abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32592270
Schakel even over naar de slaapkamer. Het eerste wat ik Lieske hoor zeggen:
Ja maar: mijn moeder .......... (hierna was ik alweer weg).
Lieske zakt steeds verder weg bij mij. Kindje: wordt volwassen.
when i was a child, i caught a fleeting glimpse, out of the corner of my eye.
i turned to look, but it was gone. i cannot put my finger on it now.
the child is gone, the dream is gone. i have become comfortably numb.
pi_32592304

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:42:38 #253
242 Pinball
Electric Monk
pi_32592427
Wat een leuk gesprek tussen Lieske en Nathalie.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:49:30 #254
242 Pinball
Electric Monk
pi_32592583
"Naat ècht pètje af hoor! Ik had hem (Ralph) ècht de hersens ingeslagen, reken maar dat hij echt dezelfde dag nog eruit was gegaan, ècht!"

Lieske doet stoer, als het niet zo ontzettend triest zou zijn zou ik er bijna om kunnen lachen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:04:55 #255
242 Pinball
Electric Monk
pi_32592895
Je kan een speld horen vallen in de zaal. Het publiek kijkt ademloos toe hoe de kaarten geschud worden in het BB-huis.
pi_32592931
Goeiemorgen allemaal
Jolientje
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:08:55 #257
65846 Bocaj
47th President.
pi_32592956
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:07 schreef odie22 het volgende:
Goeiemorgenmiddag allemaal
pi_32593029
Het is weer een spannende dag
Jolientje
pi_32593041
Goeiemorgen allemaal, niet alleen Ingrid maar ook ik ben terug

Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32593104
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:13 schreef TheVulture het volgende:

Na twee weken geen BB te hebben gekeken behalve de revenge van Menno ga ik me er vanaf nu toch weer aan wagen. Ik blijf erbij dat menno het van mij had mogne winnen maar het is niet anders, nu ga ik maar supporteren voor Lieske, ook zij heeft zich tov Menno flink laten kennen maar ze heeft meer fatsoen en intelligentie in haar donder dan Dido, Roel, Naat en Rob bij elkaar... Joost is ook nog enigszins te pruimen maar ik ga vanaf nu echt voor Lieske als nieuwe underdog.
TheVulture is terug
wb
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32593143
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

TheVulture is terug
wb
Thanks

Heb jullie wel gemist hoor, maar als je niet kijkt heb je ook weinig te melden...
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:21:38 #262
65846 Bocaj
47th President.
pi_32593210
quote:

Vergeet Ingrid niet...
pi_32593302
Lieske.............. fatsoen en intelligentie

Zowel haar EQ als haar IQ komen op mij zeer laag over.
pi_32593310
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:25 schreef bloodymary het volgende:
Lieske.............. fatsoen en intelligentie

Zowel haar EQ als haar IQ komen op mij zeer laag over.
Nee, Roel gooit hoge ogen.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_32593320
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Vergeet Ingrid niet...
Ja Ingrid heeft bij toch nog teveel afgedaan met haar gedrag tegen Menno, het is echt een pleuriswijf geweest terwijl zogenaamd van hem houdt. Kan er bij mij nog steeds niet in.

Maar mijn grootste haat zit op dit moment bij Roel, Rob en Dido. Naat is gewoon te dom om je er druk over te maken. Joost is een allemansvriend.

Lieske dan maar for victory, ze heeft ook de meeste malen een nominatie overleefd!
pi_32593374
Lieske is een meisje wiens wereldje bestaat uit haar moeder en vindicat. Verder
een enorm groot zwart gat. De aasgier in de groep heeft haar volledig ingepakt om
te dienen in haar strijd tegen dido. nu haar 'grote leider' is verdwenen is het ineens
het zielige meisje dat zo alleen in de groep staat???. Kom op zeg. ze heeft zichzelf
door haar coalitie met de aasgier in deze positie gebracht.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:32:09 #267
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32593421
quote:

Lieske en Intelligentie
Wat zijn we weer lekker blindelings underdog-knuffelend bezig met z'n allen.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32593484
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:32 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Wat zijn we weer lekker blindelings underdog-knuffelend bezig met z'n allen.
Als er geen boeiende, leuke personen in zitten ga ik automatisch voor de underdog ja.
pi_32593487
Dat valt me hier inderdaad wel op. Het is alsof de onderhond altijd en per definitie
het supporteren verdiend. Vergeten wordt dan hoe iemand in zo'n positie is terecht-
gekomen. lieske's positie is eigen schuld dikke bult.
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:37:44 #270
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32593522
Toruwens zoals verwacht wat een vuurwerk bij het terugkeer van Ingrid zeg. Wat een vuurwerk. Passie en wraakzucht spettert er van af. Zoals verwacht ligt ze zoals we van haar gewend zijn in een hoekje en is bijna iedereen ondertussen vergeten dat ze weer in het huis zit. Hoe is het met het duimpje?
BB jullie hebben wederom de plank misgeslagen.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32593540
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef F4iTH het volgende:
Toruwens zoals verwacht wat een vuurwerk bij het terugkeer van Ingrid zeg. Wat een vuurwerk. Passie en wraakzucht spettert er van af. Zoals verwacht ligt ze zoals we van haar gewend zijn in een hoekje en is bijna iedereen ondertussen vergeten dat ze weer in het huis zit. Hoe is het met het duimpje?
BB jullie hebben wederom de plank misgeslagen.
Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
pi_32593564
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Nee, Roel gooit hoge ogen.
Nee, Roel ook niet, maar ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit gezegd heb, terwijl ik hier reageer op iemand die zegt dat Lieske fatsoen en intelligentie heeft............
pi_32593576
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Ze hadden beter Dido in het huisje kunnen stoppen, had veel meer sensatie opgeleverd.
De kijker heeft er voor gezorgd dat Ingrid dat huisje in moest.
Valt BB niet te verwijten.
pi_32593580
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef sleepy1958 het volgende:
Dat valt me hier inderdaad wel op. Het is alsof de onderhond altijd en per definitie
het supporteren verdiend. Vergeten wordt dan hoe iemand in zo'n positie is terecht-
gekomen. lieske's positie is eigen schuld dikke bult.
Lieske maakt van haar hart geen moordkuil dus zegt ze gewoon alles.
En daar wordt ze nu op afgerekend op zich niet erg want je krijgt nu een aardige indruk van de groep.
Roel die nep pshygoloog had ze had ze wel op de kast gejaagd en dat heeft gelijk aan dat Roel niet zo ontwikkeld als hijzelf zegt
pi_32593590
dido of roel in het huisje is een gigantische gemiste kans van BB.
hadden gewoon een van die twee via de DBK of washok (zonder enige mededeling
aan de groep) in het huisje moeten stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')