Die is d'r ROT geschrokkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:54 schreef Djoj het volgende:
Die kop van Dido...
Go Ingridquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef Rammstein68 het volgende:
die blik op de rotkoppen van Roel en Dido, prachtig, wat worden dat mooie opnamen bij BB komende maandag als ze Ingrid zien. Het was een mengeling van verbazing, walging en ergernis tegelijk![]()
![]()
Go Ingrid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingrid had de meeste stemmen donderdag dus was verre van het huis uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:55 schreef Racemol het volgende:
waarom is ingrid terug? Wat heeft ze er voor moeten doen?
Niet alleen als hij gaapt hoor...dan is hij extra lelijk...quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef jessie het volgende:
Roel is zo lelijk als hij geeuwt!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 08:56 schreef jessie het volgende:
Roel is zo lelijk als hij geeuwt!
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 08:58 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet alleen als hij gaapt hoor...dan is hij extra lelijk...![]()
De scanners zijn in vormquote:
Dido dacht, nu nog even Lieske eruit werken en mijn criticasters zijn de deur uit, nu zijn er weer opeens 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:05 schreef weyden het volgende:
Wat is die Dido stil zeg....ik vond haar leuk, maar nu begin ik toch te twijfelen....
Dido dacht dat alle concurentie weg was, niet dusquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:05 schreef weyden het volgende:
Wat is die Dido stil zeg....ik vond haar leuk, maar nu begin ik toch te twijfelen....
Echt bizar hoe Rob op een meter afstand van Ingrid de kopjes op ging halen, blijkt maar weer eens dat als je in een vertrouwde omgeving bent je toch sommige 'details' niet meer opmerkt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:16 schreef Djoj het volgende:
Rob was een beetje bang...ja Rob..kon zomaar een inbreker in slaap zijn gevallen...![]()
Als Ingrid niet terug was geweest was dit een gesloten boek geweest denk ik...quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:21 schreef Thelonious het volgende:
Het trio Nathalie, Roel en Dido zeuren nog even door over Lieske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |