.
Nee, Roel ook niet, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb, terwijl ik hier reageer op iemand die zegt dat Lieske fatsoen en intelligentie heeft............quote:
De kijker heeft er voor gezorgd dat Ingrid dat huisje in moest.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
Lieske maakt van haar hart geen moordkuil dus zegt ze gewoon alles.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef sleepy1958 het volgende:
Dat valt me hier inderdaad wel op. Het is alsof de onderhond altijd en per definitie
het supporteren verdiend. Vergeten wordt dan hoe iemand in zo'n positie is terecht-
gekomen. lieske's positie is eigen schuld dikke bult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |